Hopen dat Heerenveen de 2e helft nog sterk terugkomt, NAC oprolt en Ajax morgen verliestquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
mooi dat NAC voorstaat. Morgen gelijk Ajax over HV knallen
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopen dat Heerenveen de 2e helft nog sterk terugkomt, NAC oprolt en Ajax morgen verliest
gokje, afgekeurd?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ondertussen in België...
[ afbeelding ]
Ik wil die reactie wel zien van de doelpuntenmaker, die eerst denkt dat hij gemist heeftquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:35 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Ondertussen in België...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik wil die reactie wel zien van de doelpuntenmaker, die eerst denkt dat hij gemist heeft
En jij zit thuis?quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Bomvol uitvak bij Roda JC - Heracles
Ik zit EL1 te kijkenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Was sarcastisch bedoeldzaten maar 20 man ofzo.
Ik zit inderdaad lekker thuis voor de buis.
Eigenlijk meer het moment dat hij doorheeft dat hij gescoord heeft. Want je ziet hem vanwege het mislukte schot zijn handen voor zijn gezicht slaan. Anyway dat zie ik toch niet, want ik ben naar het stadion.quote:
1. Geen geldquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik zit EL1 te kijken
Waarom ben jij daar niet dan?
Allemaal uitstekende redenenquote:Op zaterdag 26 november 2011 19:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
1. Geen geld
2. Te ver weg
3. Heracles nog nooit gewonnen in Kerkrade
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |