geen junks hier. sorryquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:15 schreef wietparkiet het volgende:
hallootjes kom hier voor je bloowtjes
Haha de film.. hangover 2 kijk ik nuquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Van buraka som sistema? Of die film?
ik kan m overpaar uur kijkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha de film.. hangover 2 kijk ik nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
heb je bier ??quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:18 schreef TakAFCA het volgende:
hoi ik kom hier voor het eerst moet ik weg
Ké, want die ik bedoel is ook echt goed voor 3 keerquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha de film.. hangover 2 kijk ik nu
durfde iemand te kijken?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:19 schreef Zweetteef het volgende:
heb je al eens iets vies gezien? moet je dit kijken: kijken op eigen risico het is niet echt smakelijk vooral ergens bij 3:50 ik kon maar klein stukje zien
't is mijn favoriete bier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
hemel en aarde dat was een lessenpakket op de basisschool bij ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |