Zeer verstandigquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Prima, ben er toch klaar mee
OT:
Steven wat een baas, eckte eckte baas die man moet een standbeeld.![]()
Erehaag, boek schrijven "Het verhaal van Stevenmac26" ditdat.
Wat een baas!
Behalve als ze in de Arena voor de CL tegen Milaan spelen want dan moet hij werkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:18 schreef Zapato het volgende:
Goede user wel, want altijd op de planken voor Ajax.
Eeeeen daar gaat mijn wereldbeeld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Behalve als ze in de Arena voor de CL tegen Milaan spelen want dan moet hij werken
Stomme vraagquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef Prof_Hoax het volgende:
Oh, even trouwens een vraag aan de uberbaas.
Nummer 14 of van gaal?
Staat gewoon in de OP dat, morgen is Lindgren. aan de beurtquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeer verstandig.
OT, wie is de nieuwe user v/d dag?
Ik zou wel eens een (geil) interview met Myra willen lezen Mono
Lindgren mag dan kiezenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:46 schreef Prof_Hoax het volgende:
Morgen Lindgren, baas. Dag erna een interview van Myr? Met een decollete diepte interview?
Guinnessquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:44 schreef LompeHork het volgende:
Hier, een Guinness voor steven:
[ afbeelding ]
Neen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik stel voor om vandaag een anti-user van de dag te doen. Het tegenovergestelde van user v/d dag. Ik breng alvast een naam in: Prof_Hoax.
Op zich is dit wel een epische post.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:09 schreef naatje_1 het volgende:
Ik stel voor om vandaag een anti-user van de dag te doen. Het tegenovergestelde van user v/d dag. Ik breng alvast een naam in: Prof_Hoax.
Stomme vraag in een topic dat niet over hem gaatquote:
Ga je Myra ook interviewen. Anders ga ik deze reeks niet volgen als er geen vrouwen aan bod komenquote:
Ja vannacht komt Lindgren. En dan kan hij iemand kiezen. Maar daartussen komt Myraela nogquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je Myra ook interviewen. Anders ga ik deze reeks niet volgen als er geen vrouwen aan bod komen
Nice ouwequote:Op dinsdag 22 november 2011 14:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja vannacht komt Lindgren. En dan kan hij iemand kiezen. Maar daartussen komt Myraela nog
Misschien is het een kloon van mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:36 schreef Akkerr het volgende:
[..]
Deel jij je account tegenwoordig met Socios?
quote:
ik ben van ironquote:
iron man heb je toch wel gezien?quote:
ja, wat is daarmee ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
iron man heb je toch wel gezien?
pff laat maar helder lichtquote:
het is al donker hier buiten hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
pff laat maar helder licht
gelukkig heb je je chickie nog
quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:32 schreef utopie het volgende:
[..]
het is al donker hier buiten hoorweet niet hoe het daar in amsterdam zit...
Jij niet, doeiquote:
quote:Maak eens een leuk rijmpje over je favoriete hobby!
ankeren ankeren ankeren, ik doe graag aan kankeren
oetbal oetbal oetbal, ik kijk krijg voetbal
eerpijp eerpijp eerpijp, smegmanus je bent een smeerpijp
ichten ichten ichten, ik kan niet dichten
quote:
ik dus schele hommoquote:
Hé jij kunt niet meer stuk na de laatste datequote:
Ja voor jou pakte dat gesprek goed uit, voor mij iets minderquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé jij kunt niet meer stuk na de laatste date![]()
én door een dronken lor een lekker wijffie genoemd te worden maakte het áf
Is-ie toevallig ook nog 19 en heeft-ie zijn BiFi getoond?quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:44 schreef yvonne het volgende:
Hé jij kunt niet meer stuk na de laatste date![]()
én door een dronken lor een lekker wijffie genoemd te worden maakte het áf
sowiesoquote:
Morgen trouwens ook. Overmorgen ook. Volgend jaar ook.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:03 schreef coban het volgende:
[..]
Morgen trouwens ook. Overmorgen ook. Volgend jaar ook.
Deze vrouwquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:03 schreef coban het volgende:
[..]
Morgen trouwens ook. Overmorgen ook. Volgend jaar ook.
Verpest het maar weer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:03 schreef Monopoly het volgende:
Het interview met Lindgren. is afgenomen. Om 0.00 of iets later publiceer ik de nieuwe
Inderdaadquote:
Niet huilen, voor yvonne en mij en 1000 anderen blijf je user vd dag.quote:
Wel lief enzoquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:07 schreef coban het volgende:
[..]
Niet huilen, voor yvonne en mij en 1000 anderen blijf je user vd dag.
Lulquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:03 schreef Monopoly het volgende:
Het interview met Lindgren. is afgenomen. Om 0.00 of iets later publiceer ik de nieuwe
akkoordquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:16 schreef Monopoly het volgende:
Maar voor mij blijft stevenmac de allerbeste oké ?
neequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:18 schreef Paul het volgende:
Ik zou graag ook eens de user van de dag zijn, willen jullie dat ook?
Tegen betaling best, zo heb ik het ook met steven geregeld.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:18 schreef Paul het volgende:
jammer dit, daar gaat ons momentjequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:20 schreef coban het volgende:
[..]
Tegen betaling best, zo heb ik het ook met steven geregeld.
Nee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:18 schreef Paul het volgende:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef Rodawa het volgende:
De dag waarop Steven mod wordt, is de dag waarop de wereld een stap vooruit gaat.
[..]
Nee.
Sorry man, maar ik moet ook mijn brood zien te verdienen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jammer dit, daar gaat ons momentje
En ik wou nog wel voor je zorgenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:35 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik moet ook mijn brood zien te verdienen.
Oh oke dan hoef je niet meer te betalen, voortaan free adoratie door mij dan.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik wou nog wel voor je zorgen
dealquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:38 schreef coban het volgende:
[..]
Oh oke dan hoef je niet meer te betalen, voortaan free adoratie door mij dan.
Dit klinkt mij als muziek in de oren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:45 schreef zovty het volgende:
Ik vraag me af of een user v/d dag topic wel voldoende is voor iemand als stevenmac26. Een subforum gericht op alles wat stevenmac26 tot stevenmac26 maakt. De baas, de held, de aanvoerder, het rolmodel en de beste mod die FOK! nog zal leren kennen. Wat beweegt de man, wat is zijn achtergrond? Is hij opgevoed, geschoold? Dit soort vragen en nog veel meer kunnen we eigenlijk maar op 1 plek kwijt: een eigen stevenmac26 subforum. SM2.
Toch?
uiteraard ben ik voorquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:45 schreef zovty het volgende:
Ik vraag me af of een user v/d dag topic wel voldoende is voor iemand als stevenmac26. Een subforum gericht op alles wat stevenmac26 tot stevenmac26 maakt. De baas, de held, de aanvoerder, het rolmodel en de beste mod die FOK! nog zal leren kennen. Wat beweegt de man, wat is zijn achtergrond? Is hij opgevoed, geschoold? Dit soort vragen en nog veel meer kunnen we eigenlijk maar op 1 plek kwijt: een eigen stevenmac26 subforum. SM2.
Toch?
En waar zou dat subforum onder moeten vallen, ONZ/KLB/KPD?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:45 schreef zovty het volgende:
Toch?
Sodetieftstraal een end op Paulquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:18 schreef Paul het volgende:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En waar zou dat subforum onder moeten vallen, ONZ/KLB/KPD?
Mjaa, hoe heet het.... daar waar MED staat. Boven MED. Dat lijkt me wel een mooie plek.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En waar zou dat subforum onder moeten vallen, ONZ/KLB/KPD?
eenschquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:45 schreef zovty het volgende:
Toch?
Dit is iets waar ik mee kan leven.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben als aids
Ik kom onverwachts en eerst ben ik niet leuk maar je leert ermee leven
En je komt er nooit meer vanaf
Positief!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben als aids
Ware woorden wel. Eerst had ik een teringhekel aan je.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ben als aids
Alles wat ik zeg zijn ware woordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:06 schreef coban het volgende:
[..]
Ware woorden wel. Eerst had ik een teringhekel aan je.
Sowieso niet ouwequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:11 schreef Stokstaart het volgende:
Als al die positieve aandacht je maar niet in een mietje veranderd Stevieboy
Alweer ware woorden, respect man. Respect.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alles wat ik zeg zijn ware woorden
bedanktquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:13 schreef coban het volgende:
[..]
Alweer ware woorden, respect man. Respect.
Het is een prachtig topicquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:26 schreef MohammedJan het volgende:
Dit had een prachyige topic kunnen worden...
Toch vind ik Stevenmac26 een baas
Nee omdat ik Sjaak Swart ken debielquote:Op woensdag 23 november 2011 00:55 schreef Biogarde het volgende:
Steven zit hier alleen maar omdat 'ie zwart en mongoloïde is.
Ik kwam zowat klaarquote:Op woensdag 23 november 2011 01:02 schreef Biogarde het volgende:
stevenmac
stevenmac, gewone jongen, hou je bek.
Zou hij zeggen en de vagijn van je meisje dreggen.
Zit je dan, zonder wijf.
Dat maakt Steven niet uit, dat staat buiten kijf.
Sterf, kanker, een veelgehoorde kreet.
Het zal hem roesten aan z'n reet.
Opgegroeid in die stad op palen, in een Getto
Zijn posts snijden meer hout dan Gepetto.
Iemand 'm al gezien, ik mis 'm hier.
remlof drinkt veel bier.
Helemaal gelijk in. Portret van stevenmac26.quote:Op woensdag 23 november 2011 00:55 schreef Biogarde het volgende:
Steven zit hier alleen maar omdat 'ie zwart en mongoloïde is.
quote:Op woensdag 23 november 2011 01:02 schreef Biogarde het volgende:
stevenmac
stevenmac, gewone jongen, hou je bek.
Zou hij zeggen en de vagijn van je meisje dreggen.
Zit je dan, zonder wijf.
Dat maakt Steven niet uit, dat staat buiten kijf.
Sterf, kanker, een veelgehoorde kreet.
Het zal hem roesten aan z'n reet.
Opgegroeid in die stad op palen, in een Getto
Zijn posts snijden meer hout dan Gepetto.
Iemand 'm al gezien, ik mis 'm hier.
remlof drinkt veel bier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |