Shake hands... Ik krijg regelmatig de vraag of ik smetvrees heb, ook voor m'n zwangerschap. Ach en dan werkt het ook nog niet mee dat wij beneden een witte tegelvloer hebben, een wit gelakte trap, een spierwitte badkamer EN dat ik een huisstofmijtallergie hebquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:33 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik winik ben niet zwanger al een vreselijke poets-nesteldrang muts, dat is zwanger alleen nog maar 500.000 erger
erg vermoeiend, dat wel
Zijn er maar een paar hoor die elkaar al kennen, alleen ouwehoeren we zoveel dat het inderdaad niet zomaar bij te houden isquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:37 schreef Marjolijntje het volgende:
Kraamzorg moet ik binnenkort ook al gaan uitzoeken volgens mij, pffff.
Kan dat allemaal niet wachten tot na de echo? Dan weet ik zeker dat het goed zit.. Ik vind die onzekerheid echt zo naar.
Hier wekelijks op dinsdag een miniem beetje bloedverlies met slijm, stelt nauwelijks wat voor, maar genoeg om het iedere week weer erg spannend te maken.. Ben blij als het 8 december is geweest en ik een goede echo heb gehad. Probeer nu wel te genieten, maar het lukt me erg slecht, stiekem.
En wat gaan jullie snel hier! ik vind het af en toe moeilijk om mee te lezen en te posten. Ook omdat jullie elkaar allemaal lijken te kennen enzo, en omdat het lijkt dat iedereen al met de tweede bezig is en ik pas met de eerste
Waar smaakt dat naar? Heb er van de week naar staan kijken en getwijfeld...quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:48 schreef flugeltje het volgende:
Had ik eigenlijk al gezegd dat ik hier een Chunky Monkey zit te verorberen?
Bananenijs met stukken chocolade erin en walnoot... Briljant!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Waar smaakt dat naar? Heb er van de week naar staan kijken en getwijfeld...
Herkenbaar, ze zit tegen je kringspieren aan en die staan met elkaar in verbinding waardoor het lijkt alsof ze op je anus drukt...quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:49 schreef bitterend het volgende:
even een vraagje
hadden jullie ook tegen het einde dat jullie kleine zooooo hard tegen het anus/baarmoedermond drukt???
lijkt alsof ze echt eruit wil ofzo ik kan niet meer recht zitten zo hard drukt ze daar![]()
Klinkt naarquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:49 schreef bitterend het volgende:
even een vraagje
hadden jullie ook tegen het einde dat jullie kleine zooooo hard tegen het anus/baarmoedermond drukt???
lijkt alsof ze echt eruit wil ofzo ik kan niet meer recht zitten zo hard drukt ze daar![]()
Zelfs niet bij de persdrang?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Klinkt naar
Niet herkenbaar hier (gelukkig)
ik roep tegen haar dat als ze zo graag eruit wilt dat ze dat hormoon aan moet maken die weeën gaan veroorzaken!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:50 schreef flugeltje het volgende:
Herkenbaar, ze zit tegen je kringspieren aan en die staan met elkaar in verbinding waardoor het lijkt alsof ze op je anus drukt...
Bij mij wel ja (alleen dan veel sterker natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef bitterend het volgende:
Aha dus zo voelt persdrang? ongeveer dan
Heb je al voorwerk ook? Of is het echt alleen dit?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:57 schreef bitterend het volgende:
ja dat is wel heel duidelijk hoor...fijn als het ook zo gaat voelen tijdens het persen![]()
het is nu een beetje heftig omdat het niet ophoudt
Ik vind het ook lastig af en toe hoor, maar gooi er gewoon af en toe wat reactie inquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:37 schreef Marjolijntje het volgende:
Kraamzorg moet ik binnenkort ook al gaan uitzoeken volgens mij, pffff.
Kan dat allemaal niet wachten tot na de echo? Dan weet ik zeker dat het goed zit.. Ik vind die onzekerheid echt zo naar.
Hier wekelijks op dinsdag een miniem beetje bloedverlies met slijm, stelt nauwelijks wat voor, maar genoeg om het iedere week weer erg spannend te maken.. Ben blij als het 8 december is geweest en ik een goede echo heb gehad. Probeer nu wel te genieten, maar het lukt me erg slecht, stiekem.
En wat gaan jullie snel hier! ik vind het af en toe moeilijk om mee te lezen en te posten. Ook omdat jullie elkaar allemaal lijken te kennen enzo, en omdat het lijkt dat iedereen al met de tweede bezig is en ik pas met de eerste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |