En ik dacht nog: die automaten zijn leeg omdat ze hopen op seks... maar dat... oh my!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Echt, met een condoom om in je broek, en maar zeggen dat het helemaal niet gekker aan het worden is met de wereld maar dat dit soort dingen van alle tijden zijn.
Ik in m'n schouders, echt kutplek!quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb ook spierpijn in mijn buik. Heel fijn om weer iets te voelen
Ja, dat zou je denkenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef MNR het volgende:
[..]
En ik dacht nog: die automaten zijn leeg omdat ze hopen op seks... maar dat... oh my!
Ik snap het ook niet hoor...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zou je denken.
Maar dit is gewoon ziekelijk, je kan mij echt niet wijsmaken dat dit in de categorie "je bent oud HW, dit is normaal" valt...
Masturberen (al dan niet gezamenlijk) in een discoteek is echt niet gezond.
Nee, dat is idd niet normaal!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zou je denken.
Maar dit is gewoon ziekelijk, je kan mij echt niet wijsmaken dat dit in de categorie "je bent oud HW, dit is normaal" valt...
Masturberen (al dan niet gezamenlijk) in een discoteek is echt niet gezond.
Jezelf collectief klaarschuren op een meid voordat je geleerd hebt een handje vast te houden en te zoenen en friemelen achter in het fietsenhok van de schoolquote:
En dit zal verder totaal geen invloed hebben op het komende seksleven etc van die kinderen hoor. verliefd worden, iemand leuk vinden, waarom? gewoon rammen, of ze wil maakt toch ook neit echt uit?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezelf collectief klaarschuren op een meid voordat je geleerd hebt een handje vast te houden en te zoenen en friemelen achter in het fietsenhok van de school
Verliefdheid? Das voor bejaarden man!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dit zal verder totaal geen invloed hebben op het komende seksleven etc van die kinderen hoor. verliefd worden, iemand leuk vinden, waarom? gewoon rammen, of ze wil maakt toch ook neit echt uit?
Dat ga ik nog niet eens afkijken. Kind is nog veeeeel te jong en gaat gewoon mee in de mening van zijn of haar omgeving. Maar het is nog steeds NIET normaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
http://oddculture.com/wei(...)d-grinding-at-party/
Jawel, het is blijkbaar heeeeel normaal, kijk hier maar.....
Post-nataal aborteren, ouders castreren.
Hehe! De perfecte bewoordingquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jezelf collectief klaarschuren op een meid voordat je geleerd hebt een handje vast te houden en te zoenen en friemelen achter in het fietsenhok van de school
Dat jochie doet wel mooi mee.. maar komop.. dit slaat echt nergens op!quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:
http://oddculture.com/wei(...)d-grinding-at-party/
Jawel, het is blijkbaar heeeeel normaal, kijk hier maar.....
Post-nataal aborteren, ouders castreren.
Was het maar zo, vroegah was ik om de 5 min verliefd, dat gaat tegenwoordig toch echt niet zo snel meerquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verliefdheid? Das voor bejaarden man!
En ik vond dat friemelen en zoenen en dergelijke altijd juist zo leuk....quote:
Emoties zijn voor bejaarden bedoelde ikquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het maar zo, vroegah was ik om de 5 min verliefd, dat gaat tegenwoordig toch echt niet zo snel meer.
vingeren tot je kramp in je hand kreeg door de moeilijke hoekquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik vond dat friemelen en zoenen en dergelijke altijd juist zo leuk....
Nog meer kinderenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Nou, die meisjes zijn op hun 12e als zwanger.
TMI, dude.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vingeren tot je kramp in je hand kreeg door de moeilijke hoek
In een hoekje in de discotheekquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, want ze gebruiken wel condoomsquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Nou, die meisjes zijn op hun 12e als zwanger.
Da's meer om geen vlekken in de broek te krijgenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, want ze gebruiken wel condooms
Een rood hoofd krijgen als je klasgenootjes jouw dat meisje zagen zoenenquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |