vanaf hoe laat vanavond moet jij de schuilkelder uit ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik werk gewoon, hoe saai ben ik. B).
Tsja, maar het geld groeit niet als appels aan de bomen... Het moet verdiend worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik werk gewoon, hoe saai ben ik. B).
quote:
quote:
Snap je het al, Yuri?quote:
wat dubbelzinnigquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Je moet elke provincie wel een keer gehad hebben
Morgen als in vandaag? Dan niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 06:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaf hoe laat vanavond moet jij de schuilkelder uit ?
je moet wel iedere dag eten hoor Erik, anders ga je doodquote:Op maandag 21 november 2011 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat. En zaterdag afgesproken met een vriendin die ik al een tijdje niet gesproken heb. En zondag daten.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Morgen als in vandaag? Dan niet.
Morgen als in morgen, dan ook niet..
ik heb hem ook nog niet gezien, maar hij schijnt wel geweldig te zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Die Soldaat van Oranje-musical doet me echt helemaal niets eigenlijk
dus ik kan vanavond frank en vrij en onbeschaamd over CS huppelen ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Morgen als in vandaag? Dan niet.
Morgen als in morgen, dan ook niet..
nou over Cs huppelen en onbeschaamd gaan bij mij niet samenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ik kan vanavond frank en vrij en onbeschaamd over CS huppelen ?
maar als jij Frisofeest te ver vind, dan maakt ik mij voor Amsterdam CS ook geen zorgenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou over Cs huppelen en onbeschaamd gaan bij mij niet samen
ja maar jij zit nog uit angst voor mijn aanwezigheid toch vanavond ook nog in de schuilkelder ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik huppel wel altijd over CS, mijn 2e thuis.
maar amsterdam is dan wel iets dichterbijquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar als jij Frisofeest te ver vind, dan maakt ik mij voor Amsterdam CS ook geen zorgen
nu sidder en beef ik helemaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar amsterdam is dan wel iets dichterbij
We hebben hem kado gedaan aan een collega.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Die Soldaat van Oranje-musical doet me echt helemaal niets eigenlijk
Mja. Ik merk dat dit, plus het feit dat het erg veel tijd gata vergen wat ik A al niet had en B sinds een nieuwe relatie nog minder heb (want rekening houden met), wel ff iets met me doet. Wil ik dit wel?quote:
Maar... wat wil je nu gaan doen dan? Het is ook zowat om nu af te haken natuurlijk... toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik merk dat dit, plus het feit dat het erg veel tijd gata vergen wat ik A al niet had en B sinds een nieuwe relatie nog minder heb (want rekening houden met), wel ff iets met me doet. Wil ik dit wel?
Ik bedoel... het is een super leuke nieuwe uitdaging. Spannend! Dat de regisseur zoveel vertrouwen in me uitspreekt is fijn. Dat ie iets in me heeft gezien ook. Dat ik daarna meteen de hoofdrol krijg etc en dat hij echt heel tevreden was over de eerste keer acteren ook......... hopsa, ego boost (and we all know I like that... and I need that!). Maar is het me dat allemaal waard?
Bij twijfel niet doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik merk dat dit, plus het feit dat het erg veel tijd gata vergen wat ik A al niet had en B sinds een nieuwe relatie nog minder heb (want rekening houden met), wel ff iets met me doet. Wil ik dit wel?
Ik bedoel... het is een super leuke nieuwe uitdaging. Spannend! Dat de regisseur zoveel vertrouwen in me uitspreekt is fijn. Dat ie iets in me heeft gezien ook. Dat ik daarna meteen de hoofdrol krijg etc en dat hij echt heel tevreden was over de eerste keer acteren ook......... hopsa, ego boost (and we all know I like that... and I need that!). Maar is het me dat allemaal waard?
Even afwachten, aanzien en dan beslissen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar... wat wil je nu gaan doen dan? Het is ook zowat om nu af te haken natuurlijk... toch?
hmm lastig...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even afwachten, aanzien en dan beslissen.
Ik ben overigens niet de enige die zo denkt.
Sprak vandaag 2 anderen die hetzelfde gevoel hebben.
Ik geloof dat er hier best mensen zijn die dingen in me willen steken... maar of dat nou veren in de reet, dolken in de rug of penissen in de poepert zijn dat weet ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Als het je niet gelukkig maakt Ang3l gewoon niet doen... die veren steken wij wel in je reet, daar heb je geen toneelstuk voor nodig
Ik wil hierbij de veren claimen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof dat er hier best mensen zijn die dingen in me willen steken... maar of dat nou veren in de reet, dolken in de rug of penissen in de poepert zijn dat weet ik niet
Zover is het gelukkig nog niet. Misschien is het t begin en het wennen aan de mensen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:50 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ga geen dingen met tegenzin doen, dat werkt zo slopend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vader en zoon
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
er schijnt ook een vrouw te zitten in NY?? in de paar keer dat ik het gezien heb is die nog nooit langsgekomen volgens mijquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef Ang3l het volgende:
Oei oei oei A-list Dallas..... NY's drama verbleekt!
ervaar je mij ook zo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:59 schreef Ang3l het volgende:
Nah. Ik merk dat ik niet zo goed met acteurs om kan gaan.
Wat een hoop aandickerij en drama vaak. En wat is wel waar en wat niet?
Volgens mij wordt er buiten het toneel nog steeds geacteerd
Ik kan daar heel slecht tegen want zo weet je niet wat je aan mensen hebt.
Ik word er erg argwanend van.................
Merkte het tijdens het C-Me project al dat dansers veel "echter" zijn dan acteurs en veel eerlijker, oprechter. Die acteursgroep was toen ook al de heeeele tijd aan het entertainen, off stage en on stage. Het lijkt continu 1 groot spel wat ze spelen waardoor je niet meerw eet of iemand nu echt aardig doet of gespeeld aardig. Een grote close (bijna incestueuze) bende, maar wat er waar van is dat blijft de vraag.
En ik merk het nu dus weer met het toneelstuk. Er kloppen gewoon dingen niet bij mensen, qua verhalen. En daar kan ik (merk ik) heel slecht tegen
pas in seizoen 2quote:Op woensdag 23 november 2011 02:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
er schijnt ook een vrouw te zitten in NY?? in de paar keer dat ik het gezien heb is die nog nooit langsgekomen volgens mij
Jij hoopt op een meet?quote:Op woensdag 23 november 2011 09:28 schreef Stroekie het volgende:
En na een paar dagen amsterdam ben ik vanmiddag in Rotterdam te vinden in La Vagabond aan de Nieuwe Binnenweg te Rotterdam
woensdag is wel Vlarp z'n hips avond maar volgens mij moet ik dan in een ander gedeelte zijn van Rotterdamquote:
Spamquote:Op woensdag 23 november 2011 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Stemmen jullie ook ff mee op de Friso Pagina op Facebook?
Gurl! Fo sho! Phillip is echt zo'n valse queen, ze moet haar klep eens dicht houden!quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef Ang3l het volgende:
Oei oei oei A-list Dallas..... NY's drama verbleekt!
So sue me.quote:
Die vrouw?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:28 schreef Steve het volgende:
Chase is wel het minst irritant.
Ik vind die blonde kapper ook wel (onbedoeld) leuk, maar dat komt misschien omdat hij niet bij de hoofdcast hoort en dus weinig screentime heeft.
Ryanquote:Op woensdag 23 november 2011 16:34 schreef Steve het volgende:
Het is wel leukere tv dan NY, iets meer typetjes. Die van NY zijn over het algemeen maar van die meh-types, ben ik ook midden seizoen 2 gekapt. Al vind ik het bij NY wel leuk om te zien hoe Ryan mooi buiten het drama blijft, maar er tegelijkertijd wel altijd middenin zit..
dat is ook wel zn wapperhand, vind die fotograaf is het 'normaalste' van allemaal alleen zie je die niet echt.quote:
Skyrim.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:37 schreef Parleur het volgende:
En wat is dat hier doods... dat was vroeger toch helemaal niet? Of zit iedereen soms druk te zijn met Google+?
@Andyvie, ja nou euh dat weet ik eigenlijk niet - ben ik al zo oud? - uhm... nou ja gos ik ben niet zo heel vaak hier op de PC want dan speel ik Skyrim. En ik ben natuurlijk heel druk met het begeleiden van Ang3l. Ik heb goddank laatst wel een vriendje voor hem kunnen kopen die de grootste klappen opvangt... maar toch. En ik ben razend druk met Google+ natuurlijk. Ken je dat?quote:Op woensdag 23 november 2011 20:51 schreef Andyvie het volgende:
@parleur, waarom heb ik jou al in geen eeuwigheid meer gesproken?
Ja verslavend.. ik ken het. Al moet ik zeggen dat niet heel veel mensen dat kennen want toen ik op mijn werk vertelde dat ik mijn eerste draak had omgelegd ben ik de rest van de dag eigenlijk vooral uitgelachen.quote:
Dat kan niet! Want als ze mee doen met PE zijn het bekende Nederlanders. Daarbij vraag ik me af of er nog wel onbekende Nederlanders over zijn. Wie heeft er vandaag de dag nog niet in Lingo, Idols of Ik hou van Holland gezeten? Of erger: in het publiek ervan en dan heel hard GROEN! roepen vanaf een tribune.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:18 schreef Steve het volgende:
Oeh Peking Express komt terug. Met onbekende Nederlanders..
Ik denk altijd dat in dat zaaltje gewoon de deelnemers voor de volgende lingoshow zitten, die ze allemaal op één dag opnemen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:25 schreef Parleur het volgende:
[..]
Dat kan niet! Want als ze mee doen met PE zijn het bekende Nederlanders. Daarbij vraag ik me af of er nog wel onbekende Nederlanders over zijn. Wie heeft er vandaag de dag nog niet in Lingo, Idols of Ik hou van Holland gezeten? Of erger: in het publiek ervan en dan heel hard GROEN! roepen vanaf een tribune.
Al vermoed ik dat in het laatste geval er gewoon sprake is van een bandje. Je maakt mij niet wijs dat je iedere avond zo'n zaaltje kunt afvullen.
Je bedoelt dat er mensen zijn die op één dag twee keer die hele show moeten meemaken? Daar zal dan wel gruwelijk veel geld in moeten omgaan om zo'n zaaltje vol te krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat in dat zaaltje gewoon de deelnemers voor de volgende lingoshow zitten, die ze allemaal op één dag opnemen.
Ik denk dat dat ook het probleem van Google+ is. Niemand gebruikt het! Google+ is een beetje Skyrim van de sociale netwerken.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:40 schreef Andyvie het volgende:
Nee. ik gebruik geen Google+ Ik ben allang blij dat ik op facebook zit, haha.
Ik bedoel dat als ze bijvoorbeeld 4 shows op een dag opnemen, dat je dan al 12 mensen (3x4 kandidaten die niet meespelen) publiek hebt elke keerquote:Op woensdag 23 november 2011 21:38 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er mensen zijn die op één dag twee keer die hele show moeten meemaken? Daar zal dan wel gruwelijk veel geld in moeten omgaan om zo'n zaaltje vol te krijgen.
Maar niets is toch zo geruststellend als bijvoorbeeld weten dat Ang3l al is opgehaald bij de Media Markt.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Facebook doet me realiseren dat ik eigenlijk maar weinig geef om wat andere mensen doen.
Owh en dat ze dan tegen elkaar worden opgezet: 'als je bij mij geen groen roept, roep ik bij jou ook niet!'. Het is dat Ang3l niet meewil maar als ik in Lingo zou staan zou ik heel hard ROOD! roepen als de tegenpartij moet grabbelen.quote:Op woensdag 23 november 2011 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik bedoel dat als ze bijvoorbeeld 4 shows op een dag opnemen, dat je dan al 12 mensen (3x4 kandidaten die niet meespelen) publiek hebt elke keer.
Werk jij bij reclassering?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Geloof het of niet, maar niet mijn hele leven draait om me afvragen waar Ang3l is.
Ja ik ook. Het is gewoon al een reden om een console te kopen.quote:Op woensdag 23 november 2011 22:05 schreef De_Directeur het volgende:
Ik speel Skyrim op de PS3
Mijn pc zet ik zelden aan, sinds ik een macbook heb.
waar kun je stemmen dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Stemmen jullie ook ff mee op de Friso Pagina op Facebook?
Is hetero nu ook al uit de kast dan enzo?quote:Op donderdag 24 november 2011 08:12 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Hetero is in Duitsland en ik... Ik loop zo met mijn eigen gister gekregen sleutel zijn huis uit.
Aaaaargh!
De sleutel!
Die had ik al een keer gepostquote:
Ja toen hebben we even een paar drankjes gedaan. Meer kennismaking dan date misschien, maar ach, ik vind het gewoon tof om te zeggen dat ik date 2 hebquote:Op donderdag 24 november 2011 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik wilde vragen wanneer date 1 dan was, maar dat was met die meet en zo, die dag toch?
Ja preciesquote:Ja, schpannent! Nou de hoeveelheid sms-jes en zo beloven iig al iets goeds, want je HEBT elkaar ook al gezien.
Als je dat als internet-date al overleefd hebt en je sms't nog steeds, dan is dat al een flink obstakel verder
Niet op FOK!quote:
Wat verwacht je dan, dat homo's zich vernieuwen elk half jaarquote:Op donderdag 24 november 2011 14:42 schreef Vlarp het volgende:
Grindr is echt fantastisch. Je verwijdert het een tijdje, en dan installeer je het toch weer, en dan zitten nog steeds exact dezelfde mensen in de buurt, geen nieuwe mensen..
Ja, nee dus. Homo's zijn eigenlijk gewoon saaiquote:Op donderdag 24 november 2011 14:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan, dat homo's zich vernieuwen elk half jaar?
Ik neem aan dat je niet direct zegt dat je een FOK!ker bent, of zelfs een FOK!mod.quote:Op donderdag 24 november 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Gottegot het zou toch wat zijn als ik een vriendje aan het krijgen was. Zondag date #2. Dat eerst maar eens afwachten
.
Het is niet dat ik me zo voorgesteld heb. En verder is er maar weinig wat ik gepost heb waar ik me voor schaam.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet direct zegt dat je een FOK!ker bent, of zelfs een FOK!mod.
wordt direct je posthistory eens grondig doorgenomen....
Stel je voor zeg dat 'ie zelf ook al jaren hier vertoeft.....
Oh.quote:Op donderdag 24 november 2011 09:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die had ik al een keer gepost.
Kan toch ook best?quote:Op donderdag 24 november 2011 13:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja toen hebben we even een paar drankjes gedaan. Meer kennismaking dan date misschien, maar ach, ik vind het gewoon tof om te zeggen dat ik date 2 heb.
[..]
Nou ja, oneerbiedig gezegd: Ja. Klopt.quote:Ja precies. De vleeskeuring is zeg maar al geweest.
Waarom zou iemand dat doen?quote:Op donderdag 24 november 2011 15:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet direct zegt dat je een FOK!ker bent, of zelfs een FOK!mod.
wordt direct je posthistory eens grondig doorgenomen....
Stel je voor zeg dat 'ie zelf ook al jaren hier vertoeft.....
jaquote:Op donderdag 24 november 2011 17:03 schreef Vlarp het volgende:
Ik kom niet naar Friso en ik ga niet naar Pann.
Beantwoord dat je vraag?
Beetje in het midden gaan zitten is t veiligst.quote:Op donderdag 24 november 2011 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik merk wel dat ik snel onzeker word over de hele situatie. Alsof ik er al bijna van uit ga dat het toch weer op niets uitloopt. Bedankt, eerdere ervaringen!
Ikquote:Op donderdag 24 november 2011 17:03 schreef Vlarp het volgende:
Beantwoord dat je vraag?
Net nu hetero naar Friso komtquote:Op donderdag 24 november 2011 17:03 schreef Vlarp het volgende:
Beantwoord dat je vraag?
die hetero van jou is op geen enkele manier nog een hetero, dus je moest maar eens snel een andere bijnaam voor hem vindenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net nu hetero naar Friso komten pann
Ja, ik probeer me gewoon maar te focussen op zondag en niet echt na dat punt te kijkenquote:Op donderdag 24 november 2011 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beetje in het midden gaan zitten is t veiligst.
Niet uitgaan van "niets", ook niet meteen denken "Dit gata hem worden".
maar da's rationeel, end a's niet wat een mens is in date-situaties
Ja, maar ik ga morgenavond met vrienden eten bij Sijfquote:Op donderdag 24 november 2011 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Net nu hetero naar Friso komten pann
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 24 november 2011 17:03 schreef Vlarp het volgende:
Beantwoord dat je vraag?
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Tilburg hangt wel aan het nachtnet. En de vorige keer dat je op Pann Tilburg was, sloeg je een leuke jongen aan de haak.
Ik, ang3l met zijn minnaar, Paulquote:
Die heb ik al, maar die hoeft hier niet te staanquote:Op donderdag 24 november 2011 17:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die hetero van jou is op geen enkele manier nog een hetero, dus je moest maar eens snel een andere bijnaam voor hem vinden
Ik vind Paul een beetje irritantquote:Op donderdag 24 november 2011 19:00 schreef Ang3l het volgende:
Ja, blijkbaar is dat heel belangrijk dat dat overal gemeld moet worden dat Paul er ook is
Who the fuck cares about Paul, hier? (of op mijn MSN)
quote:Op donderdag 24 november 2011 17:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waardevolle les...
22 jaar wil zeggen dat het een beetje een fashion fag is met de diepgang van een aardappel. Het zoekt ongetwijfeld een soulmate, maar bij gebrek aan zal ik dat niet worden. Waarom ik na de minst spannende date ooit te horen krijg dat het superleuk was en dat ik net zo superleuk ben, is mij een raadsel.
Meneer "ik heb net een relatie achter de rug" wilde eigenlijk maar 1 ding. Niks mis mee ofzo, maar nee dank je. Vooral niet omdat hij pas zei, toen we aan de praat raakten, dat hij zijn ex wilde vergeten door de horizontale mambo te dansen. Soort van een afknapper... Hardstikke toffe gozer verder, maar dat gaat 'em niet worden vrees ik.
Wat is het nu?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
Mark my words, this is not over. MARK MY MOTHERFUCKING WORDS... THIS IS NOT OVVVVEEEEERRRRRR!
Dat vraag ik me dus ook af.quote:
sinds wanneer is een bitchfight een interessante discussie ?quote:Op donderdag 24 november 2011 19:31 schreef Vlarp het volgende:
Dat zou in ieder geval een interessante discussie opleveren.
Ik neem aan dat je je dagboek nog voller kalkt dan dit topic?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:54 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Yvo stuurde vandaag een whatsapp met "Dikke kus"ipv naar mij naar zijn beste vriend
Kreeg ie een hele dikke zoen terug
Wel fijn dat z'n vriendne er zo grappig mee omgaan
Rumor has it/someone like you?quote:Op donderdag 24 november 2011 20:48 schreef Ang3l het volgende:
Oké, de laatste mash up van Adèle in Glee was wel erg mooi!
(de rest vd aflevering heb ik gewoon mijn was opgeruimd)
Nee valt wel mee tegenwoordig eigenlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 21:19 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je dagboek nog voller kalkt dan dit topic?
Suggestie 1. Drankquote:Op donderdag 24 november 2011 21:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Kan iemand mijn hoofd uitschakelen? Ik maak mezelf helemaal gek. Kogel erdoor ofzo.
quote:
Doorhalen is er niet meer bij?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet Friso laten schieten want ik moet zaterdag toch echt te vroeg op
Een gezonde jongen kan toch wel vaker op een dag iets produceren?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Misschien wil ie wel opsparen tot zondag pete!
Mr. Positivequote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of niet en dat helpt dan ook niet echt.
Vuile praat van peerke, dat kan maar een ding betekenen de dles rode wijn is open getrokken!quote:
Daar dacht ik wel aan. Nu krijg ik geen bericht maar heeft ie ook niet echt een reden om iets te moeten sturen. Als ik iets stuur en hij reageert niet, dan heeft ie wel een reden om te reageren en doet ie het toch niet!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of niet en dat helpt dan ook niet echt.
Vandaar dat je je heeeeel goed concentreren op je ademhaling, zodat je iets hebt om aan te denken, ipv aan niets. Of een kaarsvlam kan ook beetje zoals in Het Wonderlijke Verhaal van Hendrik Meier, van Roald Dahl.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Ang3l het volgende:
Mja, dat is je gedachten verzetten. maar echt meditatie, je hoofd helemaal leeg maken en NERGENS aan denken... dat kan ik niet.
Dan ga ik denken aan het "nergens aan denken" bijvoorbeeld
"Ja... oke... nu dus nergens aan denken. oke, hoofd leegmaken. He hoor ik de koelkast? O wacht, nergens aan denken. Rustig. Ademen en zo. Hey de buuf komt thuis. He SHIT! NERGENS AAN DENKEN!!!!!!"
Iemand had het laatst over een bepaald soort Yoga. Dat je heel veel herhaalt en je ZO enorm concentreert op 1 beweging dat je de rets om je hene vergeet en dus zo ook je hoofd leegmaakt. Dat zou misschien dan ook nog wel gaan. En concentreren op je ademhaling wlicht ook. maar echt NIETS doen en je hoofd leegmaken.... ik kan het gewoonweg nietquote:Op donderdag 24 november 2011 22:17 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Vandaar dat je heeeeel goed concentreren op je ademhaling. Of een kaarsvlam kan ook beetje zoals in Het Wonderlijke Verhaal van Hendrik Meier, van Roald Dahl.
+1quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Ang3l het volgende:
Het "waarom sms't ie niet terug" drama... herkenbaar
Bepaald soort Yoga, jaja. Geconcentreerd een bepaalde beweging veel herhalen? Dat klinkt als rukken, waarbij je iets anders leegmaakt dan je hoofd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iemand had het laatst over een bepaald soort Yoga. Dat je heel veel herhaalt en je ZO enorm concentreert op 1 beweging dat je de rets om je hene vergeet en dus zo ook je hoofd leegmaakt.
Nee iedereen weet hoe gaat gaat met smsjes sturen.quote:
Ja en als ie dan later op de avond even terug sms't dat je je meteen stom voelt dat je je überhaupt druk maaktequote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Ang3l het volgende:
Het "waarom sms't ie niet terug" drama... herkenbaar
Dat jaquote:Op donderdag 24 november 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en als ie dan later op de avond even terug sms't dat je je meteen stom voelt dat je je überhaupt druk maakte.
Uh. Neequote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef De_Directeur het volgende:
[..]
Bepaald soort Yoga, jaja. Geconcentreerd een bepaalde beweging veel herhalen? Dat klinkt als rukken, waarbij je iets anders leegmaakt dan je hoofd.
Ja ik hoop dat na zondag een en ander misschien wat duidelijker is of in ieder geval, dat ik niet zo twijfelquote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ja
En sowieso... niet iedereen is hetzelfde met een sms. Niet iedereen reageert op een normale sms. Daarom zet ik er dan aan het einde iets van een vraag in![]()
![]()
Ook is niet iedereen getrouwd met zijn telefoon en kijkt daar 24-7 op. Zoals de waard is etc... dus ik denk al meteen na 5 min "Waarom krijg ik niks teruuuuug?!"![]()
Maar dat is puur de aftastende fase. Straks weet je hoe en waarom en hoe snel etc en dan is al dat druk maken voorbij. Hoort er nu gewoon even bij.
Nee dat is mijn samenvatting van zijn... "Ga je mee naar mijn huis" vraag, die al viel na twee drankjes.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef TheVulture het volgende:
Zijn de woorden "horizontale mambo" echt gevallen op jouw date Kug?
Ik zou echt keihard beginnen te lachen als iemand dat tegen me zegt
Weet niet of dat zo snel gaat, maar iets meer zekerheid kan altijd helpen natuurlijk.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat na zondag een en ander misschien wat duidelijker is of in ieder geval, dat ik niet zo twijfel.
A happy meal?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Nee dat is mijn samenvatting van zijn... "Ga je mee naar mijn huis" vraag, die al viel na twee drankjes.
I'm cheap, but I need more than two drinks.
Ja ik denk toch wel dat als je een middag/avond met elkaar optrekt je wel een beetje kan inschatten hoe de wederzijdse interesse is. Beter dan n twee uur in een volle kroegquote:Op donderdag 24 november 2011 22:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet niet of dat zo snel gaat, maar iets meer zekerheid kan altijd helpen natuurlijk.
Bitch please, I am a lady, I require KFC goodies before I open the gates to hell... Uuhm "heaven"quote:
Ja dat is idd wel een iets betere setting denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik denk toch wel dat als je een middag/avond met elkaar optrekt je wel een beetje kan inschatten hoe de wederzijdse interesse is. Beter dan n twee uur in een volle kroeg. Weet het ook niet, heb gewoon zin in zondag en dan zie ik wel
.
Knock knock knocking on Heaven's door?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Bitch please, I am a lady, I require KFC goodies before I open the gates to hell... Uuhm "heaven"
Wel op 5 december!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Aan mijn deur word niet geklopt!
Geef jij aan iedereen de sleutel dan?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef Kugari-Ken het volgende:
Aan mijn deur word niet geklopt!
Ik heb ooit eens aan iemand een sms gestuurd na een paar dates dat ik er voor 100% voor wilde gaan (ja I knowquote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb trouwens deze hele fase overgeslagen met Yvo. Zo vreemd.
Ik ben maar 1x heel even nerveus geweest en dat was toen ik iets in een sms zette waarvan ik niet zeker wist of ik het kon maken... en hij 3 uur lang niet reageerde terwijl ie normaal binnen 10 min reageerde.
Voor de rest............ geen enkel moment. RaarWant met Tibo, David, wie dan ook van de D's had ik dat steeds wel.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens aan iemand een sms gestuurd na een paar dates dat ik er voor 100% voor wilde gaan (ja I know).... kreeg ik een minuut later terug "Ik wil er niet 100% voor gaan..... maar 200%.... en dat in het tijdperk dat je nog 4 woorden in je display zag en vervolgens verder moest scrollen
Bijna doodervaring
Niet zonder ring nee!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Kugari-Ken het volgende:
One does not simply walk into mordor!
2 dagen niets horen is: Jammer maar helaasquote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Ang3l het volgende:
Joh. Het "Kan ik ff met je praten" gaat over iemand die niet reageert op een SMS.
"Waarom nou niet? Als ie me leuk vindt kan ie toch wel IETS sturen? Is al 2 dagen geleden die sms?"bla bala.
Sluit lekker aan op dit topic nu; het sms-drama@
(en ja, ik ben er toch weer ingstonken door het luisterende oor te spelen)
Ik praat het diegene sowieso uit het hoofd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
2 dagen niets horen is: Jammer maar helaas
Zeg maar dat ik het gezegd heb
De vorige keer dat iemand twee dagen niets van zich liet horen was ie op vakantie. Naar zijn ex. En toen ie terugkwam vond ie zijn ex leuker dan dat ie mij vond.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
2 dagen niets horen is: Jammer maar helaas
Zeg maar dat ik het gezegd heb
Dat zeg ik dus.... zoiets is nooit goedquote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vorige keer dat iemand twee dagen niets van zich liet horen was ie op vakantie. Naar zijn ex. En toen ie terugkwam vond ie zijn ex leuker dan dat ie mij vond.
Nooit is overdreven, al ben ik wel van mening dat 1 enkele sms die een minuutje tijd kost geen overbodige luxe is. Maar er KAN een goede reden zijn, waarom ie de sms nog niet gezien heeft of niet niet gereageerd heeft.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus.... zoiets is nooit goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |