daar hebben we eventueel MLN / Dienstplicht voor. Ik heb hem stiekem al daarheen gequotequote:Op dinsdag 11 december 2012 11:17 schreef pqrstuvw het volgende:
Telt militaire dienst ook mee? Dan heb ik een keer licht en een keer verzwaard arrest gehad. Vreselijk als jij je maatjes op weekendverlof ziet gaan en zelf in je soldatenkleding moet blijven.
Zat jij op school in Den Bosch ofzo? Dit komt me angstvallig bekend voorquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vaak korvee (plein vegen, prullenbakken leegmaken). Maar één keer was ik een les engels aan het opnemen met een mp3-speler, de lerares zag dit en vervolgens moest ik 3 uur nakomen.Zij kon ook niet tegen deodorant, gingen we extra deodorant spuiten, werd ze boos en ging ze schreeuwen.
Whahahahaquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:18 schreef Rmie het volgende:
Wel eens uit de Duitse les geknikkerd en voor straf naar de directeur. Van hem moest ik voor hem een doos sigaren halen. Ik mocht niets daarvan aan zijn vrouw vertellen. De directeur had 1 long. Zijn vrouw was mijn lerares Duits..
Nee. Wellicht dat ze nu daar les geeft. Ze heeft ook een gehoorapparaat en is nog redelijk jong.quote:Op woensdag 26 december 2012 19:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zat jij op school in Den Bosch ofzo? Dit komt me angstvallig bekend voor
Nope, dan is het niet wie ik in gedachten hadquote:Op woensdag 26 december 2012 20:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee. Wellicht dat ze nu daar les geeft. Ze heeft ook een gehoorapparaat en is nog redelijk jong.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |