Vaak gedaan jaquote:
nou nou doe eens normaal naatje, dit is niet echt biblebelttaal wat je doetquote:
Ga toch naar de keuken, ik ben sowieso een kop groter dan jijquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je bent een klein jochie met enge ogen
Dus?quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga toch naar de keuken, ik ben sowieso een kop groter dan jij
Ik durf te spreken van het tegendeel. JUIST in de biblebelt is die taal.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nou nou doe eens normaal naatje, dit is niet echt biblebelttaal wat je doet
Dwerg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga toch naar de keuken, ik ben sowieso een kop groter dan jij
quote:
Broekie.quote:
Even fappen, brb.quote:
Ik heb meer ballen dan jijquote:
Weet je hoe oud.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:05 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, nathan, ik vind je nieuwe UI niet leuk. Je gaat toch niet populistisch doen met die Ohohcherso-gozer
Deze heeft ie al sinds de eerste oh ohquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:05 schreef Tchock het volgende:
Trouwens, nathan, ik vind je nieuwe UI niet leuk. Je gaat toch niet populistisch doen met die Ohohcherso-gozer
Oh ja!!quote:
Ik vind ze een mooie kadans hebben in hun draai. Sowieso, vroeger was dat populistisch, nu niet meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:05 schreef Tchock het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |