abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:06:08 #51
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_114100216
quote:
7s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Na een paar bijdehante opmerkingen mocht ik bij 2 vakken een half jaar geen lessen volgen. Uiteindelijk leek het me een goed idee om een paar maanden maar helemaal niet meer te gaan.

Dat had ik ook bij 2 vakken: Maatschappijleer na de eerste paar lessen een flinke politieke discussie gestart waar ik de woorden 'communist' en 'nazi' veelvuldig heb laten vallen. De leraar was zo kwaad dat ik het hele boek zoveel keer moest overschrijven als strafwerk en ik mocht dat niet melden aan de conrector. Met die informatie dus naar de conrector gegaan die de leraar midden in de les naar buiten heeft gehaald om af te kafferen. Ter overmate van ramp ging de bel en veel leerlingen en leraren hebben de tirade van de conrector kunnen zien. Als uiteindelijke oplossing na een week mocht ik of 2 pagina's overschrijven of nooit meer naar die les komen. Dat was geen moeilijke keuze. Met dat gegeven hebben meerdere leerlingen geprobeerd om ook permanent verwijderd te worden zonder succes. :D

Die andere was Handel omdat ik aan het klieren was. 3 maanden ban en vervolgens het hoogste cijfer op het eindexamen. MAVO Handel was dan ook wel bijzonder simpel en ik was erg verveeld.

quote:
Gelukkig zag ik wat later opeens het licht en ben ik toch maar wat serieuzer geworden. :P
School is nooit mijn ding geweest en werken juist wel. Ik heb na de MAVO alles gefaald incl een post graduate op de universiteit, maar heb ik mijn werkende leven vele success behaald.
reset
pi_114105768
ik mocht bij tekenen eens het hele alfabet vergroten... :') Of bij wiskunde zoveel keer de samenvatting van een hoofdstuk in t boek overpennen. Kauwgom krabben heb ik nooit gedaan.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 13 juli 2012 @ 02:19:37 #53
256666 leeell
I know you're lonely
pi_114139961
niet meer welkom zijn in een les (tekenen :') )

voor de rest al het bovenstaande wel.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_114249510
Leraar biologie heeft een heel boek laten overschrijven + de foto's en tekeningen, zodat hij een nagemaakt boek had. Dan moest je twee blz natekenen.

En de leraar pijpen, maar dat was meestal na vijf minuutjes klaar.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  maandag 16 juli 2012 @ 09:24:45 #55
340390 sinepedraap
lieve baggeraar
pi_114260020
Op de gang zitten en daar je werk maken. Was alleen niet echt een straf maar ik deed naar de leraar of ik het erg vond.
Mijn nieuwe ondertitel
  maandag 16 juli 2012 @ 22:44:12 #56
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_114294393
3 keer te laat een uur terugkomen, later een gele kaart blauwe kaart systeem. 10 overtredingen (1 gele kaart) was 1 dag soppen/poetsen etc, drie gele kaarten werd automatisch een blauwe en dat werd een nader te bepalen schorsing. Verder kon je er altijd uitgegooid worden en dan moest je naar de coordinator.

Ben in mijn hele middelbare schooltijd 1 keertje eruit gegooid omdat ik niets deed en ik naar die coordinator en die vroeg waarom (5 havo) en toen ik zei dat ik echt geen flauw idee had en toen mocht ik naar huis.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 00:54:09 #57
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_114301176
- Uur nakomen wanneer je spullen was vergeten
- Vierkant rooster voor een maand als ik mij niet vergis (van 8 tot 5 op school blijven en docenten moesten het papier aftekenen als bewijs dat je in zijn/haar les was geweest) wanneer je te veel had gespijbeld. Ik spijbelde selectief, maar een goede vriend van mij moest 4 havo voor de tweede keer overdoen en hij had geen zin in sommige lessen.
- Bij vaak te laat komen een week lang om acht uur melden.
pi_114301589
Bij ons was het 3x te laat ( te laat = briefje halen ) je 3x om 8 uur moeten melden.

Alleen kwamen de oudere jaars nooit opdagen om 8 uur. De conciėrge mocht oudere jaars namelijk veel meer dan jongere jaars en deed dus praktisch niet moeilijk als je als oudere jaars je moest melden. Tenzij je een irritant klote jochie was, waar iedereen een hekel aan had.
pi_114368293
Ik had een leraar Nederlands die nogal van de oude stempel was. Heb dan ook regelmatig in de hoek gestaan.

Als ie even de klas uitging was het chaos en teringzooi! Op een keer kwam ie onverwachts weer de klas in terwijl ik op mn tafel stond te rammen. Toen mocht ik met tafel en al de klas uit om in de gang verder te "drummen" de rest van de les.

En dan duurt zo'n les pas echt lang!
pi_114376938
Ik werd er voornamelijk uitgestuurd. Soms mocht je dan doen wat je wou en soms moest je je gaan melden bij de conrector. In de eerste drie jaar dat ik op school zat hadden we ook nog detention... Dus dan moest je op het eind van de dag met iedereen die er die dag was uitgestuurd een uur in een lokaal gaan zitten, huiswerk maken. Beetje zoals in de de VS dus. Later werd dat afgeschaft. Was vooral kut als je totaal geen huiswerk had.... Zat je daar een beetje niets te doen.

Kan me ook nog herinneren dat ik samen met het leukste meisje van de klas 1000 strafregels moest schrijven (p.p.) van onze ouderwetse biologieleraar omdat we zaten te praten. Hebben we toen op een zaterdagmiddag op haar slaapkamer gedaan. Was gezellig ;)

Andere straffen waren het schoolplein schoonmaken na schooltijd en de conciėrge helpen met allerlei suffe klusjes.

Wat me ook nog is bijgebleven is dat we op een gegeven moment in een tussenuur met de lift aan het spelen waren. Maar die lift was alleen voor de concierge en schoonmakers om hun spullen in te vervoeren en niet voor leerlingen. Toen betrapte de conrector ons en heeft hij ons een rondleiding van een uur gegeven (in onze eigen tijd) alsof we net nieuw waren op school. Natuurlijk werd er in dat uurtje ook aandacht besteed aan de lift en dat je daar niet in mocht. Vond ik wel droog van die gast.

Wat me nooit is gebeurd is 4x in één schooljaar te laat komen. Als je te laat kwam moest je je melden bij de conciėrge. Als dat meer dan 3x gebeurde moest je een week lang een uur voordat je eerste les begon op school komen. Als je daarna weer 4x te laat kwam moest je een hele week om 8 uur op school komen, ook als je eerste uur pas om 11 uur begon ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2012 19:04:29 ]
pi_114376971
Nooit gepakt, jeweets
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114377117
Ah ja, als je bij m'n lerares Engels uit 1 en 6 VWO kauwgom zat te kauwen, dan moest je de les daarna voor de hele klas een nursery rhyme voordragen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-07-2012 19:07:12 ]
pi_114377174
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 19:07 schreef Nielsch het volgende:
Ah ja, als je bij m'n lerares Engels uit 1 en 6 VWO kauwgom zat te kauwen, dan moest je de les daarna voor de hele klas een nursery rhyme voordragen :')
Biedt kansen tot guerilla acties.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
pi_114441112
Ik heb een enkele keer onterecht om 8 uur moeten melden. Leraar had mijn naam met iemand anders verwisseld, maar dat geloofden ze niet.

Verder uiteraard wel eens mijn huiswerk niet gemaakt, maar daar werd gelukkig regelmatig overheen gekeken aangezien mijn cijfers toch vrij goed waren. Sterker nog, bij Engels zij de docente eens dat ik het 'toch niet nodig had'.

Verder nooit eruit gestuurd of iets dergelijks.
pi_114671883
In het examenjaar mocht ik het laatste half jaar niet meer de Nederlandse les in. De docent had vergroeide pinken (het leek alsof die dingen gestopt waren met groeien toen hij 11 was :P ) en ik noemde hem een keer pinkie.. Niet over nagedacht het floepte er gewoon uit :P

verder beste een brave knul geweest. :Y
Playing guitar is a religion.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:26:04 #66
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_114711709
Alleen in de brugklas:

Werd je de klas uitgestuurd, moest je je 'melden bij de rector'. "Ga je maar melden!", hoorde je dan. Dan moest je na school terugkomen bij de rector en daarnaast was een 'meldkamer'. Daar moest je zitten met iedereen die zich die dag had moeten 'melden' en moest je de schoolregels van een papiertje overschrijven. Na x pagina's volgeschreven te hebben mocht je weg, dus we schreven zo groot mogelijk. Maar als ze vonden dat je te groot had geschreven, mocht je overnieuw beginnen. Je moest dus een balans zien te vinden.
De 'meldkamer' was overigens een coole plek; alleen de coole kinderen zaten daar, want de nerdjes werden nooit de klas uitgestuurd. Zat je daar met een boel allochtonen te klieren.

Mooie tijden. _O_
This isn't even my final form.
pi_114738357
Ik had serieus een leraar wie een dobbelsteen had gemaakt met straffen erop. Een klasgenoot van me moest toen gooien en de dobbelsteen viel op de optie "vrij van straf" (die had de leraar er dan ook op gemaakt). Toen zei leraar gewoon: "Ach, gooi nog maar een keer".

En ik moest een keer het Wilhelmus zingen bij die leraar voor de klas als straf. Maar gelukkig voor mij, begon iedereen te lachen om die straf en mocht ik dus nog 4 anderen uitkiezen. En zolang weten te rekken dat de schoolbel ging en we weg mochten :')
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_114749003
Met een grijper het groen op het schoolterrein afzoeken naar lege blikjes en ander afval, de afwas doen. En strafregels schrijven. Niet echt veel spannends dus.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_115615247
Hmm nablijven (MAVO) en met de gymleraar die de nablijf deed over Radiohead en hardrock lullen.
MBO Joint roken met een leraar
pi_115660212
In het laatste jaar kwam ik zo vaak te laat de les in dat ik per keer dat ik te laat kwam 3 uur moest nablijven ipv 1 uur per 3x laat komen :') Ging dan altijd eerder naar school en dan in de bieb zitten werken, had ik thuis ook geen huiswerk meer :D
pi_115677664
Melden bij de congiėrge en hem helpen. Dus prullebakken legen, aula vegen en dat soort shit.

Oh, en als je te laat kwam, moest je de volgende dag i.p.v. 8 uur, half 8 op school zijn. Dat vond ik best een erge straf, want ik moest ook nog een halfuur fietsen. :(
pi_115678245
Corvee, briefjes halen, nablijven, strafregels schrijven, 'melden' (idd aan decaan, onderdirecteur whatever vertellen wat er gebeurt was, niet-meer-doen beloven en in de aula wachten. Veel meer dan een aantal keer melden en 2 keer nablijven hoefde ik niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2012 12:54:14 ]
pi_115705097
In de derde moest iemand eens in de hoek van een lokaal zitten en naar de muur staren :')

Ik ben gelukkig lieve meisje nooit straf gehad
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 09:46:19 #74
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_115813405
Bij ons waren ze ook redelijk tolerant maar wanneer je over de schreef ging was er een standaard straf en dat was de strafkaart. Die moest je dan door je ouers laten ondertekenen en inleveren bij het zogenaamde "Happy hour". Dat was vrijdag het 9e uur, dat moest je dan nablijven in een aula vol lui die een strafkaart hadden gehad.
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 16:56:21 #75
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_115993955
Ik moest ooit eens bij de directeur komen (en nog 2 vriendinnen, apart) omdat ik de klas terroriseerde???.
Ik mocht geen weerwoord geven en ik had op dat moment een koptelefoon op van mijn walkman :D en die moest af, ik zo, "ja maar hij staat niet aan", gelijk een grote bek, "daar heb ik niets mee te maken".
Jammer genoeg was ik nu niet zo mondig als nu.

Maar jaren later weet ik nog steeds niet wat ik nu helemaal gedaan had, maar zo ging dat, iemand zei iets en dan was het ook zo :N .

Ben er eigenlijk nog steeds een beetje boos om, maar wat ik nu echt niet meer pik is onrecht, dus ik ben er wel wijzer van geworden.

Oh ja, ik moest papierprikken op het schoolplein.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')