Haha die anti-explosive ribbons zijn ook lekker makkelijk te farmer als steeds als je een tank pakt iemand die dingen weer neer legtquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:55 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een lekker potje! Eerst 200 punten ofzo achter en toen met 6 punten verschil gewonnen
[..]
Dat was ook een heerlijk potje ja. Ipv. de ribbons één voor één te laten zien kreeg ik gewoon:
Ribbons (31) 7700 te zienwaaronder 18 anti-explosive ribbons
Tofquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:17 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
TheNiker meld zich
Maar jij was in eens weg nadat ik weer wist in te loggen na een crash
En ik dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 08:12 schreef dennis3d het volgende:
Mensen die meewillen doen tot nu toe
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
Reserve
Heb je VSync aan staan bij je graphics options?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:58 schreef JK het volgende:
Heb het filmpje nu maar geupload.
In een ander filmpje op Youtube vond ik nog een tip om de Origin in-game overlay uit te schakelen. Dit heb ik gedaan. Morgen even testen.
Hier mijn filmpje, kijk hoe irritant het is en dan snap je meteen waarom ik dan weer begon te vloeken
Daarom zijn dpi knopjes op je muis wel handig.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Te lang geleden ingelogd dus ww niet meer geldig. Ik moet een andere clanleader benaderen om mijn identiteit te bevestigen, geen idee wie dat is, ik dacht sumera maar daar heb ik al jaren niets meer van gehoord.
Dus maar opnieuw aangevraagd voor je:
[..]
Alleen omdat je er woont, maakt het je nog geen belgquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:09 schreef jpjedi het volgende:
[..]
welkom kerel! Wij moeten de eer van Belgie hoog houden hier tussen de Ollaaaanders.
Mooi, Zou tijd worden man!quote:Op woensdag 23 november 2011 08:49 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]BoF leader hier
Zelfde probleem ook al te lang niet ingelogd.
Hopelijk heb ik dit weekend tijd om eindelijk BF3 eens te spelen
[..]
Alleen omdat je er woont, maakt het je nog geen belg
je staat erbijquote:Op woensdag 23 november 2011 09:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net even een account daar gemaakt (waar ze overigens nog net je pincode niet willen weten) ik wacht nog even op bevestigingsmailtje en dan meld ik me aan
edit: applied
Diamond heb ik erin laten staan, laat hem zijn paswoord een retrieven anders blijft hij op suspended staan.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:15 schreef dennis3d het volgende:
Mensen die meewillen doen tot nu toe
Dennis3d
FireFox1
wc-eend
Civilian
Sideshowbobbie
Jedi
Longcat
VanRuss
drumstickNL
Augustus_Thijs
rubbels
Reserve
Ff quoten zodat ik alle plaatjes kan zienquote:Op woensdag 23 november 2011 09:50 schreef jpjedi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:58 schreef jpjedi het volgende:
De USAS schijnt het uberwapen te zijn, Iemand hier die hem gebruikt?
klinkt wel vet eigenlijk, zeker voor seine.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:11 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ik niet.
Maar hé, een full-auto shotgun, u do the math
Zichtbaar maken door quoten?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Ff quoten zodat ik alle plaatjes kan zien
Edit: eerste twee niet zichtbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |