Dan heeft ie morgen vast iets van je nodigquote:Op maandag 21 november 2011 23:58 schreef missbehavin het volgende:
Boh, zo maar eens richting bed. Koppijn en morgen werken.
Boss man belde nog vandaag, helemaal geïnteresseerd in hoe het met mijn roze olifantje ging.
Erger nog, hij wil 'm vast zienquote:Op maandag 21 november 2011 23:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heeft ie morgen vast iets van je nodig
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Erger nog, hij wil 'm vast zien
Heb 'm op mijn foon staanquote:
Ja ja. Maar het insmeren gaat zo kut.quote:
Ja is kut op je rug hequote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja. Maar het insmeren gaat zo kut.
* ArTiC warmt zijn handen opquote:Op dinsdag 22 november 2011 00:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja. Maar het insmeren gaat zo kut.
Liefquote:
Slaap lekker meisjequote:
In blijde verwachtingquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:19 schreef Cue_ het volgende:
Dat hoor je idd meer. Dat heb ik gelukkig niet (meer).
Kwam echt gister ineens inzetten en snel ook. Nu al misselijk aan het worden.. heerlijk worden die komende ochtendenMaar even wat eten/drinken denk ik zo.
Zolang het maar niet in verwachting van een kind is vind ik het al bestquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:26 schreef Godtje het volgende:
In blijde verwachting![]()
Nou ja in sjago verwachting meer.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang het maar niet in verwachting van een kind is vind ik het al best
Nee, twee MIN 3. -1 dus. Dat is net te doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:53 schreef Cue_ het volgende:
oww 2 a 3 .. tja.. dat is wel veel natuurlijk
Good morning Cue_quote:
Und wie!quote:
wel koud verderquote:
Qtie!quote:
5 euroquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:27 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen, goeiemorgen
Cue_ en Godt, bedankt voor de voorstelling. Ik vond m leuk
En UK gaat het niet worden. Heb het veel te leuk hierquote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wel koud verder
Heb na een uur nog steeds koude bovenbenen van het fietsen
|Zoals we al zeiden.. jij mag de komende jaren niet op vakantie.. of erover zeurenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
current conditions
Clear at 09:30 AM CET
Temperature: 20.4°C
Humidity: 81 %
Pressure: 1012.0 hpa Feels Like: 17.8 °C
Wind: 28.1 km/h S
Gust: 64.3 km/h S
Sunrise: 6:45 AM Sunset: 4:52 PM
Maar ik ben al 2 jaar niet op vakantie geweestquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
|Zoals we al zeiden.. jij mag de komende jaren niet op vakantie.. of erover zeuren
je bent al 1,5 jaar op vakantie!quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben al 2 jaar niet op vakantie geweest![]()
Boeiendquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik ben al 2 jaar niet op vakantie geweest![]()
Ik zie een strakke blauwe lucht verschijnen hierquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Hé, ik kan de overkant van de straat weer zienEn... is dat een zwak zonnetje?
![]()
![]()
Hier nog steeds dikke mist hoor.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:35 schreef CherryLips het volgende:
Hé, ik kan de overkant van de straat weer zienEn... is dat een zwak zonnetje?
![]()
![]()
Ho ho! Ik verricht hier arbeid ja!quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent al 1,5 jaar op vakantie!
Kusjekroel voor de mensen die het mooie weer missen dan maarquote:
Geneuzel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ho ho! Ik verricht hier arbeid ja!
Vast zoiets jah haha.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef MNR het volgende:
Nou Cue_, dat is vast 2 Brothers on the 4th Floor!
Neenquote:
Z'n hond uit te laten.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Wat loopt die vent hier buiten nou met z'n hond te doen
En terecht.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
O nee, hij mag niet meer hysterisch met de riem spelen, hij moet mooi leren meelopen.
Aww![]()
Dat zeg ik ook nietquote:
Luisteren moet het kreng.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
O nee, hij mag niet meer hysterisch met de riem spelen, hij moet mooi leren meelopen.
Aww![]()
Barb, ik gun je al het mooie weer. Maar don't push it he.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nietMaar goed, ik kan na werk lekker op een terrasje zitten. Jullie ook, als je ziek wilt worden
Ik ben al ziek aan het wordenquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook nietMaar goed, ik kan na werk lekker op een terrasje zitten. Jullie ook, als je ziek wilt worden
Je bent welkom om ervan mee te genieten hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Barb, ik gun je al het mooie weer. Maar don't push it he.
Liever niet. Ik heb het goed hier.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bent welkom om ervan mee te genieten hoor
Awquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |