Inderdaad zegquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Geniaal interview (tenminste, geniale antwoorden)!
Zie!! Mijn Green Day-referentie van toen ik de track voor het eerst hoordequote:Op woensdag 7 december 2011 17:18 schreef hallo-daar het volgende:
Blijft wel een steengoed nummer. Vooral dat outro/die 'riff' van Alex. Toch had dit nummer niet misstaan op een American Pie soundtrack.. Het is raar dat ik dat zeg over een nummer dat ik goed vind.
Ja, ik las het laatst. Ik denk nog steeds aan Green Day als ik dat nummer hoorquote:Op woensdag 7 december 2011 17:24 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Zie!! Mijn Green Day-referentie van toen ik de track voor het eerst hoorde.
En ik merkte een van de avonden in The O2 vorige maand dat hij toch weer moeite had met desbetreffende 'riff'.
Wow dat lijkt me wel heel erg vet zeg! Na de primeur van het confetti-kanon dit jaar dan de primeur van vuurwerkquote:Op donderdag 8 december 2011 18:11 schreef Aisumasen het volgende:
Lees ik dat goed? Spelen Arctic Monkeys op een festival in Australie op 31 december van 22:45 tot 0:05? Wow. /cue "Secret Door" in de toegift met de climax om 0:00.
Het enige lijstje dat telt is de mijne.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:10 schreef Aisumasen het volgende:
OOR's eindejaareditie bevat meer dan eens de naam Arctic Monkeys. Hoe serieus de lijst te nemen is met een album als die van The Vaccines op 7 valt over te discussieren, maar in elk geval staat "Suck It And See" op een nette 11, flink boven de albums die je bovenaan zou verwachten.
"Het vierde Arctic Monkeys-album laat zich eenvoudig samenvatten: minder experimentalisme, meer ambachtelijke pop en een opvallende hoofdrol voor de even weirde als geestige teksten van Alex Turner. Nog geen spoortje van verval."
Doch verklaren ze onder het kopje 'de flops van 2011', tussen marginale releases als Kaiser Chiefs, SuperHeavy, White Lies, Radiohead, The Wombats en Limp Bizkit ook Arctic Monkeys, die "ook maar niet die laatste stap richting de Echte Groten Der Aarde zetten, al lijkt nu, met vetkuif en leren jasje, wel Amerika veroverd te worden".
Onze held Miles Kane staat op 28, ver boven zijn geestverwanten Beady Eye (37) en Noel Gallagher (43). Eerstgenoemde verklaart verderop in het blad de nu al iconische optredens van Arctic Monkeys in de O2 Arena te Londen als de beste show die hij dit jaar gezien heeft. Harm Groustra vind datzelfde van de show in Paradiso, hij heeft Miles Kane in Bitterzoet op 4 staan.
Verderop is "Suck It And See" te vinden in de individuele lijstjes van Leo Blokhuis (8), Hester Carvalho (4), Yorick Buwalda (8), Sven Gerrets (7), Oene Kummer (10), Tiemen Koopman (7), Raymond Rotteveel (2), Tom Springveld (3).
Misschien heeft de verkoper er meer, en heeft hij de verkeerde foto geüpload? Of de kaartjes die in het bezit van je vriendin zijn, zijn nep?quote:Op zaterdag 10 december 2011 15:42 schreef MilanILF het volgende:
Ben ik nu genaaid?
http://www.leboncoin.fr/billetterie/264026901.htm?ca=22_s
Deze had m'n vriendin gekocht, die heeft ze in bezit, dezelfde als op de foto. En nu is deze advertentie weer erop gezet, een maand later ofzo.
Doen ze dan ook niet, inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:49 schreef MCH het volgende:
Die stomme Fransen konden toch geen nieuwe kaarten versturen toen ze kwijtgeraakt waren dus misschien scannen ze de kaarten ook niet bij de ingang.
Helpt het je als ik zeg dat er van de week weer kaarten beschikbaar waren via de reguliere verkooppuntenquote:Op zaterdag 10 december 2011 17:15 schreef MilanILF het volgende:
M'n vriendin zei net inderdaad ook dat ie er nog 2 had. En aan de nummers op de kaartjes te zien (eindigt op 41 en 44) zou dat wel kunnen. Ik ben gewoon fucking paranoid door dat hele gedoe met de normale ticketverkoop toen
De combinatie van mijn minst favoriete (Richard Hawley, "Bad Woman") en meest favoriete (Death Ramps, "Little Illusion Machine") factoren voor een B-kant.quote:Arctic Monkeys will release 'Black Treacle' the new single from 'Suck It and See' on Monday 23rd January 2012. 'Black Treacle' will be available on 7" and Mp3 Digital Download backed with exclusive B-side.
Limited 7” (1500 copies) on heavyweight vinyl with exclusive new B-side.
The B-side features Richard Hawley and the band in their infamous Death Ramps guise.
Bad Womanquote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef Aisumasen het volgende:
Als voorbode van de clip kan ik deze week melden:
[..]
De combinatie van mijn minst favoriete (Richard Hawley, "Bad Woman") en meest favoriete (Death Ramps, "Little Illusion Machine") factoren voor een B-kant.
Hmm. Ik ben benieuwd, kan er nog niet zo veel over zeggen.quote:Op maandag 12 december 2011 13:39 schreef Aisumasen het volgende:
Als voorbode van de clip kan ik deze week melden:
[..]
De combinatie van mijn minst favoriete (Richard Hawley, "Bad Woman") en meest favoriete (Death Ramps, "Little Illusion Machine") factoren voor een B-kant.
Ik vertrouw op wat ik gehoord heb, en dat was 'februari'. Wel moet ik eerlijk zijn en zeggen dat (zoals de oplettende lezer al heeft kunnen merken) de aanwijzingen nu volledig opgedroogd lijken. De (toen aanstaande) aankondigingen - Spanje, Parijs, rest van Frankrijk, rest van Eu... oh nee, toch niet - zijn sowieso uitgesteld, wat heel veel of heel weinig kan zeggen, en er zijn wel eens gekkere dingen gebeurd. Het zou me niet verbazen als dit nieuws er straks 'ineens' is, maar dat er ergens in een laat stadium iets nog niet rond is gemaakt, is een ding wat zeker is. Ze moeten zoals je zegt wel gaan opschieten.quote:Op maandag 12 december 2011 20:51 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Hmm. Ik ben benieuwd, kan er nog niet zo veel over zeggen.
Maar deze week dus nog de videoclip?
Wanneer wordt de rest van de Europese Tour trouwens bekend gemaakt Aisu?
Wel apart dat ze er zo lang mee wachten na de bekendmaking van Frankrijk en Spanje..
Jah, Februari lijkt inderdaad ook het meest logisch. We zullen wel zien hoe snel we het te horen krijgen en of er nog iets terecht van gaat komenquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:46 schreef Aisumasen het volgende:
Waar baseren jullie dit op?!Dat gezegd te hebben...
[..]
Ik vertrouw op wat ik gehoord heb, en dat was 'februari'. Wel moet ik eerlijk zijn en zeggen dat (zoals de oplettende lezer al heeft kunnen merken) de aanwijzingen nu volledig opgedroogd lijken. De (toen aanstaande) aankondigingen - Spanje, Parijs, rest van Frankrijk, rest van Eu... oh nee, toch niet - zijn sowieso uitgesteld, wat heel veel of heel weinig kan zeggen, en er zijn wel eens gekkere dingen gebeurd. Het zou me niet verbazen als dit nieuws er straks 'ineens' is, maar dat er ergens in een laat stadium iets nog niet rond is gemaakt, is een ding wat zeker is. Ze moeten zoals je zegt wel gaan opschieten.
En zeg nou eerlijk, voorkennis of geen voorkennis, kijk eens naar het huidige tour-schema, en trek je conclusies. (Plus dat ik jullie vertel dat ze ná Zuid-Amerika teruggaan om de gehele maand april te touren door.... Amerika).
Daar kunnen we amper over speculeren als we nog niet eens zeker zijn over hoe het gat in februari opgevuld gaat worden, haha. Dat is lastig aan vroegtijdige informatie zoals deze. Er is een reden dat sommige dingen nog niet aangekondigd worden, of nooit aangekondigd werden. Het zou heel raar zijn, geen enkele grote losse show in zó veel landen waar deze band populair is, tegen die tijd bijna een jaar na de release van het albumquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:43 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Jah, Februari lijkt inderdaad ook het meest logisch. We zullen wel zien hoe snel we het te horen krijgen en of er nog iets terecht van gaat komen.
En anders doen ze het gewoon lekker in mei, ook geen probleem.
Wat denk je dat ze na de tour door Amerika in April gaan doen? Nog de laatste uithoeken van Europa en dan een kortstondig terugkeer naar hun thuisland?
Haha, ik sloeg een beetje doorquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:06 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Daar kunnen we amper over speculeren als we nog niet eens zeker zijn over hoe het gat in februari opgevuld gaat worden, haha. Dat is lastig aan vroegtijdige informatie zoals deze. Er is een reden dat sommige dingen nog niet aangekondigd worden, of nooit aangekondigd werden. Het zou heel raar zijn, geen enkele grote losse show in zó veel landen waar deze band populair is, tegen die tijd bijna een jaar na de release van het album...
Dat is alles wat ik kan zeggen, het heeft op dit punt weinig zin om te speculeren. De arena-tour met The Black Keys zal worden uitgebreid naar de westkust van Amerika, ze zijn bezig met Coachella, en dan is het ondertussen mei 2012... Ik zou het eigenaardig vinden als het zo ver komt.
Dat sowieso natuurlijk, al was het maar op Pinkpop. (Oh no, he didn'tquote:Op dinsdag 13 december 2011 22:14 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Haha, ik sloeg een beetje door.
We zullen het iig wel allemaal zien.
Als ik ze nog maar kan zien voor het einde van de tour vind ik het allemaal goed
Haha, als allerlaatste optie misschien maar anders echt niet hoorquote:Op woensdag 14 december 2011 08:26 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat sowieso natuurlijk, al was het maar op Pinkpop. (Oh no, he didn't!!!). Ik twijfel nog steeds niet aan de maand die ik zo lang met zekerheid riep, al was het alleen maar als je kijkt naar het schema van het voorprogramma.
Veel recente interviews de laatste periode met best interessante quotes. (Is er überhaupt hier gepost dat ze vorige maand voor de 88ste keer op de voorpagina van de NME stonden, ditmaal met een - vanzelfsprekend weinig onthullend* - 'on the road'-verslag?).
*Ok, misschien enkel dat Aleks die Nokia uit 2006 van 'em heeft omgeruild voor een iPhone.
Vond het grappig om te lezen dat de band nú alweer niet tevreden is met in dit geval het artwork van het laatste album, net een half jaar oud. ("Thriller" als titel, en Matt op z'n skates in de studio als hoes was beter geweest). Matt ging zelfs zo ver om te zeggen dat alleen het debuut goed gelukt was op het visuele front. Het kwam er in ieder geval weer op neer dat vooral FWN 'gehaast' was in alle opzichten. Ook interessant dat ze het presenteren van nieuw materiaal, ver voor de album-release, in januari 2009 in Australië, achteraf geen goed idee vonden. Ze blijven kritisch.
3 jaar verder, wederom in de zomer in Australië. Behoorlijk benieuwd naar de koers in de live-formatie. Kan zonder vijfde man eerlijk gezegd alleen maar achteruit gaan, nadat ze op het toppen van hun kunnen waren tijdens de arena-tour in Engeland. Of toch niet?
quote:Op woensdag 14 december 2011 08:26 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Veel recente interviews de laatste periode met best interessante quotes. (Is er überhaupt hier gepost dat ze vorige maand voor de 88ste keer op de voorpagina van de NME stonden, ditmaal met een - vanzelfsprekend weinig onthullend* - 'on the road'-verslag?).
*Ok, misschien enkel dat Aleks die Nokia uit 2006 van 'em heeft omgeruild voor een iPhone.
quote:*Ok, misschien enkel dat Aleks die Nokia uit 2006 van 'em heeft omgeruild voor een iPhone.
Woah, hold on. Aleks? AleKS?quote:Aleks
Nee, doe dan Pearl Jam ofzo, Springsteenquote:Op woensdag 14 december 2011 12:11 schreef Arn0 het volgende:
Oeh, Pinkpop zou wel vet zijn als het op dezelfde dag als Springsteen is.
Allebei vergane gloriequote:Op woensdag 14 december 2011 12:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee, doe dan Pearl Jam ofzo, Springsteen
You're the nepfan here, onwetendequote:Op woensdag 14 december 2011 11:16 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
[..]
[..]
Woah, hold on. Aleks? AleKS?
Nepfan.
Ik liep maar wat te sarren, yo!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
You're the nepfan here, onwetende.
In een oud interview uit 2006 noemde NME (of zo'n ander rommelblaadje) Alex nog Aleksquote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ik liep maar wat te sarren, yo!
Leg het dan uit, all-knowing!
Pfffffffffff. Want die triviale (gedateerde) meuk moet je natuurlijk weten. Obviously.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
In een oud interview uit 2006 noemde NME (of zo'n ander rommelblaadje) Alex nog Aleks.
Nee hoor, maar dat soort dingen interesseert me dan ook he-le-maal niks.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:55 schreef portie het volgende:
Volgens mij weet de gemiddelde volger van de reeks dit wel. Geen uitleg nodig
We hebben niks anders meer om over te discussiëren dus dan maar lekker posten over Aisu's flauwe grapquote:Op woensdag 14 december 2011 21:27 schreef Aisumasen het volgende:
Zucht, nu dít weer...![]()
Het was een toch al flauw geworden grapje, in de eerste plaats om de geposte onzin gekscherend te benadrukken. Oorsprongen uit een totaal uit de lucht gegrepen tabloid-verhaal uit 2007. A source said... http://www.thesun.co.uk/s(...)ner-Kome-off-it.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |