Aha dat is wel kut ja. Ik voel met je mee.quote:
Ben je FreckleSs nou virtueel aan het schuren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:48 schreef Piye het volgende:
Aha dat is wel kut ja. Ik voel met je mee.
Soms zie ik van die 14-jarige chickies en dan voel ik de pijn van hun ouders.
En hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Nou het is meer dat ze al echt een dametje is (zoals ze eruit ziet) terwijl ik op mn 14de nog echt een kind was. Dat is blijkbaar met de tijd veranderd..ze kleden zich volwassener en maken zich veel op terwijl het eigenlijk nog kinderen zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:48 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha dat is wel kut ja. Ik voel met je mee.
Soms zie ik van die 14-jarige chickies en dan voel ik de pijn van hun ouders.
En hoe oud ben jij als ik vragen mag?
Nee FreckleSs weet al dat ik alles boven de 12 toch te oud vind.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ben je FreckleSs nou virtueel aan het schuren?
Ja veel 14-jarigen lijken al ouder tegenwoordig, terwijl in mijn gedachte 14 ook nog gewoon echt kind is. Mja aan de andere kant denk ik juist vroeger was het vrij normaal om op je 14e al een kind te hebben. Dus misschien is het helemaal niet zo erg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:54 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Nou het is meer dat ze al echt een dametje is (zoals ze eruit ziet) terwijl ik op mn 14de nog echt een kind was. Dat is blijkbaar met de tijd veranderd..ze kleden zich volwassener en maken zich veel op terwijl het eigenlijk nog kinderen zijn
Ik irriteer me ook als ik mannen naar haar zie kijken![]()
Ik ben 22
Hahaquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee FreckleSs weet al dat ik alles boven de 12 toch te oud vind.
[..]
Ja veel 14-jarigen lijken al ouder tegenwoordig, terwijl in mijn gedachte 14 ook nog gewoon echt kind is. Mja aan de andere kant denk ik juist vroeger was het vrij normaal om op je 14e al een kind te hebben. Dus misschien is het helemaal niet zo erg.
Daar heb jij gelijk in, maar aan de andere kant vraag ik me af of het 8 jaar geleden nou echt zo anders was. Waren de rolmodellen toen zoveel beter? In 2000 had Britney Spears het weer gedaan, in 2002 werd Christina Aguilera dirrty en in 2003 was iedereen op mijn basisschool een motherfucking p-i-m-p. Dus ja, dat zal je altijd hebben denk ik. Alleen als je zelf niet bij de groep hoort is het toch makkelijker om er negatief tegenover te staan. Daarom ook dat ouders hun kinderen dingen willen verbieden die ze zelf wel deden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:06 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Haha![]()
Maar vroeger leefden mensen ook niet zo lang. Tijden zijn veranderd en daar hebben mensen zich aan aangepast. Bijvoorbeeld kunnen meiden vanaf dat ze ongesteld zijn geworden zwanger raken, dus lichamelijk is het mogelijk, maar geestelijk zijn het nog kinderen, dus zijn ze ook niet in staat om een kind op te voeden. We leven nu ook in zo'n cultuur dat het hip is om overal vroeg bij te zijn en de rolmodellen die ze hebben zijn ook niet meer wat ze geweest waren en die meiden passen zich wel leuk aan, en lopen mee met de menigte maar betekent niet dat ze ook geestelijk zo ver zijn.
Is eigenlijk wel erg dus, vind ik.
Ja dat is waar, bij mij speelde dat ook al, ik liep gewoon achterquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Daar heb jij gelijk in, maar aan de andere kant vraag ik me af of het 8 jaar geleden nou echt zo anders was. Waren de rolmodellen toen zoveel beter? In 2000 had Britney Spears het weer gedaan, in 2002 werd Christina Aguilera dirrty en in 2003 was iedereen op mijn basisschool een motherfucking p-i-m-p. Dus ja, dat zal je altijd hebben denk ik. Alleen als je zelf niet bij de groep hoort is het toch makkelijker om er negatief tegenover te staan. Daarom ook dat ouders hun kinderen dingen willen verbieden die ze zelf wel deden.
Ja dat liegen ze. Als ik mijn moeder moet geloven zat ze vroeger de hele dag te studeren in haar boomhut. Daar denkt mijn oma anders over.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:21 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ja dat is waar, bij mij speelde dat ook al, ik liep gewoon achtermaar in de 20ste eeuw speelde dit echt niet, als ik verhalen van mijn ouders hoor. Toen had je natuurlijk ook dingen maar er was minder sociale druk.
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:45 schreef o.us het volgende:
Leuke tijden heb ik daar met schoolfeesten en dergelijke gehad. Geeft weer eens aan dat ik in het juiste tijdperk en plek ben geboren.
Overigens gaat het hier dus al fout..quote:Wij willen een correcte disco zijn
Wtf inderdaad zeg, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:
whehequote:Op dinsdag 22 november 2011 17:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat liegen ze. Als ik mijn moeder moet geloven zat ze vroeger de hele dag te studeren in haar boomhut. Daar denkt mijn oma anders over.
Hahaha mijn vader liegt niet over wat hij allemaal wel niet heeft uitgespookt, mijn moeder schijnt heel braaf te zijn geweest, maar dat geloof ik wel. Ik bedoel alleen dat er wat dat schuren betreft er wel veel veranderd is, er is minder respect en het is allemaal zo gericht op seks, hoe oudbollig dat ook mag klinken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:30 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja dat liegen ze. Als ik mijn moeder moet geloven zat ze vroeger de hele dag te studeren in haar boomhut. Daar denkt mijn oma anders over.
Omdat je later ook nog je onderbroek uit wil krijgen zonder dat de opgedroogde pap je voorhuid meeneemt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:39 schreef EL_Presidente het volgende:
waarom doe je in godsnaam een condoom om als je toch je broek aan hebt..
Oke, wut?quote:'Daarna merkten we dat de condoomautomaten in het toilet na de feesten nagenoeg leeg waren. Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek. We hebben het daarom direct verboden.'
Volgens mij zijn ze gewoon nuchter, want bij een feest van 12 t/m 15 jaar word geen alcohol verkocht + indrinken is niet mogelijk want je moet blazen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:17 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Sowieso schurenMeestal, niet altijd hoor, betekent dat dat je te laf bent om een meisje aan te spreken. Als je echter te bezopen om een fatsoenlijk gesprek te kunnen voeren ga er dan op z'n minst voor staan in plaats van achter pak het meisje bij haar hand en doe wat gare danspasjes. Denk dat dat meer resultaat oplevert, omdat oogcontact natuurlijk de sleutel tot het succes is.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
also
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil het toch niet vragen, maar het brand echt op mijn tong.quote:Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |