Wel een tikkeltje laf. Maar het is zeker baas op een apparte manierquote:
En gedurfd/t/dt, ik hoop dat die chick zijn ass nog gaat kicken en hier pics van maaktquote:
trustequote:
Mwoah ik zou het laf vinden als zij bij hem om de hoek woont en hij het dan op deze manier doet. Maar gezien de afstand prima toch.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wel een tikkeltje laf. Maar het is zeker baas op een apparte manier
10 december. Als het goed is ten minste, kan ook zijn dat dat teruggetrokken is...quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En gedurfd/t/dt, ik hoop dat die chick zijn ass nog gaat kicken en hier pics van maakt
Waar??quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
10 december. Als het goed is ten minste, kan ook zijn dat dat teruggetrokken is...
Wat dan?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
10 december. Als het goed is ten minste, kan ook zijn dat dat teruggetrokken is...
Dit.quote:
Wie zorgt er voor de popcorn?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit.
Gaan wij bier drinken en filmen.
Ja oke dat dan weer welquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwoah ik zou het laf vinden als zij bij hem om de hoek woont en hij het dan op deze manier doet. Maar gezien de afstand prima toch.
Wat verwacht men dan? Dat ie de trein pakt, persoonlijk zegt het is uit en dan de trein weer terug?
Dat is het niet waard man
/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/care/carequote:
Dat is ver weg!!quote:
Ik kom op je feestjequote:
topquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is ver weg!!
Ez, Steven, ik rij jullie er wel heen
De 3e persoon die komt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |