Oh heet dat zo?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh heet dat zo?
Ik noem dat altijd "vreemd gevormd puntig brocolli-achtig iets"
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:29 schreef MarMar het volgende:
Ik noem dat "fancy bloemkool"Mooi zijn ze idd!
Als je 'm lang genoeg laat liggen, istie vanzelf niet mooi meerquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:46 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog nooit van Romanesco gehoord! Ook echt nog nooit zien liggen in de winkelIs het niet zonde om op te eten? Ziet er zo mooi uit
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je 'm lang genoeg laat liggen, istie vanzelf niet mooi meerdus nee, niet zonde
wel lekker!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:36 schreef MarMar het volgende:
Ik weet wel dat het romanesco's zijn hoordat dan weer wel
maar de rest van het gezin kijkt dan altijd zo:
[ afbeelding ]
Beetje tussen bloemkool en broccoli in vind ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:48 schreef MaJo het volgende:
[..]En waar smaakt het naar? Lijkt het op Broccoli? Ben er nu wel benieuwd naar
Naar kip!quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:48 schreef MaJo het volgende:
[..]En waar smaakt het naar? Lijkt het op Broccoli? Ben er nu wel benieuwd naar
Ze zien eruit alsof er heel veel smerige gezwellen op groeien.quote:
Best goed dus, lijkt me.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Wat goed! Hoe gaat het eigenlijk met je lessen Zweeds?!
hihi, vind ik stiekem ook hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze zien eruit alsof er heel veel smerige gezwellen op groeien.
niet zo goed, omdat ik veel te druk ben, en dat het eerste is dat er bij inschiet. Maar, langzamerhand kan ik me steeds beter redden!quote:
broccoli zonder zompig te worden..quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:54 schreef Muis006 het volgende:
O hai
Romanesco heb ik nog nooit gegetenwaar smaakt het naar?
Tevens: granaatappelsap
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eindelijk een datum voor m'n buluitreiking!.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb mijn truitje aan dat ik vaak aan had toen ik 'op m'n slankst' was, en hij zit best goed
Zo naar de uni! Zin in college
Planning kan er wel voor zorgen dat je het gezonde eten beter volhoudt en minder snel grijpt naar snaai etc.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:47 schreef MaJo het volgende:
Ik plan eigenlijk nooit vooruitIk kijk altijd tegen die tijd wel wat ik ga eten
Maar mijn verwachting:
L: Twee pistoletjes met pesto, mozzerella en tomaat
D: ??
En dat houdt in? Ben niet zo thuis in de afkortingen geloof ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:14 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, hele morgen verdaan met een claim van 250 euro tegen SAS. Ben benieuwd.
Ik vind het net fractals, of die kaleidoscoopachtergrondprojecties uit 90s videoclips!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind Romanesco's lijken op een 70s patroontje, waarschijnlijk gecreëerd onder invloed
Omg, Ml ontmaskerd! Eigenlijk is ze geen slanke blonde deerne, maar een oude man met een baard die hier underkuffer aan het bekijken is wie van de slankies stout geweest isquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef Ml-etje het volgende:
Ahdan vat ik hem
Ik ben bezig met bedenken wie er per 1 januari lekkers krijgt en wie de roe krijgt
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Omg, Ml ontmaskerd! Eigenlijk is ze geen slanke blonde deerne, maar een oude man met een baard die hier underkuffer aan het bekijken is wie van de slankies stout geweest is
*kammetje opbergtquote:
Dat is wel weer waar jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Planning kan er wel voor zorgen dat je het gezonde eten beter volhoudt en minder snel grijpt naar snaai etc.
Bruine pistoletjes?
Dat is de vraag bij dementie. Ze vond het vervelend.quote:
Misschien is dat beter idd. Maar krijg ik dan niet teveel vetten binnen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:56 schreef Perruche het volgende:
Luxuria, als je te weinig kcal hebt misschien niet magere en light versies van kaas en yoghurt/kwark eten maar de volle?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:56 schreef Perruche het volgende:
Mijn D wordt trouwens, op verzoek van vriendje (!!) weer andijviestamppot met gehaktballetjes
Ja lief hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Wat droevig en hilarisch tegelijkertijd ("er zijn getuigen"quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is de vraag bij dementie. Ze vond het vervelend.
Ze ontkent dat ze het zelf gedaan heeft, maar er zijn ooggetuigen.
Mengkom die je op kan zetten als je denkt dat buitenaardse wezens je zoekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een senseo!!! Maar waarom staat dat glimmende martelwerktuig ervoor?
En dan kan je gelijk koffie voor ze zetten! Wat handigquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mengkom die je op kan zetten als je denkt dat buitenaardse wezens je zoeken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een senseo!!! Maar waarom staat dat glimmende martelwerktuig ervoor?
Valt wel mee, magere zuivelproducten hebben wel iets minder kcal, maar niet gelijk honderden per portie. Afvallen kan ook slechter gaan juist doordat je te weinig krijgt en je lijf op spaarstand gaat, dat weet je he? Ik vind ook dat meer fruit dan twee plakken ananas prima kan overigens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Misschien is dat beter idd. Maar krijg ik dan niet teveel vetten binnen?
Ik ben bang dat ik teveel kcal binnen krijg, want het afvallen lukt niet zo goed. Daarom probeer ik dingen te eten waar weinig kcal in zitten. Ik weet ook niet meer wat werkt.
Als dat een horrorlijstje is vind ik hem nog best meevallen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:56 schreef Goodbye het volgende:
Okeeeee, zijn er nog mensen geïnteresseerd in een heel slecht lijstje zonder structuur? Lees en huiver![]()
O: krentenbol
T: 3 pakjes lu time out koekes (dat zijn 9 koekjes). Ze zijn nu op.![]()
T: sesamcracker met kaas, 2 mandarijntjes
D: ovenschotel met gehakt/ui, spinazie, aardappelpuree (zou eerder al, had nu eindelijk alle ingrediënten tegelijkertijd in huis)
T: yoghurt met muesli, voor nog wat extra voedingsstofjes
Ontbijt was om half twaalf. Vanaf een uur of 3 (tweede T) begon ik normaal te doen/denken.![]()
Nouja, ik maak het aan het eind redelijk goed. Maar tot drie uur was ik een béétje raar bezig. En als er meer koekjes waren geweest was dat ook op gegaanquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:26 schreef Lago het volgende:
[..]
Als dat een horrorlijstje is vind ik hem nog best meevallen.
Die van mij voor vandaag:
O) Havermout met havermelk en wat walnoten
T) Paar pepernoten
L) Klein bruin pistoletje met kaas en komkommer, appel
T) Paar paranoten, 2x snee brood met oude kaas en mosterd
D) Flink wat geroerbakje groentes met noodles en sesamzaadjes
T) Diepvries frambozen.
Thnx! Ik zie trouwens niets over fantoomburgers staan in dat artikel?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi lijstje inderdaad Jeager!
GB, mjoh bevat iig vezels enzo.. valt volgens mij wel mee.
Lago, mooi ook..
http://www.telegraaf.nl/b(...)egevens__.html?p=1,1
Fantoomburgers... Dan denk ik aan vegetarische hamburgers..
ik heb zat fruitquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:18 schreef MarMar het volgende:
* MarMar geeft lago en Aurum nog wat fruit.
Verder mooie lijstjes.
Uniekje, de suikers misschien weer een beetje meer skippen? Verder ook veel goeie dingen op je lijstje!
Zo. Ik laat zelf de kaas achterwege, want vies.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je D klinkt prima XM, hoe maak je dat?
ow, die klinkt weer wat aantrekkelijker.. normaal moet er parmezaan over, bleeehquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo. Ik laat zelf de kaas achterwege, want vies.
En wat eet jij vandaag behalve je handbotjes?quote:
O: 2 boterhammen gebraden gehaktquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En wat eet jij vandaag behalve je handbotjes?
Lekker.. zeeuws spekquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
O: 2 boterhammen gebraden gehakt
T: appel, boterham gebraden gehakt
L: pistolet zeeuws spek
T: banaan
D: couscous
T: salade
Samequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker.. zeeuws spek
Nu heb ik zin in bruine bonen met vetspek zwoerd
Zuivel mag je niet?
OIww ik weet echt niet wie wel wat niet mag, sorry. (en dit blijft, hoe vaak je het ook verteld)
Oh jawel, ik heb alleen geen yoghurt meer in huis. (Melk drink ik niet.)quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Lekker.. zeeuws spek
Nu heb ik zin in bruine bonen met vetspek zwoerd
Zuivel mag je niet?
OIww ik weet echt niet wie wel wat niet mag, sorry. (en dit blijft, hoe vaak je het ook verteld)
Die van mij ook nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik vind het net fractals, of die kaleidoscoopachtergrondprojecties uit 90s videoclips!
Ze zijn inderdaad minder zompig dan broccoli, mooi en lekker, ik begrijp niet waarom ze zo slecht verkrijgbaar zijn (onze AH heeft ze echt nooit).
Oeps, mijn hersenen registreerden de smoothie niet goed, my bad!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik heb zat fruit
's ochtends in mijn smoothie en 's middags. Thanks though
Het werk trakteerde op saucijzenbroodjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Sigme... saucijzenbroodBah!
Met je werk goed?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Gatver. Mijn man is gestressed (al een tijdje), verziekt mijn humeur met zijn gedrag en uitgavenpatroon en probeert nu ook nog zijn zelf veroorzaakte problemen die van mij te maken. Ik hou heel veel van hem, maar andermans stress overnemen doe ik niet.
Ai Tink en ik had het idee dat jij wel genoeg op je bordje hebt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:56 schreef Tinkepink het volgende:
Gatver. Mijn man is gestressed (al een tijdje), verziekt mijn humeur met zijn gedrag en uitgavenpatroon en probeert nu ook nog zijn zelf veroorzaakte problemen die van mij te maken. Ik hou heel veel van hem, maar andermans stress overnemen doe ik niet.
Gewoon, karakterdingetje. Ik zie de oplossing wel, maar hij moet zelf ook willen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:58 schreef _aurum_ het volgende:
[..]moet je ook niet doen, want aan het eind van de dag helpt het niet.
Ik weet niet wat stress geeft bij je man, maar is daar iets aan te doen? Financien was je al mee bezig toch?
you can lead a horse to water, but you cannot make it drink...quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon, karakterdingetje. Ik zie de oplossing wel, maar hij moet zelf ook willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
wel goed dat je gesquat hebt en thrusters gedaan hebtquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
Dead meat meldt, squats en thrusters zijn aan mij niet besteed
Geloof dat ik mijn pm-box moet bijwerken
^^quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:33 schreef Perruche het volgende:
Puff, rijstepap gewoon zelf maken, lekker!
XM ik zou me daar niet te veel zorgen over maken, maar altijd een goed idee om het voor te leggen bij de artsen...
Het doet boven mijn knieen nu pijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
wel goed dat je gesquat hebt en thrusters gedaan hebt
Ik haat benen trainen met een passieZaterdag hacksquat gedaan....achterstevoren en op het moment dat ik het eerste setje af had voelde ik al dat ik spierpijn had
The joy
Succes ermee!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Combinatie, Puff. Ik wil jullie er niet steeds mee vervelen, het gaat wel iets beter, maar heb er gister en vandaag weer wat meer last van, maar moet een dezer dagen weer de maandelijkse troubles krijgen. Bah. Ik ga maar naar bed.
Coolquote:Op woensdag 23 november 2011 00:54 schreef Amsel het volgende:
Kiloknallers??
Ik heb zo'n enorm leuke avond gehad
Ik dacht dat kwark goed was. V1z0r weet er meer van!quote:Op woensdag 23 november 2011 00:26 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Hallo kiloknallers!
Ik lees hier wel eens dat het niet bevordelijk is om na een bepaalde tijd s' avonds nog te eten. Ik krijg echter honger als ik in bed lig met als gevolg dat ik niet kan slapen. Eten jullie wel of niet voor het slapen gaan? Zo ja wat voor eten raden jullie aan? Drink eigenlijk standaard altijd wel een beker melk voor het slapen gaan. Ook sport ik veel.
Xx!
Je dacht 'kom' , laat ik mijn post in dieet maar eens herhalen? Ik eet trouwens liever niets voor het slapen.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:26 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Hallo kiloknallers!
Ik lees hier wel eens dat het niet bevordelijk is om na een bepaalde tijd s' avonds nog te eten. Ik krijg echter honger als ik in bed lig met als gevolg dat ik niet kan slapen. Eten jullie wel of niet voor het slapen gaan? Zo ja wat voor eten raden jullie aan? Drink eigenlijk standaard altijd wel een beker melk voor het slapen gaan. Ook sport ik veel.
Xx!
Ja, volgens mij geen probleem.quote:Op woensdag 23 november 2011 08:28 schreef Viking84 het volgende:
Hoi!
Ik kom even binnenstormen hoor, in de hoop dat er iemand is die het antwoord op deze vraag weet: als ik door een wisselstoring niet van Den Haag naar Utrecht kan, kan ik dan zonder extra kosten (dus met m'n DH - Utrecht-kaartje) via Amsterdam reizen?
Zit op dit moment met dit probleem.
Wat fijn dat het je laatste werkdag is! Zin in?quote:Op woensdag 23 november 2011 08:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ja, volgens mij geen probleem.
Ik verwachtte je al.
Ik heb een half uur vertraging door diezelfde wisselstoring en dan hoef ik niet verder dan Rotterdam Alexander.
Gelukkig is een laatste werkdag voor he vakantie helemaal niet druk ofzo.
Zal het eens proberen, zag er op google images uit als een oosterse shoarma dus gaat me vast bevallenquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:39 schreef Ml-etje het volgende:
D: sperziebonen met rendangvlees (aanrader V1z!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
The carbs found you?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:08 schreef Perruche het volgende:
Goed viz!
Ik ben nog steeds een hongerlap, alsof ik moet bij-eten van 2 weken lang bagger eten
Ik heb op vakantie inderdaad heel-veel carbs gegeten, vaak hadden we geen keus. Avondeten bestond vaak uit bijv. aardappels/pasta/linzen.quote:
Ja en misschien van +30 graden naar +5 in 1 dag, werkt misschien ook niet zo mee. Vanavomd boodschappen doen en dan vanaf morgen even wat minder brood enzo proberen naar binnen te werken.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:12 schreef Jagärtrut het volgende:
kan ook het seizoen zijn, Perruche. Ik heb dat altijd rond deze tijd van het jaar. Een soort drang om een extra vetlaagje te kweken voor de winter..
^ wou ik ook al noemen, en misschien wanneer je vanuit een warm land terugkomt het helemaal doorwerkt.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:12 schreef Jagärtrut het volgende:
kan ook het seizoen zijn, Perruche. Ik heb dat altijd rond deze tijd van het jaar. Een soort drang om een extra vetlaagje te kweken voor de winter..
quote:Op woensdag 23 november 2011 09:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
^ wou ik ook al noemen, en misschien wanneer je vanuit een warm land terugkomt het helemaal doorwerkt.
Spuitelf
Even in een spoiler want vrij kansloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jihoe! Past er nog een zakje voor me in je koffer terugquote:Op woensdag 23 november 2011 01:16 schreef motorbloempje het volgende:
Lau: heb de onion rings gespot!
Waarom dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:32 schreef progje het volgende:
goedemorgen...
volgens mij gaat dit een enorme schijtdag worden.. mwuh...
ach "ruzie" met mijn man.. en helaas zijn we ook collega's dus dat is dan wat minder ideaalquote:
Oh dat is vervelend. Maar hij is wel onmisbaar voor het team?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:42 schreef progje het volgende:
[..]
ach "ruzie" met mijn man.. en helaas zijn we ook collega's dus dat is dan wat minder ideaal![]()
Ik ben de baas op mijn werk over een team van programmeurs en 1 jongen verslaapt zich elke dag. Zelfs hem wakker bellen helpt niet meer. Het is nu bijna kwart voor 10 en ik heb nog niks van hem gehoord, terwijl we belangrijke deadlines hebben vandaag... Dus daarom
En de zon is hier ook nog niet echt door, klote mist.
Hier schijnt hij lekker mijn raam binnenquote:Op woensdag 23 november 2011 09:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Achter de wolken en de mist zeker
Naja niemand is onmisbaar. Hoe lullig dat ook klinkt.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh dat is vervelend. Maar hij is wel onmisbaar voor het team?
En dat met je man komt vast wel weer goed, toch?
Ja!!!! Heel veel zin in!quote:Op woensdag 23 november 2011 08:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
Wat fijn dat het je laatste werkdag is! Zin in?
Ik werd wakker met opgeblazen buikpast niet bij mn outfit
Nee je elke dag verslapen is inderdaad niet acceptabel! Dat je al zoveel moeite doet is eigenlijk al teveel. Hij moet ook verantwoordelijkheid leren nemen. Misschien officiele waarschuwing?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:46 schreef progje het volgende:
[..]
Naja niemand is onmisbaar. Hoe lullig dat ook klinkt.
Dus ik ben bang dat als het zo door gaat we hebben wel moeten ontslaan. Ik heb echt van alles geprobeerd, inclusief hem elke dag! wakker smsen/bellen. Maar ik ben er gewoon klaar mee.
Je elke dag verslapen is natuurlijk ook gewoon belachelijk.
Ja komt vast wel weer goed met mijn man, ik gedraag me nu ook gewoon echt als een irirtante vrouw die geen zin heeft weer gezellig te gaan doen, echt heel kinderachtig van mezelf
dat idd. Is ie 18 jaar ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2011 10:04 schreef MarMar het volgende:
Ik was denk ik na een week al klaar met iemand die zich elke dag verslaapt.. Weg ermee!
Dat is best knap ja.quote:
Ja probleem is dat we ons allemaal zorgen maken waar we snel een nieuwe senior developer vandaan halen. Ze zijn zo moeilijk te vinden. En hij weet dit... Bah.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:04 schreef MarMar het volgende:
Ik was denk ik na een week al klaar met iemand die zich elke dag verslaapt.. Weg ermee!
Dan krijgt ie wel wat discipline en gezondheid mee jaquote:Op woensdag 23 november 2011 10:09 schreef Laureline het volgende:
Je kan de programmeur ook een weekje bij sigme laten logeren!
Doe eens een goed bodquote:Op woensdag 23 november 2011 10:10 schreef progje het volgende:
[..]
Ja probleem is dat we ons allemaal zorgen maken waar we snel een nieuwe senior developer vandaan halen. Ze zijn zo moeilijk te vinden. En hij weet dit... Bah.
Maar ik had laatst een management vergadering en daarin is inderdaad besloten dat het zo niet verder kan. (goh) De baas uit Panama is komende week in NL en dan zullen we eens bespreken hoe en wat.
Die wil ik!!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:31 schreef Perruche het volgende:
Hoecool!! http://www.dougswordclock.com/complete.html
quote:Op woensdag 23 november 2011 10:31 schreef Perruche het volgende:
Same here, het werd een pakje sultanaquote:
Update: toch wel, 2 eitjes. Die heb ik net op staan dweilen. Sunny side down.quote:
Wat gaafquote:Op woensdag 23 november 2011 10:31 schreef Perruche het volgende:
Vrouw eigen volgens mij. Ik had er vroeger ook last van, tot ik merkte dat niemand er iets van bakt en ik dus niet onderdoe voor de restquote:Op woensdag 23 november 2011 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Interessant artikelEn herkenbaar
bedriegerssyndroom
oh, dit heb ik ook af en toequote:Op woensdag 23 november 2011 11:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
Interessant artikelEn herkenbaar
bedriegerssyndroom
Nice!quote:Op woensdag 23 november 2011 11:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat gaafik heb het vriendje gevraagd om me te helpen er zelf een te maken
Ik ga voorquote:Op woensdag 23 november 2011 12:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Nice!Kun je hem nog in 't Nederlands maken ook
Iedereen twijfelt wel eens aan z'n kunnen toch?
Misschien ook wel te maken met dingen als, "Als je maar hard genoeg je best doet, kun je alles"-instelling en zo.
quote:Op woensdag 23 november 2011 12:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ga voorEngels
, want ik moet wel trouw blijven aan mijn roots natuurlijk.
Ik werd een beetje bang van de how-to van die klokgelukkig is de Mr. BSc (en bijna MSc) elektrotechniek.
De enige keer dat ik soldeerde heb ik 2 vingers verbrand
Nee, gewoon Engels. De ondertitel komt uit Grey's Anatomyquote:Op woensdag 23 november 2011 12:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]ik was dus niet op de hoogte van jouw roots, gezien je ondertitel gok ik Schots!?
Bent trouwens niet de enige, en zeker niet de laatste die z'n vingers verbrand heeft aan de soldeerbout
Denk het welquote:Op woensdag 23 november 2011 12:45 schreef Nallie het volgende:
Cool dat je vriendje zo handig is Muis! Maar die letters uit die plaat frummelen, ga jij dat doen?
Ik heb net een onwijs lekker biologisch zachtgekookt eitje op
Heel erg lekker (is trouwens eigenlijk peren-appel-dadel-stroop). Ken het uit Belgie en gelukkig verkopen ze het ook in Duitsland.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:09 schreef Mixende_match het volgende:
Ow, perenstroop, nog nooit op. Is lekker??
Salade klinkt ook erg lekker
Ah natuurlijkquote:Op woensdag 23 november 2011 13:19 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens Nallie, in de omschrijving die ik op i-net heb gevonden hoef je die letters er niet uit te poeren, want je print het gewoon op plasticfolie.
Je had me geinspireerd en ik heb net eitjes gekookt
Haha, ik zal eens bijhouden hoeveel het maken van 1 zo'n lamp kost, en dan eens hier peilen of er interesse isquote:Op woensdag 23 november 2011 13:21 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ah natuurlijkLeuk! Ga je ook verkopen aan de slankies?
![]()
Lekker eitjes!! Ben blij dat ik nog iemand inspireer
*bewaart voor later*quote:Op woensdag 23 november 2011 13:04 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje/planning
o. boterham perenstroop
t. 2 boterhammen kaas + mandarijn + 3 dropjes
l. groot stuk appeltaart + salade van rode kool, wortel en gebakken en gegrilde ui, champignons, paprika, courgette en aardappel
t. boterham perenstroop + mandarijn
d. nog geen idee
Maar wel ook leuk toch? Ervaring op doen enzo? En was t een nare groep?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:28 schreef Syrena het volgende:
Haaiz!
Lesgeven, I haats itGelukkig is het weer voorbij tot februari.
Maar goed, als een docent drie keer aan je vraagt of je het echt niet erg vindt als ie even weggaat als je moet lesgeven aan zijn groep, dan is dat een waarschuwing
Ik vind het alleen leuk om een les in elkaar te zetten, niet om ze dan te gevenquote:Op woensdag 23 november 2011 13:29 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar wel ook leuk toch? Ervaring op doen enzo? En was t een nare groep?
ha iddquote:Op woensdag 23 november 2011 13:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind het alleen leuk om een les in elkaar te zetten, niet om ze dan te gevenEn het in elkaar zetten was al gedaan (niet door mij). Groep was naar ja, blijven kleppen, giechelen, zelfs na waarschuwen en zelfs nog nadat medestudenten vroegen of ze aub wilden stoppen. Ik ga dat ook terugkoppelen aan hun docent, ik word 'ingehuurd' om een les te geven, offer dus werktijd op, en dan krijg je zo'n respectloze behandeling van mensen die opgeleid moeten worden tot professionals in de hospitality
![]()
En dan aan het eind vragen of ze weg mogen, want ze kunnen toch niet hun werkstuk doen want *insert legio smoezen*. Nou, dan heb je dus de verkeerde, zitten blijven. Ik heb poeslief wat suggesties gedaan wat ze nog konden doen.
En na vijf minuten ronddraaien.... oh, hm... toch wel handig, al die informatie...
HA!
Maar goed, wel wat persoonlijke ontwikkeling danquote:Op woensdag 23 november 2011 13:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik vind het alleen leuk om een les in elkaar te zetten, niet om ze dan te gevenEn het in elkaar zetten was al gedaan (niet door mij). Groep was naar ja, blijven kleppen, giechelen, zelfs na waarschuwen en zelfs nog nadat medestudenten vroegen of ze aub wilden stoppen. Ik ga dat ook terugkoppelen aan hun docent, ik word 'ingehuurd' om een les te geven, offer dus werktijd op, en dan krijg je zo'n respectloze behandeling van mensen die opgeleid moeten worden tot professionals in de hospitality
![]()
En dan aan het eind vragen of ze weg mogen, want ze kunnen toch niet hun werkstuk doen want *insert legio smoezen*. Nou, dan heb je dus de verkeerde, zitten blijven. Ik heb poeslief wat suggesties gedaan wat ze nog konden doen.
En na vijf minuten ronddraaien.... oh, hm... toch wel handig, al die informatie...
HA!
Lekker lijstje Nalliequote:Op woensdag 23 november 2011 13:31 schreef Nallie het volgende:
Vergeet ik bijna mn lijstje!
O: havermout, kiwi, blauwe bessen
T: koffie verkeerd, banaan, 10 cherrytomaatjes
L: 2 crackers, 1 met gekookt ei, 1 met pindakaas en een bakje kikkererwten/tonijn/tomaatsalade
T: handje noten, 2 abrikozen, 2 vijgen, evt met yoghurt
D: aardappels groente vegaburger bij vriendinnetje
T: ?
Lekker Uniek, vers brood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Heb je al wat gehoord Maria?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mjam Uniek!Lekker met roomboter en kaas...
*kwijl*
Nein, maar dat verwacht ik ook nog niet eigenlijk! Zou op z'n vroegst 'eind deze week' zijn, maar kon ook pas volgende week worden, dus ik loop nog niet gestresst om de paar minuten naar mijn telefoon te staren gelukkigquote:
gedaan en gedaanquote:Op woensdag 23 november 2011 14:17 schreef Ml-etje het volgende:
*spuit elf tuimelt binnen.
Progje.. ik zou een vacature openstellenvervanger binnen is exit
![]()
Oh en dossier opbouwen
Aah oke, dan wacht ik geduldig op het goede nieuwsquote:Op woensdag 23 november 2011 14:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nein, maar dat verwacht ik ook nog niet eigenlijk! Zou op z'n vroegst 'eind deze week' zijn, maar kon ook pas volgende week worden, dus ik loop nog niet gestresst om de paar minuten naar mijn telefoon te staren gelukkig![]()
Wel nog wat afwijzingen binnen gehad van andere banen. O.a. ééntje waar ik al eerder had gesolliciteerd op een soortgelijke functie en nog iets andersIk tegen mijn zus: "Mwoh, ze willen me daar écht niet hebben he
".
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, ik ben ongesteld! Mijn lijf werkt nogSterker nog, het heeft precies zijn oude ritme terug
Ik heb een awesome lijf
En het verklaart meteen waarom ik afgelopen zondag om NIKS pisnijdig werd op MartijnEn waarom ik chocola MOEST hebben laatst
Ah ja ITquote:Op woensdag 23 november 2011 14:41 schreef progje het volgende:
[..]
gedaan en gedaan
maar een sollicitant zou welkom zijn
Ik neem aan dat de werknemer het wel aangegeven had als dit het geval was.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef MaJo het volgende:
Dat verslapen van die collega kan ook iets ernstigers betekenen. Ik heb zelf een ernstig B12 tekort in combinatie met ADD waardoor opstaan voor mij echt een hel is. Het doet me echt "pijn" om op te staan, het is elke dag weer een hel. Als ik geen wekker zet slaap ik zo door tot 12 uur 's middags
Lijstje:
O: Vier boterhammen met vlokken en een cappuccino
L: Twee pistolets met pesto, tomaat en mozzarella
T: 2 mandarijnen
D: Chili con carne met appelmoes
S: 3 kwartier gedrumd, half uur op de hometrainer
En veeeeel water drinken. Iemand nog tips voor drinken dat wel gezond is? Het liefst drink ik yoki en cola maar dat is niet zo goed
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:47 schreef Nallie het volgende:
[..]
Aah oke, dan wacht ik geduldig op het goede nieuws
Oeh dat klinkt lekkerquote:
quote:Op woensdag 23 november 2011 14:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whoop whoop voor Coco's functionerende lijf!
[..]
Positieveling, jij!
In literpakkenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt lekkerNog nooit in de winkel gezien.
Maar het lijkt wel alsof welke drank dan ook niet goed is. Appelsap: slecht voor je tanden. Yoki: teveel vet. Taksi: teveel suiker. Ik hou juist van drinken maar zo blijft er nog weinig over
Dan zou je dat inderdaad aan moeten geven bij je werkgever jaquote:Op woensdag 23 november 2011 14:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de werknemer het wel aangegeven had als dit het geval was.
Maar wel vervelend voor jou! B12 tabletjes? Of kan je lichaam het niet goed opnemen?
Qua drinken natuurlijk t liefst water of thee
Maar ik doe ook weleens limonadesiroop, dan kan je ook die zonder suiker nemen of heel weinig, of appelsap aangelengd met water.. of crystal clear?
Nawquote:Op woensdag 23 november 2011 14:50 schreef Nallie het volgende:
[..]ik gun het je zo!
En het gesprek ging zo goed... dus ja...
Nah lekker handig is dat dan dat ze vaag doet.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:49 schreef conleche het volgende:
Lijstje:
O: Gekookt eitje, beschuitje oude kaas
L: 2x geroosterd Allisonbrood met mayo, sambal, ui, paprika, komkommer en avocado
T: mango
T: wodka
D: uit eten bij de couscousclub, dus dat wordt vast couscous.![]()
En ik mag een cadeautje, want ik had pap1. Waar ik gister trouwens enorm aan twijfelde, ik belde na 3 weken eens om de uitslag, terwijl dat eigenlijk al na 10 dagen kon en toen deed ze zo vaag en raar en of ik vandaag wilde terugbellen, dat ik dacht dat ze het slechtnieuwsgesprek aan de arts wilde overlaten.
Die zijn inderdaad lekker ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In literpakkenvan Healthy People. Het is niet zoet als appelsap ofzo maar ik vind dat juist lekker.
Soms is geen ervaring heel prettigquote:Op woensdag 23 november 2011 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Naw![]()
Ja dat is waar! Al durf ik zelf nergens te erg op te hopen, want er zullen wel meer mensen zijn met wie ze fijne gesprekken hebben, en die hebben misschien wél al ervaring en/of bevoegdheidMaar we gaan het zien!
Ja dat ervaring loop ik ook steeds tegenaan... als er gewoon 1x 1 iemand is die je de kans geeft dan komt het goed! En een goed gesprek en een goede indruk zijn dan een goede eerste stap!quote:Op woensdag 23 november 2011 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Naw![]()
Ja dat is waar! Al durf ik zelf nergens te erg op te hopen, want er zullen wel meer mensen zijn met wie ze fijne gesprekken hebben, en die hebben misschien wél al ervaring en/of bevoegdheidMaar we gaan het zien!
Haha ik ook twee masters... en dan ook vaak te horen krijgen dat je overgekwalificeerd bent...quote:Op woensdag 23 november 2011 14:57 schreef MaJo het volgende:
Breek me de bek niet open over ervaringIk heb twee diploma's (HBO en Universitaire master), zat werkervaring bij verschillende werkgevers maar op elke vacature waar ik op reageer reageren ook minstens 100 anderen en daar zit natuurlijk altijd wel iemand bij die net wat meer werkervaring heeft
Ook dat nog jaquote:Op woensdag 23 november 2011 15:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha ik ook twee masters... en dan ook vaak te horen krijgen dat je overgekwalificeerd bent...
Jaaa bij de afwijzing die net op de mat viel waren er ook preciés 100 reacties, wauwquote:Op woensdag 23 november 2011 14:57 schreef MaJo het volgende:
Breek me de bek niet open over ervaringIk heb twee diploma's (HBO en Universitaire master), zat werkervaring bij verschillende werkgevers maar op elke vacature waar ik op reageer reageren ook minstens 100 anderen en daar zit natuurlijk altijd wel iemand bij die net wat meer werkervaring heeft
Ja dat lieten ze hier idd wel doorschemeren! Ze willen graag nieuw bloed, zeg maar </Vlad>. Er wordt een nieuwe werkwijze ingevoerd en ze willen eigenlijk mensen die daarin mee kunnen en willen groeien.quote:
Maria, je gelooft toch niet echt dat de reacties geteld wordenquote:Op woensdag 23 november 2011 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jaaa bij de afwijzing die net op de mat viel waren er ook preciés 100 reacties, wauwHet ging dan ook nog om een baan voor starters met ambities richting studentenbegeleiding. Ik vraag me dan wel af of ze me kunnen vertellen waarop ik ben afgewezen, met wel 100 sollicitanten
![]()
Kreeg ook een vrij generic brief.
[..]
Ja dat lieten ze hier idd wel doorschemeren! Ze willen graag nieuw bloed, zeg maar </Vlad>. Er wordt een nieuwe werkwijze ingevoerd en ze willen eigenlijk mensen die daarin mee kunnen en willen groeien.
Het was dan ook een ietwat twijfelwachtige 'wauwquote:Op woensdag 23 november 2011 15:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maria, je gelooft toch niet echt dat de reacties geteld worden
Wat vervelend zeg. Is daar niks aan te doen?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:42 schreef MaJo het volgende:
Dat verslapen van die collega kan ook iets ernstigers betekenen. Ik heb zelf een ernstig B12 tekort in combinatie met ADD waardoor opstaan voor mij echt een hel is. Het doet me echt "pijn" om op te staan, het is elke dag weer een hel. Als ik geen wekker zet slaap ik zo door tot 12 uur 's middags
Kan ook te maken hebben met mentale staat...quote:Op woensdag 23 november 2011 16:22 schreef progje het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg. Is daar niks aan te doen?
Bij hem is het probleem echt dat hij door al zijn wekkers heen slaapt...
Mooi dat ik ondergekwalificeerd benquote:Op woensdag 23 november 2011 15:00 schreef Nallie het volgende:
[..]
Haha ik ook twee masters... en dan ook vaak te horen krijgen dat je overgekwalificeerd bent...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Klopt. Maar het is bij hem ook gewoon onwil. Iedere keer pas weer om 2/3 uur 's nachts naar bed gaan. En ik zou er niet mee zitten als hij om half 11 zou beginnen en tot 8 uur door zou werken. Maar probleem is, dat als hij dan later begint gewoon stopt rond 18h.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Kan ook te maken hebben met mentale staat...
Ik wil niet zeggen dat het zo is hoor. Maar als je ziek bent, mentaal dan, zoals een depressie dan is slapen heel erg moeilijk en motivatie ook.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:25 schreef progje het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is bij hem ook gewoon onwil. Iedere keer pas weer om 2/3 uur 's nachts naar bed gaan. En ik zou er niet mee zitten als hij om half 11 zou beginnen en tot 8 uur door zou werken. Maar probleem is, dat als hij dan later begint gewoon stopt rond 18h.
Want zodra hij dan alleen op kantoor zit kan hij zich niet meer motiveren... Tja dan houdt het gewoon echt op. (hij haalt zijn deadlines ook nooit, als dat nou het geval zou zijn zou ik er al helemaal niet meer zitten... Als hij zijn werk had kunnen doen in 6 uur per dag prima, dan zeur ik niet....)
Oi... per uur betalen / verlof schrijven als 'ie z'n uren niet maakt? Lang leve de prikklok..quote:Op woensdag 23 november 2011 16:25 schreef progje het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is bij hem ook gewoon onwil. Iedere keer pas weer om 2/3 uur 's nachts naar bed gaan. En ik zou er niet mee zitten als hij om half 11 zou beginnen en tot 8 uur door zou werken. Maar probleem is, dat als hij dan later begint gewoon stopt rond 18h.
Want zodra hij dan alleen op kantoor zit kan hij zich niet meer motiveren... Tja dan houdt het gewoon echt op. (hij haalt zijn deadlines ook nooit, als dat nou het geval zou zijn zou ik er al helemaal niet meer zitten... Als hij zijn werk had kunnen doen in 6 uur per dag prima, dan zeur ik niet....)
Wat een rare dude. Ik bedoel, ik zou ook erge moeite hebben om vroeg op te staan, maar zou dan in ieder geval wel zorgen dat mijn werk af was. Sommige mensen hebben geen verantwoordelijkheidsgevoel, dat is het. Heb ook ooit zo'n vriendje gehad. Moestie draaien, was hij de wekker vergeten te zetten, ik werd wakker, maakte hem wakker om te zeggen dat hij al een uur te laat was. En in plaats van uit bed te springen en in paniek te raken, draaide hij zich nog eens om met de woorden: naja, ik ben nu toch al te laat. . Er stond nb een hele filmcrew op hem te wachten.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:25 schreef progje het volgende:
[..]
Nu is het overheersende vrouwquote:Op woensdag 23 november 2011 16:40 schreef loveli het volgende:
Las vandaag het commentaar bij een assessment van een dikke tien jaar geleden. Stond dat ik van waarde kon zijn voor het bedrijf, leuk om te lezen (stond ook "sterke vrouw", grappig, want toen kwam ik nog niet echt goed uit de verf).
Nou heb het nog nooit meegemaaktquote:Op woensdag 23 november 2011 15:53 schreef MaJo het volgende:
Waarom zouden ze de reacties niet tellen dan? Ik krijg ook wel eens te horen dat er bijvoorbeeld "104 reacties" waren ofzo, waarom zouden ze dat verzinnen?
Jij kan gedachten lezen en inderdaad ik dacht laat ik het eens in Gezond slank posten aangezien in de dieetclub een vast clubje zit waaronder jij, dancingphoebe, sjeen en consorten die alleen maar met elkaar lopen beppen i.p.v een vraag beantwoorden van een ierse kilo stijderquote:Op woensdag 23 november 2011 07:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je dacht 'kom' , laat ik mijn post in dieet maar eens herhalen? Ik eet trouwens liever niets voor het slapen.
Dat heb je wel erg snel bekeken dan in mijn PoHI maar goed, dan ben ik toch lekker een zeikerd uit KLB so what?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:59 schreef loveli het volgende:
I_S, volgens je PoHi ben je een zeikerd uit KLB. Kun je jezelf wat beter voorstellen zodat mijn vooroordeel wordt ontkracht? Voorzetje: leeftijd, gewicht, doel en of je broccoli lust.
Je koffers 3 weken voor vertrek ingepakt hebben?quote:
Don't count your chickens before they're hatched.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |