abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104663985

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Zeg hoi en glimlach. Oefen maar hier.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

De reeks is hernoemd naar "Als versieren al makkelijker gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel. Daarnaast is het positiever en daar houden we van. Lukt het versieren nog niet zo goed? Dan ben je natuurlijk welkom met al je vragen en opmerkingen.

:* kusjes Wauw

De OP vind je hier
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 22 november 2011 @ 04:12:54 #2
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104663987
Je bent wel lekker snel :)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104663988
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:09 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Lief van je maar niet iedereen zit hier met problemen, er zijn ook mensen die hier zitten om anderen te helpen en omdat het een gezellig topic is :*
Da's mooi en ik volg het ook niet meer zo, maar de antihelden uit dit topic die elkaar lekker de grond in praten zijn niet bepaald de juiste referentie. Een beetje een poreuze cirkel*. :')

*voor de kenners.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_104663990
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:12 schreef Moonwalk het volgende:
Je bent wel lekker snel :)
Klopt. 8-)

Maar Moonwalken kan ik niet, dus ik faal hopeloos als versierder. :7

dinsdag 22 november 2011 @ 04:15:35 #5
262978 Moonwalk
pi_104663991
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Da's mooi en ik volg het ook niet meer zo, maar de antihelden uit dit topic die elkaar lekker de grond in praten zijn niet bepaald de juiste referentie. Een beetje een poreuze cirkel*. :')

*voor de kenners.
Er zijn er nog genoeg hoor met versierproblemen, maar ook een heleboel die dat niet hebben.
Je tip is toevallig vorige week door heloef uitgevoerd hehehe. Die ging samen met iemand uit dit topic stappen, diegene fungeerde als wingwoman en het had effect. :+ Ze gaan binnekort ook een meet houden dus komt vast allemaal goed. *O*
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  dinsdag 22 november 2011 @ 04:17:07 #6
262978 Moonwalk
pi_104663995
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Klopt. 8-)

Maar Moonwalken kan ik niet, dus ik faal hopeloos als versierder. :7
Waarom zat jij hier dan? Moonwalken kan je leren hoor is niet zo moeilijk ik doe het wel voor

pi_104664006
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:17 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Waarom zat jij hier dan? Moonwalken kan je leren hoor is niet zo moeilijk ik doe het wel voor

[ afbeelding ]
Haha, ik zat hier tijdens mijn relatie en gaf de sukkelaars wat steun. Het probleem lag vooral bij hun gemakzucht destijds. Dat zal bij de meest extreme gevallen niet veranderd zijn, denk ik.

Nu omdat het nacht is in Nederland en er niet veel actieve topics rondzwerven, dus ik kom nog es buurten. ;)

Gelukkig kan ik andere dingen nog aardig.

Vrouwen recht in de ogen aankijken bijvoorbeeld. >:)

pi_104664007
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:15 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Er zijn er nog genoeg hoor met versierproblemen, maar ook een heleboel die dat niet hebben.
Je tip is toevallig vorige week door heloef uitgevoerd hehehe. Die ging samen met iemand uit dit topic stappen, diegene fungeerde als wingwoman en het had effect. :+ Ze gaan binnekort ook een meet houden dus komt vast allemaal goed. *O*
Kijk, mooi zo.

Hosselen die chicks. En dan maar lekker zoenen. Wat er verder gebeurt, zie je wel. 8-) Of niet.

dinsdag 22 november 2011 @ 04:25:35 #9
262978 Moonwalk
pi_104664011
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, ik zat hier tijdens mijn relatie en gaf de sukkelaars wat steun. Het probleem lag vooral bij hun gemakzucht destijds. Dat zal bij de meest extreme gevallen niet veranderd zijn, denk ik.

Nu omdat het nacht is in Nederland en er niet veel actieve topics rondzwerven, dus ik kom nog es buurten. ;)

Gelukkig kan ik andere dingen nog aardig.

Vrouwen recht in de ogen aankijken bijvoorbeeld. >:)
Zo ben ik ook binnengerold :s) en blijven plakken maar heb geen versierproblemen ofzo :+
Ben je trouwens spaans of doe je alsof ( met je ui enzo )
  dinsdag 22 november 2011 @ 04:27:06 #10
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104664015
De wekker gaat; ik niet
Spreading the Word
  dinsdag 22 november 2011 @ 04:28:21 #11
262978 Moonwalk
pi_104664018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:27 schreef WokkelKardinaal het volgende:
De wekker gaat; ik niet
Ik ook niet :9
  dinsdag 22 november 2011 @ 04:31:00 #12
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104664022
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:28 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik ook niet :9
Ga es werke
Spreading the Word
pi_104664024
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:25 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Zo ben ik ook binnengerold :s) en blijven plakken maar heb geen versierproblemen ofzo :+
Ben je trouwens spaans of doe je alsof ( met je ui enzo )
Plakken klinkt als een lange nacht vieze seks. :9

Jij hoeft niet te versieren, de vliegen komen vanzelf op je af. Beetje met je tieten vooruit, je kont laten schudden en zoenen maar.

Mijn username dekt de lading goed. En ik kan mezelf na al die jaren prima half-Spaans+ noemen ja.

dinsdag 22 november 2011 @ 04:31:51 #14
262978 Moonwalk
pi_104664025
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:31 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Ga es werke
Ik hoef niet altijd ergens heen om mijn werk te kunnen doen :9 :6
pi_104664028
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:31 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Illegaal naaiatelier?

pun intended

dinsdag 22 november 2011 @ 04:34:55 #16
308756 WokkelKardinaal
Tevens Grootinquisiteur
pi_104664029
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:31 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Doe dan maar koffie halen
Spreading the Word
pi_104664033
4:30, dat zijn toch geen tijden voor een blanke?

dinsdag 22 november 2011 @ 04:36:32 #18
262978 Moonwalk
pi_104664034
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Plakken klinkt als een lange nacht vieze seks. :9
:9 :9

quote:
Jij hoeft niet te versieren, de vliegen komen vanzelf op je af. Beetje met je tieten vooruit, je kont laten schudden en zoenen maar.
Gewoon aardig en vriendelijk zijn doet ook heel veel, maar tetten vooruit trekt altijd wel extra aandacht ja :9

quote:
Mijn username dekt de lading goed. En ik kan mezelf na al die jaren prima half-Spaans+ noemen ja.
Muy bien, yo hablo espanol y poreso es que me interese en saber si eres de espana. olé.
  dinsdag 22 november 2011 @ 04:37:54 #19
262978 Moonwalk
pi_104664035
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:34 schreef WokkelKardinaal het volgende:

[..]

Doe dan maar koffie halen
Ik drink geen koffie maar je mag wel een kopje pickwick leafs van me c_/
pi_104664041
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:36 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

:9 :9

[..]

Gewoon aardig en vriendelijk zijn doet ook heel veel, maar tetten vooruit trekt altijd wel extra aandacht ja :9

[..]

Muy bien, yo hablo espanol y poreso es que me interese en saber si eres de espana. olé.
Met aardig en vriendelijk zijn bereik je nu eenmaal niet zoveel. Aardig en vriendelijk zijn bedoeld voor zij die het verdienen.

Donde aprendiste español? Hay un mundo español mucho mas grande fuera de España, ya sabes?

De momento estoy en Mexico. Ya fuiste a paises latinamericanos?

dinsdag 22 november 2011 @ 04:53:34 #21
262978 Moonwalk
pi_104664044
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Met aardig en vriendelijk zijn bereik je nu eenmaal niet zoveel. Aardig en vriendelijk zijn bedoeld voor zij die het verdienen.

Donde aprendiste español? Hay un mundo español mucho mas grande fuera de España, ya sabes?

De momento estoy en Mexico. Ya fuiste a paises latinamericanos?
Ik vind aardig en vriendelijk zijn prima hoor, mensen die het niet verdienen ga ik gewoon niet mee om :')

Tu UI es la vandera de espana, yo nací en un país latinoamericano y crecí desde muy joven en holanda 8-)

Wat doe je daar in mexico?
pi_104664048
quote:
12s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:53 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Ik vind aardig en vriendelijk zijn prima hoor, mensen die het niet verdienen ga ik gewoon niet mee om :')
Hoe houd je dat vol?

quote:
Tu UI es la vandera de espana, yo nací en un país latinoamericano y crecí desde muy joven en holanda 8-)

Wat doe je daar in mexico?
No me digas?! :*

Cual pais naciste?

Werken. En FOK!ken om mijn Nederlands op peil te houden. Wat doe jij nog wakker dan?

dinsdag 22 november 2011 @ 05:36:48 #23
262978 Moonwalk
pi_104664088
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 november 2011 04:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe houd je dat vol?

Vriendelijk en aardig zijn? Vind ik normaal, ik vind het eigenlijk gewoon beleefd en heb niet echt een behoefte om de hele dag onaardig te doen tegen mensen. Mensen die in real life alleen maar lopen te sarren/liegen/stoken/profiteren/etc daar stop ik de omgang gewoon mee :+

Snauw jij de hele dag mensen af dan? :D

quote:
No me digas?! :*

Cual pais naciste?
mira mi vandera *O*
:s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Werken. En FOK!ken om mijn Nederlands op peil te houden. Wat doe jij nog wakker dan?
Ik heb deze week een deadline te behalen en in de nacht heb ik de meeste inspiratie en rust :7
pi_104664091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 05:36 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Vriendelijk en aardig zijn? Vind ik normaal, ik vind het eigenlijk gewoon beleefd en heb niet echt een behoefte om de hele dag onaardig te doen tegen mensen. Mensen die in real life alleen maar lopen te sarren/liegen/stoken/profiteren/etc daar stop ik de omgang gewoon mee :+

Snauw jij de hele dag mensen af dan? :D
Haha, dat bedoelde ik niet. Maar je kan je niet onttrekken aan mensen die je met aardig en vriendelijk niet kan bespelen. ;)

quote:
mira mi vandera *O*
:s)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ay que bruta. Reggaeton :9

quote:
Ik heb deze week een deadline te behalen en in de nacht heb ik de meeste inspiratie en rust :7
Klinkt bekend. Sterkte dan vannacht. Ik ga es een burrito'tje scoren.

dinsdag 22 november 2011 @ 05:52:20 #25
262978 Moonwalk
pi_104664100
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 november 2011 05:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, dat bedoelde ik niet. Maar je kan je niet onttrekken aan mensen die je met aardig en vriendelijk niet kan bespelen. ;)

[..]

Ay que bruta. Reggaeton :9

[..]

Klinkt bekend. Sterkte dan vannacht. Ik ga es een burrito'tje scoren.
Dat is waar :7
Bachata *O*
Thanks jij ook :9
Eetsmakelijk :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')