vanaf hoe laat vanavond moet jij de schuilkelder uit ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik werk gewoon, hoe saai ben ik. B).
Tsja, maar het geld groeit niet als appels aan de bomen... Het moet verdiend worden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik werk gewoon, hoe saai ben ik. B).
quote:
quote:
Snap je het al, Yuri?quote:
wat dubbelzinnigquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:30 schreef TheVulture het volgende:
Je moet elke provincie wel een keer gehad hebben
Morgen als in vandaag? Dan niet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 06:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vanaf hoe laat vanavond moet jij de schuilkelder uit ?
je moet wel iedere dag eten hoor Erik, anders ga je doodquote:Op maandag 21 november 2011 23:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat. En zaterdag afgesproken met een vriendin die ik al een tijdje niet gesproken heb. En zondag daten.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Morgen als in vandaag? Dan niet.
Morgen als in morgen, dan ook niet..
ik heb hem ook nog niet gezien, maar hij schijnt wel geweldig te zijnquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Die Soldaat van Oranje-musical doet me echt helemaal niets eigenlijk
dus ik kan vanavond frank en vrij en onbeschaamd over CS huppelen ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:17 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Morgen als in vandaag? Dan niet.
Morgen als in morgen, dan ook niet..
nou over Cs huppelen en onbeschaamd gaan bij mij niet samenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus ik kan vanavond frank en vrij en onbeschaamd over CS huppelen ?
maar als jij Frisofeest te ver vind, dan maakt ik mij voor Amsterdam CS ook geen zorgenquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nou over Cs huppelen en onbeschaamd gaan bij mij niet samen
ja maar jij zit nog uit angst voor mijn aanwezigheid toch vanavond ook nog in de schuilkelder ?quote:Op dinsdag 22 november 2011 14:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik huppel wel altijd over CS, mijn 2e thuis.
maar amsterdam is dan wel iets dichterbijquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar als jij Frisofeest te ver vind, dan maakt ik mij voor Amsterdam CS ook geen zorgen
nu sidder en beef ik helemaalquote:Op dinsdag 22 november 2011 14:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maar amsterdam is dan wel iets dichterbij
We hebben hem kado gedaan aan een collega.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Die Soldaat van Oranje-musical doet me echt helemaal niets eigenlijk
Mja. Ik merk dat dit, plus het feit dat het erg veel tijd gata vergen wat ik A al niet had en B sinds een nieuwe relatie nog minder heb (want rekening houden met), wel ff iets met me doet. Wil ik dit wel?quote:
Maar... wat wil je nu gaan doen dan? Het is ook zowat om nu af te haken natuurlijk... toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik merk dat dit, plus het feit dat het erg veel tijd gata vergen wat ik A al niet had en B sinds een nieuwe relatie nog minder heb (want rekening houden met), wel ff iets met me doet. Wil ik dit wel?
Ik bedoel... het is een super leuke nieuwe uitdaging. Spannend! Dat de regisseur zoveel vertrouwen in me uitspreekt is fijn. Dat ie iets in me heeft gezien ook. Dat ik daarna meteen de hoofdrol krijg etc en dat hij echt heel tevreden was over de eerste keer acteren ook......... hopsa, ego boost (and we all know I like that... and I need that!). Maar is het me dat allemaal waard?
Bij twijfel niet doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 15:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Ik merk dat dit, plus het feit dat het erg veel tijd gata vergen wat ik A al niet had en B sinds een nieuwe relatie nog minder heb (want rekening houden met), wel ff iets met me doet. Wil ik dit wel?
Ik bedoel... het is een super leuke nieuwe uitdaging. Spannend! Dat de regisseur zoveel vertrouwen in me uitspreekt is fijn. Dat ie iets in me heeft gezien ook. Dat ik daarna meteen de hoofdrol krijg etc en dat hij echt heel tevreden was over de eerste keer acteren ook......... hopsa, ego boost (and we all know I like that... and I need that!). Maar is het me dat allemaal waard?
Even afwachten, aanzien en dan beslissen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar... wat wil je nu gaan doen dan? Het is ook zowat om nu af te haken natuurlijk... toch?
hmm lastig...quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Even afwachten, aanzien en dan beslissen.
Ik ben overigens niet de enige die zo denkt.
Sprak vandaag 2 anderen die hetzelfde gevoel hebben.
Ik geloof dat er hier best mensen zijn die dingen in me willen steken... maar of dat nou veren in de reet, dolken in de rug of penissen in de poepert zijn dat weet ik nietquote:Op dinsdag 22 november 2011 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Als het je niet gelukkig maakt Ang3l gewoon niet doen... die veren steken wij wel in je reet, daar heb je geen toneelstuk voor nodig
Ik wil hierbij de veren claimen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof dat er hier best mensen zijn die dingen in me willen steken... maar of dat nou veren in de reet, dolken in de rug of penissen in de poepert zijn dat weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |