En als je zou zien waar ik om moest nablijven, zou je geheid je bericht intrekken:quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:00 schreef Nielsch het volgende:
treurig, van die tokkie ouders die het
gezag van een leraar ondermijnen omdat
ze te aso zijn om het wangedrag van hun
kinderen in te zien.
Zeker op de basisschool vind ik het nablijven een ramp. Als moeder zit je te wachten tot je kind thuis komt en die komt maar niet omdat een leraar besluit dat hij/zij moet blijven maar niemand die even de ouders op de hoogte brengt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:00 schreef Nielsch het volgende:
treurig, van die tokkie ouders die het
gezag van een leraar ondermijnen omdat
ze te aso zijn om het wangedrag van hun
kinderen in te zien.
Nee, ik vind het gewoon heel treurig van je tokkiemoeder. Beetje meer respect voor je leraren mag godverdomme wel. Als mijn dochter me zou vertellen dat ze het nablijven heeft geskipped zou ik de leraar bellen met de mededeling dat ze de volgende dag 2x zo lang na mag blijven + corvee mag doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:23 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En als je zou zien waar ik om moest nablijven, zou je geheid je bericht intrekken:
Het schoolwerk niet af..... Wangedrag, no way.....Moesten die kut-leraren nou maar eens goede uitleg geven over die hoeren-staartdelingen toen.
C'mon zeg, alleen de kutscholen laten kinderen dan tot in de late middag uurtjes zitten.
Of is dit een eenvoudige troll van je?
Bij ons werden de ouders gewoon gebeld als kinderen na moesten blijven. Als je die dag niet kon nablijven (omdat je ma al bij de school stond ofzo om je op te halen) werd er een in samenspraak met de ouders een andere dag gekozen voor het nablijven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeker op de basisschool vind ik het nablijven een ramp. Als moeder zit je te wachten tot je kind thuis komt en die komt maar niet omdat een leraar besluit dat hij/zij moet blijven maar niemand die even de ouders op de hoogte brengt.
Nablijven prima, doe dan wel even een berichtje naar de ouders.
je snapt verdomme nog steeds mijn vorige post niet, en maar door-trollen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon heel treurig van je tokkiemoeder. Beetje meer respect voor je leraren mag godverdomme wel. Als mijn dochter me zou vertellen dat ze het nablijven heeft geskipped zou ik de leraar bellen met de mededeling dat ze de volgende dag 2x zo lang na mag blijven + corvee mag doen.
Moet je maar gewoon je werk af hebben. En als je het niet snapt was de tijd dat je kon nablijven een mooie gelegenheid geweest om de stof nog eens door te nemen met je leraar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
je snapt verdomme nog steeds mijn vorige post niet, en maar door-trollen.
Ga anders even dit topic uit... Dank!
nablijven om wangedrag == Okee, maar nablijven omdat een kind het werk niet af heeft omdat de leraar geen tijd/zin geeft voor wat extra leerling-aandacht == niet okee!
Snap je het nu? Zo ja dan troll je niet, zo wel dan weten we dat je aan het trollen bent![]()
![]()
En meteen tokkies erbij betrekken ==![]()
x 32545435
Dan had de leraar maar tijd over moeten hebbe....... oh wacht, ik sta tegen een troll te lullen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon je werk af hebben. En als je het niet snapt was de tijd dat je kon nablijven een mooie gelegenheid geweest om de stof nog eens door te nemen met je leraar.
ga jij es weg...quote:Op maandag 22 oktober 2012 06:58 schreef Nielsch het volgende:
Waarom reageer je als een 13 jarige puber?
Ze hadden je nog een paar jaartjes tot 17:00 op de basisschool moeten houden, misschien had je er nog iets geleerd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:06 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Dan had de leraar maar tijd over moeten hebbe....... oh wacht, ik sta tegen een troll te lullen.
Nee, ga jij maar snel dit topic uit, volk zoals jouw hebben geen bijdrage aan dit topic.
had gekund, maar een echte school doet dat niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze hadden je nog een paar jaartjes tot 17:00 op de basisschool moeten houden, misschien had je er nog iets geleerd.
Schoolplein vegen was ook verrot. Stond je zwaar voor lul met die bezem in je klauwen als iedereen naar buiten kwam.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De kantine aanvegen na de lunch....al die gemorste speculaas- en de broodkruimels die van de mond der brugklassers afvielen opruimen. Erger kon niet
Ah, dat zijn dan wel originele straffen. Dat heeft toch wel iets.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:39 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Schoolplein vegen was ook verrot. Stond je zwaar voor lul met die bezem in je klauwen als iedereen naar buiten kwam.![]()
Overigens hadden wij een geniale rector. Als je straf verdiend had dan moest je bij hem een briefje trekken uit een grote pot. Elk briefje had geniale straf, zo heb ik een keer alle coupletten van het volkslied moeten zingen, een stripverhaal moeten tekenen en een schaalmodel van onze school moeten maken.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:45 schreef ultra_ivo het volgende:
maar 1x ooit straf gehad op 't VWO. En dat was gelijk 3 dagen schorsing voor het oproepen tot een politieke staking.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |