Oh heet dat zo?quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh heet dat zo?
Ik noem dat altijd "vreemd gevormd puntig brocolli-achtig iets"
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:29 schreef MarMar het volgende:
Ik noem dat "fancy bloemkool"Mooi zijn ze idd!
Als je 'm lang genoeg laat liggen, istie vanzelf niet mooi meerquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:46 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nog nooit van Romanesco gehoord! Ook echt nog nooit zien liggen in de winkelIs het niet zonde om op te eten? Ziet er zo mooi uit
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je 'm lang genoeg laat liggen, istie vanzelf niet mooi meerdus nee, niet zonde
wel lekker!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:36 schreef MarMar het volgende:
Ik weet wel dat het romanesco's zijn hoordat dan weer wel
maar de rest van het gezin kijkt dan altijd zo:
[ afbeelding ]
Beetje tussen bloemkool en broccoli in vind ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:48 schreef MaJo het volgende:
[..]En waar smaakt het naar? Lijkt het op Broccoli? Ben er nu wel benieuwd naar
Naar kip!quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:48 schreef MaJo het volgende:
[..]En waar smaakt het naar? Lijkt het op Broccoli? Ben er nu wel benieuwd naar
Ze zien eruit alsof er heel veel smerige gezwellen op groeien.quote:
Best goed dus, lijkt me.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
Wat goed! Hoe gaat het eigenlijk met je lessen Zweeds?!
hihi, vind ik stiekem ook hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ze zien eruit alsof er heel veel smerige gezwellen op groeien.
niet zo goed, omdat ik veel te druk ben, en dat het eerste is dat er bij inschiet. Maar, langzamerhand kan ik me steeds beter redden!quote:
broccoli zonder zompig te worden..quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:54 schreef Muis006 het volgende:
O hai
Romanesco heb ik nog nooit gegetenwaar smaakt het naar?
Tevens: granaatappelsap
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eindelijk een datum voor m'n buluitreiking!.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb mijn truitje aan dat ik vaak aan had toen ik 'op m'n slankst' was, en hij zit best goed
Zo naar de uni! Zin in college
Planning kan er wel voor zorgen dat je het gezonde eten beter volhoudt en minder snel grijpt naar snaai etc.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:47 schreef MaJo het volgende:
Ik plan eigenlijk nooit vooruitIk kijk altijd tegen die tijd wel wat ik ga eten
Maar mijn verwachting:
L: Twee pistoletjes met pesto, mozzerella en tomaat
D: ??
En dat houdt in? Ben niet zo thuis in de afkortingen geloof ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:14 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, hele morgen verdaan met een claim van 250 euro tegen SAS. Ben benieuwd.
Ik vind het net fractals, of die kaleidoscoopachtergrondprojecties uit 90s videoclips!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:09 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind Romanesco's lijken op een 70s patroontje, waarschijnlijk gecreëerd onder invloed
Omg, Ml ontmaskerd! Eigenlijk is ze geen slanke blonde deerne, maar een oude man met een baard die hier underkuffer aan het bekijken is wie van de slankies stout geweest isquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef Ml-etje het volgende:
Ahdan vat ik hem
Ik ben bezig met bedenken wie er per 1 januari lekkers krijgt en wie de roe krijgt
quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Omg, Ml ontmaskerd! Eigenlijk is ze geen slanke blonde deerne, maar een oude man met een baard die hier underkuffer aan het bekijken is wie van de slankies stout geweest is
*kammetje opbergtquote:
Dat is wel weer waar jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef Nallie het volgende:
[..]
Planning kan er wel voor zorgen dat je het gezonde eten beter volhoudt en minder snel grijpt naar snaai etc.
Bruine pistoletjes?
Dat is de vraag bij dementie. Ze vond het vervelend.quote:
Misschien is dat beter idd. Maar krijg ik dan niet teveel vetten binnen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:56 schreef Perruche het volgende:
Luxuria, als je te weinig kcal hebt misschien niet magere en light versies van kaas en yoghurt/kwark eten maar de volle?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:56 schreef Perruche het volgende:
Mijn D wordt trouwens, op verzoek van vriendje (!!) weer andijviestamppot met gehaktballetjes
Ja lief hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Wat droevig en hilarisch tegelijkertijd ("er zijn getuigen"quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat is de vraag bij dementie. Ze vond het vervelend.
Ze ontkent dat ze het zelf gedaan heeft, maar er zijn ooggetuigen.
Mengkom die je op kan zetten als je denkt dat buitenaardse wezens je zoekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een senseo!!! Maar waarom staat dat glimmende martelwerktuig ervoor?
En dan kan je gelijk koffie voor ze zetten! Wat handigquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mengkom die je op kan zetten als je denkt dat buitenaardse wezens je zoeken
quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een senseo!!! Maar waarom staat dat glimmende martelwerktuig ervoor?
Valt wel mee, magere zuivelproducten hebben wel iets minder kcal, maar niet gelijk honderden per portie. Afvallen kan ook slechter gaan juist doordat je te weinig krijgt en je lijf op spaarstand gaat, dat weet je he? Ik vind ook dat meer fruit dan twee plakken ananas prima kan overigens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:05 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Misschien is dat beter idd. Maar krijg ik dan niet teveel vetten binnen?
Ik ben bang dat ik teveel kcal binnen krijg, want het afvallen lukt niet zo goed. Daarom probeer ik dingen te eten waar weinig kcal in zitten. Ik weet ook niet meer wat werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |