abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:35:27 #226
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_104687037
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 17:33 schreef Orea het volgende:

[..]

Ik vrees dat ik win :@ ik ben niet zwanger al een vreselijke poets-nesteldrang muts, dat is zwanger alleen nog maar 500.000 erger :') erg vermoeiend, dat wel :')
Shake hands... Ik krijg regelmatig de vraag of ik smetvrees heb, ook voor m'n zwangerschap. Ach en dan werkt het ook nog niet mee dat wij beneden een witte tegelvloer hebben, een wit gelakte trap, een spierwitte badkamer EN dat ik een huisstofmijtallergie heb :') .

SummerBreeze, gekneusde ribben ;( ... Auw auw auw... Gelukkig is er niets met je nieren aan de hand. Beterschap!
pi_104687137
Kraamzorg moet ik binnenkort ook al gaan uitzoeken volgens mij, pffff.
Kan dat allemaal niet wachten tot na de echo? Dan weet ik zeker dat het goed zit.. Ik vind die onzekerheid echt zo naar.
Hier wekelijks op dinsdag een miniem beetje bloedverlies met slijm, stelt nauwelijks wat voor, maar genoeg om het iedere week weer erg spannend te maken.. Ben blij als het 8 december is geweest en ik een goede echo heb gehad. Probeer nu wel te genieten, maar het lukt me erg slecht, stiekem.

En wat gaan jullie snel hier! ik vind het af en toe moeilijk om mee te lezen en te posten. Ook omdat jullie elkaar allemaal lijken te kennen enzo, en omdat het lijkt dat iedereen al met de tweede bezig is en ik pas met de eerste :P
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104687278
Marjo het is ook mijn eerste hoor :Y
gewoon mee posten :* en je kan idd wachten tot na de echo...maar denk dat het meer eraf hangt hoe druk het in jou regio is met de kraamzorg?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:40:38 #229
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_104687292
SB, jeumig, geen wonder dat je pijn hebt! :* hoop dat de pijnstilling iets voor je doet, mijn lief heeft één gekneusde rib en die is al twee weken heel zielig zonder zijn diclofenac (maar a's dan wel een vent, he? ;)).

Asy, luisteren naar je liefje hoor! o|O

En kraamzorg, wij hadden er 3 (eerst een oudgediende met een stagaire en later iemand anders) en ze waren allemaal geweldig O+ Son, wat een bizarre ervaringen had jij, hoop dat het deze keer anders zal zijn! Net als bij jou, Orea..

Tevens: had ik al eens gemeld dat ik kotsen heul niet leuk vind? :') Vandaag was wel redelijk erg wat at aangaat, ik ga het morgen toch eens ter sprake brengen bij de gyn.

Qua hypnobirthing sta ik trouwens ook weer ingeschreven, net als mijn vorige zwangerschap eigenlijk het plan was. Ik kan helaas wel pas laat terecht (maart, ben eind mei uitgerekend), maar kan vantevoren al wel leesvoer bestellen en kan an tenminste wel gewoon in mijn eigen woonplaats terecht.

Ennuhm.. Morgen echo! Vind het zo spannend! :o
3!
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:43:41 #230
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104687428
Aah je bent nog aan het kotsen :Y)
Goed teken :*
Retespannend :Y
kijk even in dreumestopic of op mijn fb; kun je lachen ;)
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:45:54 #231
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104687516
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:37 schreef Marjolijntje het volgende:
Kan dat allemaal niet wachten tot na de echo? Dan weet ik zeker dat het goed zit.. Ik vind die onzekerheid echt zo naar.
Hier wekelijks op dinsdag een miniem beetje bloedverlies met slijm, stelt nauwelijks wat voor, maar genoeg om het iedere week weer erg spannend te maken.. Ben blij als het 8 december is geweest en ik een goede echo heb gehad. Probeer nu wel te genieten, maar het lukt me erg slecht, stiekem.

En wat gaan jullie snel hier! ik vind het af en toe moeilijk om mee te lezen en te posten. Ook omdat jullie elkaar allemaal lijken te kennen enzo, en omdat het lijkt dat iedereen al met de tweede bezig is en ik pas met de eerste :P
Zijn er maar een paar hoor die elkaar al kennen, alleen ouwehoeren we zoveel dat het inderdaad niet zomaar bij te houden is :P Gewoon meedoen en op z'n tijd roepen dat we ons klep moeten houden... :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_104687525
Marjolijn gewoon lekker meeposten hoor!
Veel kennen elkaar ook van lang meeposten nu en met een aantal was k vorige keer ook zwanger en toen zaten we dicht op elkaar, dus voelt.bekend.

Vorige keer vond k in t begin t meeposten ook lastiger hoor. Idd 1e enzo, dan is t allemaal zo onbekend.
Maar posten is altijd gezellig!

En voor je t weet is t 8december.
De 12e mag ik al :o
pi_104687531
Inca en Asy morgen echo!! leukleuk! *O*

Kotsen wat minder :* misschien kan je medicijnen er tegen krijgen van je gyn Inca!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:48:33 #234
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_104687629
Marjolijntje dat had ik in het begin ook hoor. Ken hier niemand, behalve dan van gewoon meeposten. Inderdaad: gewoon blijven doen en dan komt het vanzelf.

En met het regelen van kraamzorg kun je best wachten tot na de echo hoor! Ik snap dat je die zekerheid wel wil hebben. Elke week bloedverlies is :( .
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:48:34 #235
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104687631
Had ik eigenlijk al gezegd dat ik hier een Chunky Monkey zit te verorberen? :9
pi_104687667
even een vraagje
hadden jullie ook tegen het einde dat jullie kleine zooooo hard tegen het anus/baarmoedermond drukt???
lijkt alsof ze echt eruit wil ofzo ik kan niet meer recht zitten zo hard drukt ze daar :X :X
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:49:37 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_104687684
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Had ik eigenlijk al gezegd dat ik hier een Chunky Monkey zit te verorberen? :9
Waar smaakt dat naar? Heb er van de week naar staan kijken en getwijfeld...
pi_104687693
ooooh chunky monkey!!! :9~ :9~ :9~
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:50:54 #239
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104687741
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:49 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Waar smaakt dat naar? Heb er van de week naar staan kijken en getwijfeld...
Bananenijs met stukken chocolade erin en walnoot... Briljant! :9

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:49 schreef bitterend het volgende:
even een vraagje
hadden jullie ook tegen het einde dat jullie kleine zooooo hard tegen het anus/baarmoedermond drukt???
lijkt alsof ze echt eruit wil ofzo ik kan niet meer recht zitten zo hard drukt ze daar :X :X
Herkenbaar, ze zit tegen je kringspieren aan en die staan met elkaar in verbinding waardoor het lijkt alsof ze op je anus drukt...
pi_104687783
Ik ben allergisch voor de Chunky Monkey :( zit banaan in. Maar ik had vandaag Strawberry Cheesecake! :Y)

Op de site van de verloskundige staat dat je de kraamzorg na het eerste bezoek moet regelen, maandag heb ik daar de eerste afspraak, dan zal ik het verder wel horen dan :P
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_104687814
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:49 schreef bitterend het volgende:
even een vraagje
Klinkt naar
Niet herkenbaar hier (gelukkig ;))
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:52:53 #242
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104687837
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Klinkt naar
Niet herkenbaar hier (gelukkig ;))
Zelfs niet bij de persdrang?
pi_104687881
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef flugeltje het volgende:

Herkenbaar, ze zit tegen je kringspieren aan en die staan met elkaar in verbinding waardoor het lijkt alsof ze op je anus drukt...
ik roep tegen haar dat als ze zo graag eruit wilt dat ze dat hormoon aan moet maken die weeën gaan veroorzaken!
dit is niet lekker :X
pi_104687887
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Zelfs niet bij de persdrang?
Nope, maar had volgens mij ook niet echt sterke persweeen.
pi_104687909
Aha dus zo voelt persdrang? ongeveer dan
  dinsdag 22 november 2011 @ 19:55:17 #246
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104687965
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef bitterend het volgende:
Aha dus zo voelt persdrang? ongeveer dan
Bij mij wel ja (alleen dan veel sterker natuurlijk ;) ), dan weet je ook heel goed waar je naartoe moet persen... Heel bijzonder gevoel is het.
pi_104688110
ja dat is wel heel duidelijk hoor...fijn als het ook zo gaat voelen tijdens het persen :Y
het is nu een beetje heftig omdat het niet ophoudt :X
pi_104688146
Ik heb het ook niet gehad bij nr1. Maar Chris was ook niet ingedaald.
Die persweeen waren echt bijzonder. Een oerkracht die alle energie op het samenknijpen van de baarmoeder, en het uitduwen van de kleine stortte.. Heerlijk :Y
(en oke, het voelt niet lekker, zeker met een vacuumpomp. Maar dat oergevoel O+
  dinsdag 22 november 2011 @ 20:00:25 #249
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_104688281
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef bitterend het volgende:
ja dat is wel heel duidelijk hoor...fijn als het ook zo gaat voelen tijdens het persen :Y
het is nu een beetje heftig omdat het niet ophoudt :X
Heb je al voorwerk ook? Of is het echt alleen dit?
pi_104688331
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:37 schreef Marjolijntje het volgende:

Ik vind het ook lastig af en toe hoor, maar gooi er gewoon af en toe wat reactie in ;).

Naar dat bloedverlies elke week, het zal straks een opluchting zijn als alles goed is :). Nog even wachten helaas.

Hier ook pas voor de eerste hoor. Heb donderdagavond echo en vrijdag vrijgenomen omdat ik dan eindelijk kleertjes mag kopen van mezelf :@.

Ik wens de dames die morgen echo hebben veel succes, ik wou dat ik al zover was! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')