Dan heeft ie morgen vast iets van je nodigquote:Op maandag 21 november 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
Boh, zo maar eens richting bed. Koppijn en morgen werken.
Boss man belde nog vandaag, helemaal geïnteresseerd in hoe het met mijn roze olifantje ging.
Erger nog, hij wil 'm vast zienquote:Op maandag 21 november 2011 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heeft ie morgen vast iets van je nodig
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Erger nog, hij wil 'm vast zien
Heb 'm op mijn foon staanquote:
Ja ja. Maar het insmeren gaat zo kut.quote:
Ja is kut op je rug hequote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja. Maar het insmeren gaat zo kut.
* ArTiC warmt zijn handen opquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja. Maar het insmeren gaat zo kut.
Liefquote:
Slaap lekker meisjequote:
In blijde verwachtingquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:19 schreef Cue_ het volgende:
Dat hoor je idd meer. Dat heb ik gelukkig niet (meer).
Kwam echt gister ineens inzetten en snel ook. Nu al misselijk aan het worden.. heerlijk worden die komende ochtendenMaar even wat eten/drinken denk ik zo.
Zolang het maar niet in verwachting van een kind is vind ik het al bestquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:26 schreef Godtje het volgende:
In blijde verwachting![]()
Nou ja in sjago verwachting meer.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in verwachting van een kind is vind ik het al best
Nee, twee MIN 3. -1 dus. Dat is net te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:53 schreef Cue_ het volgende:
oww 2 a 3 .. tja.. dat is wel veel natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |