Snap helemaal wat je bedoeld, kijk ze nou samenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:01 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Nirak en Faithz geniet ervan. Ik kan ook zo onwijs genieten van de aanblik van Lief met Floris, dat ik bijna uit elkaar spat van geluk
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Snap helemaal wat je bedoeld, kijk ze nou samen
[ afbeelding ]
http://www.borstvoeding.c(...)hema/nederlands.htmlquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Heeft iemand nog een keer het overzicht van kleintjes voor mij?
Ean huilde gisteren en vandaag van de honger. Dat heeft ze echt al heel lang niet meer gedaan haar fles was ook zo leeg. Heb toen nog maar wat pap gegeven maar wil even kijken wat ze allemaal mag hebben.
Precies die momentjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Snap helemaal wat je bedoeld, kijk ze nou samen
[ afbeelding ]
Je bollo!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef wickie het volgende:
Ff snel tussendoor. Wies is gewoon goed gegroeid. 5,8 kilo alweer. Nu ff kleertjes shoppen voor de kids om t te vieren
ja hoor! Mijn bonkje kon grommen en heel duister kijken als de borst niet te snel tevoorschijn kwam. Het ging dan echt van 'hngnnnnnnhhgggghhh'. Nu brult hij voornamelijk als hij erge honger heeft.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:06 schreef Nirak het volgende:
Wat een heerlijk vrolijk kindje mrien
Btw, mijn manneke kan heel voldaan "grommen" en piepen tijdens het drinken. Maken jullie kleintjes ook van die typische geluidjes?
ik dacht ongesteld te zijn geworden na 6 weken, maar het bleek ook weer helderrode kraamzuivering (kutwoord) te zijn.. daarvoor alleen bruinig verlies na t rode was t ook opeens helemaal overquote:Op woensdag 23 november 2011 17:00 schreef Nirak het volgende:
Nou Cleany, dat is toch fijn om te horen, dat het best goed gaat
BJ, hoe was het bij de manueel therapeut?
En Mama Purk, uit logeren, vind ze dat leuk? Of is het heel spannend geweest de eerste keren?
Vanmiddag vroeg wilde meneer niet slapen terwijl hij wel hartstikke moe was, maar zodra ik hem neer legde was ging hij van bijna slapen naar overstuur in 2 tellen.. 45 minuten mee lopen soebatten.. en toen heb ik maar "opgegeven". Maar opa en oma kwamen er net aan, dus hij heeft heerlijk in oma's armen liggen slapen.
Net weer hetzelfde verhaal, dus ik dacht: dat wordt een lang einde van de middag.. maar ineens ging er een knop om en was het wel goed, dus nu ligt meneer heerlijk te slapen in z'n eigen bedje. Maar goed ook, want een uitgeruste baby is een fijne baby ben ik achter
En wat vreemd is aan mijn eigen lichaam. Tot 2 dagen geleden had ik nog minimaal bruinverlies van de kraamzuivering.. en sinds gisteren ineens weer helder rood en ook wat meer. Sinds vandaag zijn daar ook stolsels bijgekomen... Ben ik nu gewoon alweer ongesteld? Of is er wat anders aan de hand wat niet goed is? Ik check maar even hier voordat ik met een hele stomme vraag m'n huisarts of gyn lastig ga vallen...
Dan is het voor jou kinders dus de normaalste zaak van de wereld. Ik hoop dat onze jongen uit logeren ook leuk gaat vinden, want opa en oma roepen nu al: breng hem maar (maar wil hem nog even voor onszelf houdenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:15 schreef MamaPurk het volgende:
@nirak Sarah gaat bijna standaard 1x per week logeren samen met haar zus. Toen Jaël voor het eerst ging enzo vond ik het heel spannend met Sarah vind ik het heel vanzelfsprekend. Ze gaan ook altijd samen omdat ik dan slaapdienst heb en mijn man al om 7 uur weg moet, we vinden het zielig ze dan wakker te maken dus is dit de beste oplossing en opa en oma vinden het superleuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |