Dat had ik ook bij 2 vakken: Maatschappijleer na de eerste paar lessen een flinke politieke discussie gestart waar ik de woorden 'communist' en 'nazi' veelvuldig heb laten vallen. De leraar was zo kwaad dat ik het hele boek zoveel keer moest overschrijven als strafwerk en ik mocht dat niet melden aan de conrector. Met die informatie dus naar de conrector gegaan die de leraar midden in de les naar buiten heeft gehaald om af te kafferen. Ter overmate van ramp ging de bel en veel leerlingen en leraren hebben de tirade van de conrector kunnen zien. Als uiteindelijke oplossing na een week mocht ik of 2 pagina's overschrijven of nooit meer naar die les komen. Dat was geen moeilijke keuze. Met dat gegeven hebben meerdere leerlingen geprobeerd om ook permanent verwijderd te worden zonder succes.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Na een paar bijdehante opmerkingen mocht ik bij 2 vakken een half jaar geen lessen volgen. Uiteindelijk leek het me een goed idee om een paar maanden maar helemaal niet meer te gaan.
School is nooit mijn ding geweest en werken juist wel. Ik heb na de MAVO alles gefaald incl een post graduate op de universiteit, maar heb ik mijn werkende leven vele success behaald.quote:Gelukkig zag ik wat later opeens het licht en ben ik toch maar wat serieuzer geworden.
Biedt kansen tot guerilla acties.quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:07 schreef Nielsch het volgende:
Ah ja, als je bij m'n lerares Engels uit 1 en 6 VWO kauwgom zat te kauwen, dan moest je de les daarna voor de hele klas een nursery rhyme voordragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |