Als ik moest kiezen, echt liever een zoon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:10 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven he. Mannen willen wel dochters, zorgt alleen misschien voor wat meer zorgen.
Waarom dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen, echt liever een zoon.
Dat stamt waarschijnlijk voor een groot deel nog uit het verleden. Waar vrouwen eerder geld kosten dan dat ze geld opbrachten daar waar mannen op het land konden werken, etc.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mannen liever zonen hebben als dochters?
19quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:08 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Als ik vragen mag, in mijn tijd deden ze dat nog niet hr.
Ik snap wel wat je bedoelt maar ik vind het logisch als je van je kinderen, broertje/zusje wilt dat ze het anders aanpakken dan jezelf.
Ik zeg ook niet dat mannen niet blij zijn met een dochter, maar als ik eerlijk zou moeten antwoorden op de vraag wat ik liever zou hebben zou ik toch kiezen voor een zoon. Ik weet nog precies hoe ik zelf was toen ik jong wasquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:10 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven he. Mannen willen wel dochters, zorgt alleen misschien voor wat meer zorgen.
Het schijnt dat gemiddeld genomen dochters juist beter met hun vader kunnen opschieten en zonen met hun moeders.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:13 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat stamt waarschijnlijk voor een groot deel nog uit het verleden. Waar vrouwen eerder geld kosten dan dat ze geld opbrachten daar waar mannen op het land konden werken, etc.
Daarnaast denken sommige mannen misschien beter met een zoon te kunnen opschieten (over voetbal en andere mannenzaken praten) dan met een dochter.
Maar genoeg 'moderne' mannen die niet zijn blijven steken en die het verder weinig uitmaakt of ze een zoon of dochter krijgen.
Die dikzak "LATEN WE GAAN POMPEN"quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:15 schreef Mr.Cooper het volgende:
Op Viben schuurde ik met een milf en haar dochter van 14.
Ohjaquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:13 schreef Piye het volgende:
[..]
19
Dus ik was 12 toen viben net uitkwam.
Herinneringen.
Dat album heette zelf schuurpapier.
En nu schuren.
En dan gaat iedereen los.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:17 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ohjadaar heb ik ook veel op gedanst, die draaien ze nog steeds af en toe
Ja dat dansen wel, dat schuren liever niet. Schuren is leuker voor de jongen dan voor het meisje.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:18 schreef Piye het volgende:
[..]
En dan gaat iedereen los.
Die herinneringen gun je je zusje toch wel?
Jij bent waarschijnlijk te oud om die shit te snappen.quote:
Ja eigenlijk was schuifelen ook wel leuk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:22 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ja dat dansen wel, dat schuren liever niet. Schuren is leuker voor de jongen dan voor het meisje.
Jammer dat schuifelen niet meer wordt gedaan, dat is veel onschuldiger en liever.
Da's balen, nu moet je je weekend anders indelen zeker.quote:
Dan ben je echt 9 ofz.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's balen, nu moet je je weekend anders indelen zeker.
Hehe nee, het lijkt me veel leuker om een zoon te hebben in plaats van een dochter, die vinden doorgaans interessantere dingen leuk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:12 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Waarom dan?
Bang dat foto's van je dochter in de breezah topic belanden![]()
Ja idd, dat gaat allemaal toch wel gebeuren vroeg of laat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:26 schreef Piye het volgende:
Ja eigenlijk was schuifelen ook wel leuk.
Mja beetje experimenteren met seksueel getinte dansjes hoort er ook gewoon bij.
Wat jij interessant vindt bedoel je.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe nee, het lijkt me veel leuker om een zoon te hebben in plaats van een dochter, die vinden doorgaans interessantere dingen leuk.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:38 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Wat jij interessant vindt bedoel je.
Hoe oud is je zusje nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:36 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ja idd, dat gaat allemaal toch wel gebeuren vroeg of laat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |