quote:Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek.
Tuurlijk snollywood kan alles.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:17 schreef Chiich het volgende:
Kan het nog in Hollywood? Anders moet ik wat anders verzinnen voor het weekend
linkquote:Op woensdag 23 november 2011 00:54 schreef Biogarde het volgende:
Whehe, er was net een stuk over op TVHerhaling van NOSop3 ofzo..
Echt heh :Squote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Nou het is meer dat ze al echt een dametje is (zoals ze eruit ziet) terwijl ik op mn 14de nog echt een kind was. Dat is blijkbaar met de tijd veranderd..ze kleden zich volwassener en maken zich veel op terwijl het eigenlijk nog kinderen zijn
Ik irriteer me ook als ik mannen naar haar zie kijken![]()
Ik ben 22
Met fruitsmaak, krijgen die meisjes toch nog hun vitamines binnen.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:58 schreef Biogarde het volgende:
De condoomautomaat was iedere avond leeg
Ja of je gewoon op de dansvloer laten pijpen.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ook schuren en klaarkomen in je broek.
Ken je ook jongens die erheen gaan? Doe anders eens wat navraag want ik geloof er nog steeds geen flikker van.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:54 schreef Rob.Dude het volgende:
Grappig, ik ken genoeg meisjes van 12 - 15 hier die geregeld naar Alcazar gaan. Moet je indenken dat het wel bij minstens 1 van hen moet zijn gebeurd.
Tijdens schuimparty meisjes vingeren met rokjes aan op ff dansvloer jwz ik kan datquote:Op woensdag 23 november 2011 12:06 schreef RickoKun het volgende:
kk hard meisjes met korte rokjes daggeren in de zomer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |