Nee, die spreken niet. Bruine ogen ook niet echt. En groen vind ik eng.quote:
Niet iedereen heeft zulke Arische trekjes hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, die spreken niet. Bruine ogen ook niet echt. En groen vind ik eng.
Blauwe ogen
En ze deden zo hun best om te ontkennenquote:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zulke Arische trekjes hoor.![]()
Je krijgt MIs hehquote:
Dan raad ik je aan nog eens het volle vrouwen topic in KPD te bekijken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ze deden zo hun best om te ontkennen![]()
Boh die piemelfoto van hem was wel echt nasty hoor
Dus nu ben ik een grote, sterke, angstaanjagende beer in jouw ogen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, die spreken niet. Bruine ogen ook niet echt. En groen vind ik eng.
Blauwe ogen
goede woordkeuze, aangediktquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je krijgt MIs hehIk heb dit ook gewoon op school verteld, helemaal dubbel lagen ze. (uiteraard wat aangedikt, letterlijk)
Nee dank je, de ergste foto's krijg ik wel doorgestuurd oa van jou.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan raad ik je aan nog eens het volle vrouwen topic in KPD te bekijken.
Nee je bent een klein jochie met enge ogenquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dus nu ben ik een grote, sterke, angstaanjagende beer in jouw ogen?
naatje.jpgquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:58 schreef Zweetteef het volgende:
nu ga ik slapen 1 uur DOEI TEOEDDLFS LATER BYE![]()
.
Mn boerenkool kwam omhoogquote:
Ik fap liever op Kore.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dank je, de ergste foto's krijg ik wel doorgestuurd oa van jou.
Vieze vadsige vrouwen fapper
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |