abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104685528
Nirak en Faithz geniet ervan O+. Ik kan ook zo onwijs genieten van de aanblik van Lief met Floris, dat ik bijna uit elkaar spat van geluk :D
pi_104686302
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:01 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Nirak en Faithz geniet ervan O+. Ik kan ook zo onwijs genieten van de aanblik van Lief met Floris, dat ik bijna uit elkaar spat van geluk :D
Snap helemaal wat je bedoeld, kijk ze nou samen O+

pi_104687299
Heeft iemand nog een keer het overzicht van kleintjes voor mij?
Ean huilde gisteren en vandaag van de honger. Dat heeft ze echt al heel lang niet meer gedaan haar fles was ook zo leeg. Heb toen nog maar wat pap gegeven maar wil even kijken wat ze allemaal mag hebben.
pi_104687337
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef Nirak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
O+
pi_104687355
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Heeft iemand nog een keer het overzicht van kleintjes voor mij?
Ean huilde gisteren en vandaag van de honger. Dat heeft ze echt al heel lang niet meer gedaan haar fles was ook zo leeg. Heb toen nog maar wat pap gegeven maar wil even kijken wat ze allemaal mag hebben.
http://www.borstvoeding.c(...)hema/nederlands.html
*poef* nu is het weg
pi_104690555
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef Nirak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Precies die momentjes O+
pi_104691226
Wat een mooie foto, Nirak. Ik krijg er weer een beetje de kriebels van. O+

Mevr_Mus, het klinkt mij heel plausibel in de oren dat het door overprikkeling komt. Lena is nu 10 maanden oud en ik krijg totaal geen contact met haar als Ivan om haar heen springt. Dan is ze te afgeleid, en alles wat Ivan doet is 10 keer leuker dan haar ouders. Maar in alle overige situaties begint ze te stralen als ik een ruimte binnenkom. O+

Maar weet je, je moet gewoon niet over deze dingen nadenken, hoe moeilijk dat ook is vanwege je eigen gevoeligheden. Kijk het aan, geef het de tijd. Het was de eerste wendag. Soms valt die mee, soms valt die tegen. Het is nogal wat! En voor je het weet is het allemaal de normaalste zaak van wereld. Hoewel dat fijn is, is het ook wel weer een beetje verdrietig. De prilste babytijd zit er dan op. ;(
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104691282
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef wickie het volgende:
Ff snel tussendoor. Wies is gewoon goed gegroeid. 5,8 kilo alweer. Nu ff kleertjes shoppen voor de kids om t te vieren :+
Je bollo! *O*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_104691349
wauw wies wat een mooi gewicht
pi_104691541
Wat fijn Wickie!!!

Volgens mij komt er hier een hoektand (of meer) door bij Jelle. Mijn anders altijd zo vrolijke ventje is opeens een stuk pieperiger, huileriger en slaapt moeilijker. Net voor het slapen gaan maar Dentinox gesmeert, kijken of dat helpt. En anders is het misschien weer een oorontsteking, want daar zat hij ook weer aan (aan de oren dus).

En hij liep vandaag een heel stuk achter en met de blokkenkar, en met alle andere dingen die hij tegenkwam (wat geen gezicht was). En een lol dat hij daarmee had :D

Nog een foto van van de week O+
pi_104692610
Wat een heerlijk vrolijk kindje mrien O+

Btw, mijn manneke kan heel voldaan "grommen" en piepen tijdens het drinken. Maken jullie kleintjes ook van die typische geluidjes?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 november 2011 @ 21:16:04 #52
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104693348
Als de mijne niet snel genoeg z'n zin krijgt, klauwt ie de borst gewoon naar zich toe tegenwoordig. En O+ lachen O+ aan de borst kan hij ook zo goed O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 22 november 2011 @ 21:21:34 #53
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_104693753
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef Nirak het volgende:
Wat een heerlijk vrolijk kindje mrien O+

Btw, mijn manneke kan heel voldaan "grommen" en piepen tijdens het drinken. Maken jullie kleintjes ook van die typische geluidjes?
ja hoor! Mijn bonkje kon grommen en heel duister kijken als de borst niet te snel tevoorschijn kwam. Het ging dan echt van 'hngnnnnnnhhgggghhh'. Nu brult hij voornamelijk als hij erge honger heeft.
pi_104693906
Oooh Mrien, wat gaat hij toch snel zeg! Snelle Jelle :D
Merk je iets van verbetering na de ingreep?

Nirak, zo liggen wij hier ook regelmatig (as we speak ligt madame heerlijk op me te slapen) O+ O+

Ja jeetje mn bollo, en dat met haar drink gedrag. Ze drinkt elke dag net aan, maar schijnbaar is dit genoeg. de wijkverpleegkundige raadde me aan het even aan te kijken en te bespreken met de arts met de afspraak over 2 weken, en de manuele therapie voor de voorkeurshouding vond ze verstandig.
Misschien projecteer ik Mette's eetproblemen ook een beetje op haar dacht ik toenstraks.
Daar krijgen we momenteel amper wat in en we merken dat we daar echt heel erg gestresst door zijn omdat er wel eten in moet. We betrapten ons er vanavond op dat het echt ons humeur en de sfeer in huis begint te beinvloeden.. We moeten echt even weer ontspannen op eet gebied. Dus de bevestiging dat alles wel goed gaat met Wies was al een hele opluchting vanmiddag
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 22 november 2011 @ 22:37:18 #55
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104699406
Mijn baby slaapt op schoot met de tepel in z'n mond, hij draait z'n hoofd weg, merkt dat hij de tepel kwijt is, draait weer terug en hapt slapend aan ... ik ben op dit moment echt een levende speen _O- ik ben al blij dat hij de tepel niet vasthoudt met z'n tandjes op het moment dat hij dreigt de grip te verliezen :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

dinsdag 22 november 2011 @ 22:46:23 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104700152
Sirfalas, gefeliciteerd en welkom, wat een prachtig kind O+

Mevr.Mus, het is voor Simon vast ook even wennen geweest, en geen bekend gezicht om oogcontact mee te maken is dan ook een vreemde situatie, hij zal ook daar moeten leren dat hij veilig is en verzorgd wordt, komt vast goed :*

Nirak wat een geweldige foto O+

Wickie, wat een geruststelling dat ze ondanks het gedoe met de voedingen toch zo goed gegroeid is *O*

Mrien, je hebt gewoon een dreumes :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104707393
*O* voor Wies!

Nirak wat een mooie foto!

:Z voor de nachtvoedingen... Maar wel een fijn momentje O+
pi_104707836
Gisterenavond vond ik dat Ean anders aan het hoesten was. Vriend dacht hetzelfde dus hij ging even kijken (hij is vandaag vrij) had ze alles onder gespuugd een hele plas op de grond en heel haar bedje vies. Dus bed kunnen verschonen. Om 04:30 hoorde ik madame "kletsen" vriend gevraagd een klein flesje voor haar klaar te maken komt hij boven slaapt ze weer.
En ik ben zelf ook nit fit moest vanmorgen al overgeven maar ik vind dat ik het niet kan maken om mijn collega met 2 vervangsters op te zadelen dus straks maar op tijd naar huis en mijn bedje in.
  woensdag 23 november 2011 @ 08:04:42 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104707996
Pfff zo'n dag FR... Succes en beterschap.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_104708243
FR :* beterschap
pi_104708395
FR ook al niet fit, ik ook niet.. Ben mijn bedje maar ingekropen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 09:06:23 #62
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104708772
welke malloot heeft er verzonnen dat maillots niet maatsgetrouw zijn :{ ik heb Geert een 74/80 maiilot aangetrokken, maar Jan past dat ding zelfs nog :') véél te groot _o-

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 23 november 2011 @ 09:06:59 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_104708782
beterschap zieken :*

pi_104709201
Beterschap meiden.

Die maillots slaan nergens op DJMO.
Ik heb vorige week bij de C&A maillootjes gekocht, maar die vallen daar heel groot. Eva draagt dus nu 50/56 8)7

Ze was trouwens al om 06.30 wakker (normaal uurtje later) en was echt klaar met d'r bedje.
Dus hup naar beneden en ik dacht even wat te eten. Maar je mag geen brood eten zonder dat madame ook wat heeft, dus die heeft een kwart droge boterham weggehapt.
Daarna rond 07.45 d'r fles en daarmee is ze in slaap gevallen. Om 08.00 heb ik d'r weer in d'r bedje gelegd en daar slaapt ze nu nog :o
Normaal pikt ze het echt niet als ik d'r over leg, en ze slaapt zelfs zonder slaapzak!
Moet niet gekker worden O+
pi_104709225
Wat groeit Jelle snel Mrien!
ook vanuit hier beterschap voor de zieken!

Evan vandaag naar de kinderarts om te kijken of hij wel of niet een helmpje nodig heeft.
Daarnaast vragen waarom hij al weken zo hoest en of er iets te doen is aan dat spugen.
pi_104709227
Ow Fokwet, ze wordt wakker.
Maar goed, lekker anderhalf uur geslapen!
pi_104711153
Haha DJMO, ik moest lachen, mental image.. lastig hoor zo,n te grote maillot.

Waaaauw goed nieuws Wick, wat groeit Wies ontzettend goed. Scheelt nog maar weinig met Liene, die is zes kg. Blij dat het voor jullie weer eeen zorg minder is.. en ff zeggen dat ik Wies echt zooooo schattig vind en dr ook echt veel op Mette vind lijken. Mooie meiden.

Arme zieke mama,s en kindjes, een dikke knuffel.

MP hebben jullie vanacht ook weer goed geslapen?? Ik hoop het echt voor je.

Wij gaan vanmiddag weer naar de manueel therapeut, kijken of het nog beter wordt. Slapen lijkt wel de goede kant op te gaan, huilen doet ze nog steeds vrij veel, maar ook nog maar 1 behandeling gehad natuurlijk. Gister en vanacht slaaptechnisch fantastisch gegaan, gistermiddag gewoon 3 !!! Uur geslapen en vanacht om 21.30 gedronke en naar bed en vanacht was het 2, 6 en 8 uur. En meisje doet nu nog weer een dutje, dat is nog nooit eerder gelukt!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_104711394
Zieke mama's en baby's beterschap :*
BJ succes bij de manueel therapeut met de kleine dame.
Hier zo maar weer een flinke sloot met koffie naar binnen gooien, meneertje kwam vannacht ieder uur om te drinken. Dat was weer even wennen na alle goede nachten :O
pi_104711479
Ze hebben vannacht bij mijn ouders geslapen en dat ging goed! Mijn ouders waren drie weken op vakantie geweest en ze vinden Sarah zowieso heel anders. Ze huilt veel minder en vermaakt zichzelf beter! Dit was ons ook al opgevallen maar fijn om het bevestigd te krijgen :)

Sarah draagt maillots 62/68 ;) zit qua kleding echt in 74.

Wickie wat fijn dat Wies goed groeit!

BJ ik hoop echt voor jullie dat de manueel therapeut wat kan betekenen voor Liene!

Beterchap voor de zieken.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104711714
Bleh mijn mannetje is nog steeds niet zichzelf. Vannacht gelukkig wel goed geslapen en geen koorts meer maar toch. Af en toe begint ie ineens heel hard te krijsen. Heel zielig. Hij heeft op beide beentjes ook een hele harde plek. Denk dat ie gewoon spierpijn ofzo heeft maar toch. Hij moet de volgende inenting valk voor de kerst dus denk dat we die maar uitstellen tot in het nieuwe jaar. Straks heeft ie er weer zo'n last van en dan zitten we er met de feestdagen mee.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_104713507
oh dat van dat helmpje was nu niet. Volgens de kinderarts sloeg het nergens op dat we Enfamil en Lozec gebruikten, want de maagtabletten zouden deze vorm van verdikking van de voeding opheffen.
Advies was of stoppen met maagtabletten of weer Nutrilon met Nutriton + maagtablet. Hij nadert echter de 6 maanden en dan heb je opvolgmelk.

Het hoesten was gelukkig niet erg.

Hij was 250 gram aangekomen in 2 weken, dus dat is netjes, hoewel hij op de curve richting de -1,0 gaat en was 0,8 centimeter gegroeid en dat is nog steeds +1,0
pi_104724493
Nou Cleany, dat is toch fijn om te horen, dat het best goed gaat :)

BJ, hoe was het bij de manueel therapeut?

En Mama Purk, uit logeren, vind ze dat leuk? Of is het heel spannend geweest de eerste keren?

Vanmiddag vroeg wilde meneer niet slapen terwijl hij wel hartstikke moe was, maar zodra ik hem neer legde was ging hij van bijna slapen naar overstuur in 2 tellen.. 45 minuten mee lopen soebatten.. en toen heb ik maar "opgegeven". Maar opa en oma kwamen er net aan, dus hij heeft heerlijk in oma's armen liggen slapen.
Net weer hetzelfde verhaal, dus ik dacht: dat wordt een lang einde van de middag.. maar ineens ging er een knop om en was het wel goed, dus nu ligt meneer heerlijk te slapen in z'n eigen bedje. Maar goed ook, want een uitgeruste baby is een fijne baby ben ik achter ;)

En wat vreemd is aan mijn eigen lichaam. Tot 2 dagen geleden had ik nog minimaal bruinverlies van de kraamzuivering.. en sinds gisteren ineens weer helder rood en ook wat meer. Sinds vandaag zijn daar ook stolsels bijgekomen... Ben ik nu gewoon alweer ongesteld? Of is er wat anders aan de hand wat niet goed is? Ik check maar even hier voordat ik met een hele stomme vraag m'n huisarts of gyn lastig ga vallen...
pi_104725006
@nirak Sarah gaat bijna standaard 1x per week logeren samen met haar zus. Toen Jaël voor het eerst ging enzo vond ik het heel spannend met Sarah vind ik het heel vanzelfsprekend. Ze gaan ook altijd samen omdat ik dan slaapdienst heb en mijn man al om 7 uur weg moet, we vinden het zielig ze dan wakker te maken dus is dit de beste oplossing en opa en oma vinden het superleuk!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_104725336
lief dat je vraagt Nirak; ff copy van facebook

Net met Liene weer bij de therapeut geweest. Weer flink bezig geweest met dat kleine mensje, voornamelijk dr arm... sneu om te zien. Maar alles voor een goed doel... Het armpje komt al wel hoger en haar nekje wordt ook wat soepeler.. over 3 weken weer verder behandelen.

en ik had ook wel wat veranderingen met de kraamzuivering...weet alleen niet wat 'normaal' is...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_104725499
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 17:00 schreef Nirak het volgende:
Nou Cleany, dat is toch fijn om te horen, dat het best goed gaat :)

BJ, hoe was het bij de manueel therapeut?

En Mama Purk, uit logeren, vind ze dat leuk? Of is het heel spannend geweest de eerste keren?

Vanmiddag vroeg wilde meneer niet slapen terwijl hij wel hartstikke moe was, maar zodra ik hem neer legde was ging hij van bijna slapen naar overstuur in 2 tellen.. 45 minuten mee lopen soebatten.. en toen heb ik maar "opgegeven". Maar opa en oma kwamen er net aan, dus hij heeft heerlijk in oma's armen liggen slapen.
Net weer hetzelfde verhaal, dus ik dacht: dat wordt een lang einde van de middag.. maar ineens ging er een knop om en was het wel goed, dus nu ligt meneer heerlijk te slapen in z'n eigen bedje. Maar goed ook, want een uitgeruste baby is een fijne baby ben ik achter ;)

En wat vreemd is aan mijn eigen lichaam. Tot 2 dagen geleden had ik nog minimaal bruinverlies van de kraamzuivering.. en sinds gisteren ineens weer helder rood en ook wat meer. Sinds vandaag zijn daar ook stolsels bijgekomen... Ben ik nu gewoon alweer ongesteld? Of is er wat anders aan de hand wat niet goed is? Ik check maar even hier voordat ik met een hele stomme vraag m'n huisarts of gyn lastig ga vallen...
ik dacht ongesteld te zijn geworden na 6 weken, maar het bleek ook weer helderrode kraamzuivering (kutwoord) te zijn.. daarvoor alleen bruinig verlies na t rode was t ook opeens helemaal over
pi_104726345
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 17:15 schreef MamaPurk het volgende:
@nirak Sarah gaat bijna standaard 1x per week logeren samen met haar zus. Toen Jaël voor het eerst ging enzo vond ik het heel spannend met Sarah vind ik het heel vanzelfsprekend. Ze gaan ook altijd samen omdat ik dan slaapdienst heb en mijn man al om 7 uur weg moet, we vinden het zielig ze dan wakker te maken dus is dit de beste oplossing en opa en oma vinden het superleuk!
Dan is het voor jou kinders dus de normaalste zaak van de wereld. Ik hoop dat onze jongen uit logeren ook leuk gaat vinden, want opa en oma roepen nu al: breng hem maar (maar wil hem nog even voor onszelf houden ;))

BJ, het is even vervelend, maar als het al soepeler wordt dan werkt het dus :) uiteindelijk heeft je kleine er plezier van hoop ik..

En dank voor de reacties op mijn verlate kraamzuivering. Ik denk dat ik dan hetzelfde pad bewandel als jou KD.. maar na vier weken wil ik wel eens van die maandverbanden af ;)

Ben me nu aan het inlezen over vaccinaties, ben er nog niet over uit.. wel/niet of later inenten.. Heb nu boek liggen: vaccinaties doorgeprikt. Staat in ieder geval goede info in over de ziektes waartegen ingeent wordt.
Zijn hier mensen die er ook over twijfelen of getwijfeld hebben? En waar heb je dan je informatie vandaan gehaald?
pi_104726379
Oh ik dacht dat Nirak creatief met taal was, maar het is een bestaand woord?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104726401
helaas wel ;(
pi_104726420
:D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_104726458
maar het is helaas niet zo zuiver als de naam voordoet :')
kraamranzigheid moeten ze het noemen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')