Wanneer had je ze besteld?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:00 schreef thecuriousone het volgende:
Vandaag mijn Awei ES900i's ontvangen van McBub. Hebben die smeerlappen de blauwe opgestuurd terwijl ik zwart of grijs had gevraagd (onmiddellijk na het bestellen).
Ik heb er net 5 minuutjes naar geluisterd en ben onder de indruk van de kwaliteit voor die prijs!
Ik heb net (na veel proberen) de grijze bij focalprice besteld. Die site is momenteel niet vooruit te branden.
Hij vraagt toch om een converter, dat ie het niet direct hdmi kan aansluiten weet ie al. Staat in ze post.quote:Op dinsdag 22 november 2011 16:32 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Wiki geeft aan dat ie composite video, S-Video, component video, SCART heeft, geen digitale video uitgang dus. HDMI gaat dus ook niet werken. Sluit je Xbox aan op je tv d.m.v. component video
Zeg ik dat dan? Je hebt alleen maar analoge uitgangen vanaf de xbox, geen digitale, dus dan heb je zo'n ding als jij linkt nodig (een analoge uitgang kun je niet d.m.v. een kabeltje 'omzetten' naar een digitale uitgang) of een eenvoudig component kabeltje voor een paar euro's wat waarschijnlijk nog beter beeld geeft. En een televisiescherm met hdmi heeft 9 v.d. 10 keer component ingang.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:53 schreef Racer88 het volgende:
[..]
Hij vraagt toch om een converter, dat ie het niet direct hdmi kan aansluiten weet ie al. Staat in ze post.
Dussssssssssss
Hier vroeg tie om denk ik zomaar
http://www.dealextreme.co(...)er-100694?r=88474882
waar Racer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:23 schreef Racer88 het volgende:
Heel dat happy hour over 2 dagen is geweldig.
10 inch tablet voor 50 dollar bijvoorbeeld
Zit ik gvd in milaan
Fijn dus. Hoe lang heeft dit wachten nog nut? Of kan ik beter een paypal claim indienen en mn geld terugvragen? (Want Paypal kan toch maar maximaal een maand wachten?)quote:Due to the products you ordered will be sent from our different stocks, your order has been splitted into several packages, and has been split dispatched.
Contact opnemen met BIC.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef Crientj het volgende:
Paar spulletjes bij BuyInCoins besteld op 25 oktober. Boel staat op verstuurd op de 26e, maar nu nog niets ontvangen. Staat bij mn order wel dat ie verstuurd is, ook met de foto erbij; gegevens kloppen etc. Maar er staat ook deze melding bij:
[..]
Fijn dus. Hoe lang heeft dit wachten nog nut? Of kan ik beter een paypal claim indienen en mn geld terugvragen? (Want Paypal kan toch maar maximaal een maand wachten?)
staat bij mij ook. alleen ontving ik het gewoon in 1 pakket compleet na ongeveer een 8 dagenquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef Crientj het volgende:
Paar spulletjes bij BuyInCoins besteld op 25 oktober. Boel staat op verstuurd op de 26e, maar nu nog niets ontvangen. Staat bij mn order wel dat ie verstuurd is, ook met de foto erbij; gegevens kloppen etc. Maar er staat ook deze melding bij:
[..]
Fijn dus. Hoe lang heeft dit wachten nog nut? Of kan ik beter een paypal claim indienen en mn geld terugvragen? (Want Paypal kan toch maar maximaal een maand wachten?)
Okquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:08 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
14-11, de dag erna verzonden.
Uhm.. reakties onderaan de pagina lezen op de site waar je naar linkt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:31 schreef Martijn93 het volgende:
Hee ik was eigenlijk aan het kijken voor een laser, nu heb ik er op DX 2 gezien, maar volgensmij mogen ze niet beide.
deze mag volgensmij wel?
http://www.dealextreme.co(...)-dx-logo-2-aaa-44128
De andere post ik niet, maar het gaat om een Class 3A laser en als ik goed gezocht heb op internet is deze verboden in nederland.
<5mW is legaal in nederland
en alles onder class 3A is ook legaal?
Als het pakketje in NL aangekomen is staat er iets in de trant van dat het in NL isquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:41 schreef Smack-a-jack het volgende:
hij staat er op packagetrackr nou wanneer een CP pakketje in Nederland is aangekomen of moet ik postNL bellen? kan ik in de OP niet zo snel vinden..
Gewoon wachten hoorquote:Op dinsdag 22 november 2011 21:04 schreef Miniem het volgende:
[..]
Contact opnemen met BIC.
Ik had ook iets op 25 oktober besteld wat ik nog niet binnen heb.
Contact opgenomen en ze zeggen dat ik nog moet wachten...
Wacht tot dag 43/43 met een claim, soms duurt het wat langer (tot dag 45 kan je een case openen), hierna heb je nog 20 dagen om te claimen. Dus ik zou me nog geen zorgen gaan maken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:01 schreef Crientj het volgende:
[..]
Lol ik zoek nog een plafondlamp komt goed uit dus. Alleen kloppen de prijzen niet echt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef jonasr het volgende:
DX gaat toch hele vreemde new arrivals plaatsen hoor, ook lekker prijzig..
http://www.dealextreme.co(...)er-globe-shape-98101
& over die video'tjes, ze hebben daar net iets teveel tijd zeker xD.
Hoe gaat dat heel aankomen, en hoeveel moet je wel niet aftikken bij de douanequote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef jonasr het volgende:
DX gaat toch hele vreemde new arrivals plaatsen hoor, ook lekker prijzig..
http://www.dealextreme.co(...)er-globe-shape-98101
Daar lijkt het op, inderdaad. Ook het enige wat ik meekreeg dat ze gebruikten was een alcoholblaastester.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:00 schreef jonasr het volgende:
[..]
+ dame 0:20 - 0:21 is wel redelijk medjik kjoet.quote:
Inderdaad, ach je moet wat doen voor je ''vakantie'' werk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Daar lijkt het op, inderdaad. Ook het enige wat ik meekreeg dat ze gebruikten was een alcoholblaastester.De rest van de producten die ze lieten zien kon ik zo 1-2-3 niet herleiden.
Precies. Laat die Chinezen ook een keer een beetje plezier hebben, ipv alleen maar werken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:21 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Inderdaad, ach je moet wat doen voor je ''vakantie'' werk.
Berichtje sturen naar waar je ze vandaan hebt?quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:35 schreef jopiede het volgende:
Mijn brainwavz beta is gesneuveld, 1 van de 2 oortjes werkt niet meer. Heb het doosje hier nog liggen, maar ik geloof dat ik dat "warranty" blaadje kwijt ben. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik een nieuw setje krijg? Ben er gewoon goed mee omgegaan? (pas 1.5 maandjes in bezit)
Gewoon even chatten, dat briefje zit er vast alleen in voor de leuk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:35 schreef jopiede het volgende:
Mijn brainwavz beta is gesneuveld, 1 van de 2 oortjes werkt niet meer. Heb het doosje hier nog liggen, maar ik geloof dat ik dat "warranty" blaadje kwijt ben. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik een nieuw setje krijg? Ben er gewoon goed mee omgegaan? (pas 1.5 maandjes in bezit)
› http://mp4nation.net/catalog/specials.html (vergeet de -5%-coupon (fokme / b594a06414) niet van de OP / vorige keer)quote:Hi All
Our popular Brainwavz Beta will be back in stock by December 12th and like normal we are throwing up a preorder for them aswell as an early bird pricing
Brainwavz Beta Earphones Preorder
Early bird price till Nov 30th $18.50
Preorder price after Nov 30th till in stock $23.50
Normal retail price $28.50 Get one today!
Brainwavz Beta Earphones with inline microphone preorder:
Early bird price till Nov 30th $23.50
Preorder price after Nov 30th till in stock $28.00
Normal retail price $33.50 Get one today!
Enjoy
Raz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |