Heet je dan wel stevenquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja dit was het ww van mijn werkpc destijds dus ik dacht dat het wel makkelijk zou zijn
je staat bij de favorieten sowiesoquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:19 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
wtf steven je zei dat ik de lueksten FOK! user was
nee heet wel stevenquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heet je dan wel stevenof was dat toevallig het wachtwoord van een voorganger ofzo
quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:19 schreef JApieman het volgende:
Volgens mij is Steven diep vanbinnen wel een goede knul.
baas, boxquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:21 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je staat bij de favorieten sowieso
Ik haat je ook niet minderquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:32 schreef naatje_1 het volgende:
Steven haat mij niet meer, dat vind ik leuk, dus een goede keuze.
Als ik fan van Ajax was zou ik ook naar de drugs grijpen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:27 schreef TakAFCA het volgende:
Door stevenmac26 ben ik sinds korte tijd FOK! gaan gebruiken.
Jij wil gewoon graag in het fotoboek van Steven staan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
Stevenmac de meest waardeloze,altijd scheldende niets toevoegende user die naar mijn mening gewoon lekker de vuiilbak in mag. Of een lange tijd op de strafbank met zijn contsante geruzie/ offtopic gebagger.
Dank voor uw aandacht.
Kusjekroel
Oh en tevens, Mono topicPareltje weer dit.
Haten op Stevenquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
Stevenmac de meest waardeloze,altijd scheldende niets toevoegende user die naar mijn mening gewoon lekker de vuiilbak in mag. Of een lange tijd op de strafbank met zijn contsante geruzie/ offtopic gebagger.
Dank voor uw aandacht.
Kusjekroel
Gebruiken jij en computerprobleem dezelfde hersencel ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
Dank voor uw aandacht.
Kusjekroel
Ongetwijfeld jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Jij wil gewoon graag in het fotoboek van Steven staan.
Die computerprobleem is een kloon van APquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gebruiken jij en computerprobleem dezelfde hersencel ofzo?
Jullie zijn op precies dezelfde manier zielig dat ik echt medelijden krijg
Verre vanquote:
Nee, cp is net zo waardeloos als jou. Altijd moeten schelden om jezelf duidelijk te kunnen maken als een krijsend kind dat op de grond gaat liggen. Dat vind ik gewoon triestquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gebruiken jij en computerprobleem dezelfde hersencel ofzo?
Jullie zijn op precies dezelfde manier zielig dat ik echt medelijden krijg
Pas het dan aan met je modpowersquote:
Zeuren over anonieme tr's en er dan 110 hebben gedaan van je 150 tr's is pas triestquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Verre van
[..]
Nee, cp is net zo waardeloos als jou. Altijd moeten schelden om jezelf duidelijk te kunnen maken als een krijsend kind dat op de grond gaat liggen. Dat vind ik gewoon triest
[..]
Pas het dan aan met je modpowersik dacht dat je zo'n lieve mod was
Jij bent echt een idioot.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Verre van
[..]
Nee, cp is net zo waardeloos als jou. Altijd moeten schelden om jezelf duidelijk te kunnen maken als een krijsend kind dat op de grond gaat liggen. Dat vind ik gewoon triest
[..]
Pas het dan aan met je modpowersik dacht dat je zo'n lieve mod was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |