Da's mooi en ik volg het ook niet meer zo, maar de antihelden uit dit topic die elkaar lekker de grond in praten zijn niet bepaald de juiste referentie. Een beetje een poreuze cirkel*.quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Lief van je maar niet iedereen zit hier met problemen, er zijn ook mensen die hier zitten om anderen te helpen en omdat het een gezellig topic is
Klopt.quote:
Er zijn er nog genoeg hoor met versierproblemen, maar ook een heleboel die dat niet hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's mooi en ik volg het ook niet meer zo, maar de antihelden uit dit topic die elkaar lekker de grond in praten zijn niet bepaald de juiste referentie. Een beetje een poreuze cirkel*.
*voor de kenners.
Waarom zat jij hier dan? Moonwalken kan je leren hoor is niet zo moeilijk ik doe het wel voorquote:Op dinsdag 22 november 2011 04:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt.
Maar Moonwalken kan ik niet, dus ik faal hopeloos als versierder.
Haha, ik zat hier tijdens mijn relatie en gaf de sukkelaars wat steun. Het probleem lag vooral bij hun gemakzucht destijds. Dat zal bij de meest extreme gevallen niet veranderd zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:17 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom zat jij hier dan? Moonwalken kan je leren hoor is niet zo moeilijk ik doe het wel voor
[ afbeelding ]
Kijk, mooi zo.quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Er zijn er nog genoeg hoor met versierproblemen, maar ook een heleboel die dat niet hebben.
Je tip is toevallig vorige week door heloef uitgevoerd hehehe. Die ging samen met iemand uit dit topic stappen, diegene fungeerde als wingwoman en het had effect.Ze gaan binnekort ook een meet houden dus komt vast allemaal goed.
Zo ben ik ook binnengeroldquote:Op dinsdag 22 november 2011 04:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, ik zat hier tijdens mijn relatie en gaf de sukkelaars wat steun. Het probleem lag vooral bij hun gemakzucht destijds. Dat zal bij de meest extreme gevallen niet veranderd zijn, denk ik.
Nu omdat het nacht is in Nederland en er niet veel actieve topics rondzwerven, dus ik kom nog es buurten.
Gelukkig kan ik andere dingen nog aardig.
Vrouwen recht in de ogen aankijken bijvoorbeeld.
Ik ook nietquote:
Plakken klinkt als een lange nacht vieze seks.quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:25 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zo ben ik ook binnengerolden blijven plakken maar heb geen versierproblemen ofzo
![]()
Ben je trouwens spaans of doe je alsof ( met je ui enzo )
Ik hoef niet altijd ergens heen om mijn werk te kunnen doenquote:
Illegaal naaiatelier?quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik hoef niet altijd ergens heen om mijn werk te kunnen doen![]()
Doe dan maar koffie halenquote:Op dinsdag 22 november 2011 04:31 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik hoef niet altijd ergens heen om mijn werk te kunnen doen![]()
quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Plakken klinkt als een lange nacht vieze seks.
Gewoon aardig en vriendelijk zijn doet ook heel veel, maar tetten vooruit trekt altijd wel extra aandacht jaquote:Jij hoeft niet te versieren, de vliegen komen vanzelf op je af. Beetje met je tieten vooruit, je kont laten schudden en zoenen maar.
Muy bien, yo hablo espanol y poreso es que me interese en saber si eres de espana. olé.quote:Mijn username dekt de lading goed. En ik kan mezelf na al die jaren prima half-Spaans+ noemen ja.
Ik drink geen koffie maar je mag wel een kopje pickwick leafs van mequote:Op dinsdag 22 november 2011 04:34 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Doe dan maar koffie halen
Met aardig en vriendelijk zijn bereik je nu eenmaal niet zoveel. Aardig en vriendelijk zijn bedoeld voor zij die het verdienen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]![]()
[..]
Gewoon aardig en vriendelijk zijn doet ook heel veel, maar tetten vooruit trekt altijd wel extra aandacht ja
[..]
Muy bien, yo hablo espanol y poreso es que me interese en saber si eres de espana. olé.
Ik vind aardig en vriendelijk zijn prima hoor, mensen die het niet verdienen ga ik gewoon niet mee omquote:Op dinsdag 22 november 2011 04:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met aardig en vriendelijk zijn bereik je nu eenmaal niet zoveel. Aardig en vriendelijk zijn bedoeld voor zij die het verdienen.
Donde aprendiste español? Hay un mundo español mucho mas grande fuera de España, ya sabes?
De momento estoy en Mexico. Ya fuiste a paises latinamericanos?
Hoe houd je dat vol?quote:Op dinsdag 22 november 2011 04:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind aardig en vriendelijk zijn prima hoor, mensen die het niet verdienen ga ik gewoon niet mee om![]()
No me digas?!quote:Tu UI es la vandera de espana, yo nací en un país latinoamericano y crecí desde muy joven en holanda![]()
Wat doe je daar in mexico?
Vriendelijk en aardig zijn? Vind ik normaal, ik vind het eigenlijk gewoon beleefd en heb niet echt een behoefte om de hele dag onaardig te doen tegen mensen. Mensen die in real life alleen maar lopen te sarren/liegen/stoken/profiteren/etc daar stop ik de omgang gewoon meequote:
mira mi vanderaquote:No me digas?!
Cual pais naciste?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb deze week een deadline te behalen en in de nacht heb ik de meeste inspiratie en rustquote:Werken. En FOK!ken om mijn Nederlands op peil te houden. Wat doe jij nog wakker dan?
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Haha, dat bedoelde ik niet. Maar je kan je niet onttrekken aan mensen die je met aardig en vriendelijk niet kan bespelen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 05:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Vriendelijk en aardig zijn? Vind ik normaal, ik vind het eigenlijk gewoon beleefd en heb niet echt een behoefte om de hele dag onaardig te doen tegen mensen. Mensen die in real life alleen maar lopen te sarren/liegen/stoken/profiteren/etc daar stop ik de omgang gewoon mee![]()
Snauw jij de hele dag mensen af dan?
quote:mira mi vandera![]()
Ay que bruta. ReggaetonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt bekend. Sterkte dan vannacht. Ik ga es een burrito'tje scoren.quote:Ik heb deze week een deadline te behalen en in de nacht heb ik de meeste inspiratie en rustThe only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat is waarquote:Op dinsdag 22 november 2011 05:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, dat bedoelde ik niet. Maar je kan je niet onttrekken aan mensen die je met aardig en vriendelijk niet kan bespelen.
[..]
Ay que bruta. Reggaeton
[..]
Klinkt bekend. Sterkte dan vannacht. Ik ga es een burrito'tje scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |