Lachen als hij tegen eenzelfde rode kaart aanlooptquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Manolev - Marcelo - Bouma - Willems
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad - Matavz - Mertens
Wisselspelers: Sinouh, Engelaar, Lens, Rabiu, Derijck, Vennegoor of Hesselink en Ritzmaier.
Guess who's back, back again
Ik had het natuurlijk over Manolevquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lachen als hij tegen eenzelfde rode kaart aanloopt
Puik!!!quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk over Manolev
Ik nietquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik had het natuurlijk over Manolev
En centraal in de verdediging ons gouden duo. Marcelo en Boumaquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Manolev - Marcelo - Bouma - Willems
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad - Matavz - Mertens
Wisselspelers: Sinouh, Engelaar, Lens, Rabiu, Derijck, Vennegoor of Hesselink en Ritzmaier.
Guess who's back, back again
Je kan de eerste helft van Madrid meepakken en daarna overschakelen naar het echte werkquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Hmm, Real Madrid - Atletico of Manolev.
Of Arsenal - Fulham.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Hmm, Real Madrid - Atletico of Manolev.
Nee. Wil dan wel een hele wedstrijd zien.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kan de eerste helft van Madrid meepakken en daarna overschakelen naar het echte werk
Gaat Jetro een assist geven? Gaat PSV winnen?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je kan de eerste helft van Madrid meepakken en daarna overschakelen naar het echte werk
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja laten we dat doen
Oja jij bent voor Heracles
huurquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Is Bonevacia verhuurd of verkocht?
Verhuurd hoop ik.
Kutclubjes in de eredivisiequote:Op zaterdag 26 november 2011 20:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom schiet Schilder hem er nu niet in dan! Tegen Ajax weer wel he!
Omdat Heerenveen een betere ploeg is dan Ajaxquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Waarom schiet Schilder hem er nu niet in dan! Tegen Ajax weer wel he!
quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat Heerenveen een betere ploeg is dan Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |