Zeer verstandigquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Prima, ben er toch klaar mee
OT:
Steven wat een baas, eckte eckte baas die man moet een standbeeld.![]()
Erehaag, boek schrijven "Het verhaal van Stevenmac26" ditdat.
Wat een baas!
Behalve als ze in de Arena voor de CL tegen Milaan spelen want dan moet hij werkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:18 schreef Zapato het volgende:
Goede user wel, want altijd op de planken voor Ajax.
Eeeeen daar gaat mijn wereldbeeld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Behalve als ze in de Arena voor de CL tegen Milaan spelen want dan moet hij werken
Stomme vraagquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
Oh, even trouwens een vraag aan de uberbaas.
Nummer 14 of van gaal?
Staat gewoon in de OP dat, morgen is Lindgren. aan de beurtquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeer verstandig.
OT, wie is de nieuwe user v/d dag?
Ik zou wel eens een (geil) interview met Myra willen lezen Mono
Lindgren mag dan kiezenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
Morgen Lindgren, baas. Dag erna een interview van Myr? Met een decollete diepte interview?
Guinnessquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:44 schreef LompeHork het volgende:
Hier, een Guinness voor steven:
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik stel voor om vandaag een anti-user van de dag te doen. Het tegenovergestelde van user v/d dag. Ik breng alvast een naam in: Prof_Hoax.
Op zich is dit wel een epische post.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik stel voor om vandaag een anti-user van de dag te doen. Het tegenovergestelde van user v/d dag. Ik breng alvast een naam in: Prof_Hoax.
Stomme vraag in een topic dat niet over hem gaatquote:
Ga je Myra ook interviewen. Anders ga ik deze reeks niet volgen als er geen vrouwen aan bod komenquote:
Ja vannacht komt Lindgren. En dan kan hij iemand kiezen. Maar daartussen komt Myraela nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je Myra ook interviewen. Anders ga ik deze reeks niet volgen als er geen vrouwen aan bod komen
Nice ouwequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja vannacht komt Lindgren. En dan kan hij iemand kiezen. Maar daartussen komt Myraela nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |