NIEMAND IS ZO GOED ALS DJ WEBHAWK EN DJ KOELKASTquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We hebben andere bazenDJsMelting, Wicked en natuurlijk draait ValHallen steevast fantastisch (en ik natuurlijk) en we hebben weer een professionele DJ onder ons. DJ Luke.
DJ Paul ook niet?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:41 schreef Paul het volgende:
[..]
NIEMAND IS ZO GOED ALS DJ WEBHAWK EN DJ KOELKAST!
DJ PAUL ELSTAK JONGE BAM!quote:
Ja wie maakt het dan ook uit met een sinterklaasgedichtquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, de laatste tijd meer op R&P.
Doe eens, wie weet gaan we zelfs lachen ook nog.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:42 schreef wietparkiet het volgende:
zal ik jullie eens een mop vertellen
So true... So True...quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja wie maakt het dan ook uit met een sinterklaasgedicht
Dat is maar 1 pizzastukje, echt waar. Het was de laatste tijd sappiger dan GTST en bruter dan Big Brother in R49.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het baas, ff serieusquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Origineel is het zekerquote:
quote:
Haha. Ik ken er ook één. Bij zwarte piet dan aanbellen en zeggen dat zijn vriendje verbrand is in de schoorsteen. Om te gieren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:44 schreef wietparkiet het volgende:
toppunt van lef : bij een neger voor de deur poepen en zeggen dat zijn zoontje gesmolten is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |