Wij zijn ook massaal een keer niet naar een les gegaan. Het was die bewuste dag prachtig weer en als laatste hadden we een proefwerk biologie. Daarvoor zat de tekenles. Wij zijn naar de biologieleraar ( hij was ook onze mentor) gegaan met de mededeling dat tekenen niet door ging en of we ons proefwerk dus een uurtje eerder konden doen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:18 schreef Aleandra het volgende:
1 x brief gericht aan mijn ouders en die van al mijn klasgenootjes waarin stond dat het absoluut niet geaccepteerd kon worden dat een komplete klas niet in het lesuur verscheen maar ook nog eens door de desbetreffende leraar uit de kroeg gehaald moest worden om 11 uur s'morgens
Wij zelf vonden onze biljartcompetitie jongens tegen de meiden leuker dan biologieles.
Dat is ook gewoon onbeschoft, vlegel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:56 schreef Curiosity het volgende:
Ik moest ooit eens bij de directeur komen (en nog 2 vriendinnen, apart) omdat ik de klas terroriseerde???.
Ik mocht geen weerwoord geven en ik had op dat moment een koptelefoon op van mijn walkmanen die moest af, ik zo, "ja maar hij staat niet aan", gelijk een grote bek, "daar heb ik niets mee te maken".
Hoor je niet officieel aanwezig te zijn van het begin van de dag tot het einde? Volgens mij mogen ze je elke dag 8 uur houden of je nu les hebt of niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:20 schreef TLC het volgende:
Nablijven en papier prikken
eigenlijk gek dat nablijven, dat is gewoon een vorm van wederrechtelijke vrijheidsberoving, gijzeling![]()
Hoezo, werd je vastgeketend ofzo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 09:20 schreef TLC het volgende:
Nablijven en papier prikken
eigenlijk gek dat nablijven, dat is gewoon een vorm van wederrechtelijke vrijheidsberoving, gijzeling![]()
En als je zou zien waar ik om moest nablijven, zou je geheid je bericht intrekken:quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:00 schreef Nielsch het volgende:
treurig, van die tokkie ouders die het
gezag van een leraar ondermijnen omdat
ze te aso zijn om het wangedrag van hun
kinderen in te zien.
Zeker op de basisschool vind ik het nablijven een ramp. Als moeder zit je te wachten tot je kind thuis komt en die komt maar niet omdat een leraar besluit dat hij/zij moet blijven maar niemand die even de ouders op de hoogte brengt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:00 schreef Nielsch het volgende:
treurig, van die tokkie ouders die het
gezag van een leraar ondermijnen omdat
ze te aso zijn om het wangedrag van hun
kinderen in te zien.
Nee, ik vind het gewoon heel treurig van je tokkiemoeder. Beetje meer respect voor je leraren mag godverdomme wel. Als mijn dochter me zou vertellen dat ze het nablijven heeft geskipped zou ik de leraar bellen met de mededeling dat ze de volgende dag 2x zo lang na mag blijven + corvee mag doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:23 schreef GSMboy het volgende:
[..]
En als je zou zien waar ik om moest nablijven, zou je geheid je bericht intrekken:
Het schoolwerk niet af..... Wangedrag, no way.....Moesten die kut-leraren nou maar eens goede uitleg geven over die hoeren-staartdelingen toen.
C'mon zeg, alleen de kutscholen laten kinderen dan tot in de late middag uurtjes zitten.
Of is dit een eenvoudige troll van je?
Bij ons werden de ouders gewoon gebeld als kinderen na moesten blijven. Als je die dag niet kon nablijven (omdat je ma al bij de school stond ofzo om je op te halen) werd er een in samenspraak met de ouders een andere dag gekozen voor het nablijven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeker op de basisschool vind ik het nablijven een ramp. Als moeder zit je te wachten tot je kind thuis komt en die komt maar niet omdat een leraar besluit dat hij/zij moet blijven maar niemand die even de ouders op de hoogte brengt.
Nablijven prima, doe dan wel even een berichtje naar de ouders.
je snapt verdomme nog steeds mijn vorige post niet, en maar door-trollen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:04 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, ik vind het gewoon heel treurig van je tokkiemoeder. Beetje meer respect voor je leraren mag godverdomme wel. Als mijn dochter me zou vertellen dat ze het nablijven heeft geskipped zou ik de leraar bellen met de mededeling dat ze de volgende dag 2x zo lang na mag blijven + corvee mag doen.
Moet je maar gewoon je werk af hebben. En als je het niet snapt was de tijd dat je kon nablijven een mooie gelegenheid geweest om de stof nog eens door te nemen met je leraar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
je snapt verdomme nog steeds mijn vorige post niet, en maar door-trollen.
Ga anders even dit topic uit... Dank!
nablijven om wangedrag == Okee, maar nablijven omdat een kind het werk niet af heeft omdat de leraar geen tijd/zin geeft voor wat extra leerling-aandacht == niet okee!
Snap je het nu? Zo ja dan troll je niet, zo wel dan weten we dat je aan het trollen bent![]()
![]()
En meteen tokkies erbij betrekken ==![]()
x 32545435
Dan had de leraar maar tijd over moeten hebbe....... oh wacht, ik sta tegen een troll te lullen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Moet je maar gewoon je werk af hebben. En als je het niet snapt was de tijd dat je kon nablijven een mooie gelegenheid geweest om de stof nog eens door te nemen met je leraar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |