Nee, geen bewuste keuze. Er was geen plek in de groep van thomas. Wij moeten namelijk de dinsdag en donderdag hebben, dat is niet zo makkelijk. We waren blij dat hij een plekje had. Maar omdat het maar een kleine locatie is, kennen alle leidsters alle kinderen uit de twee groepen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:03 schreef Vanyel het volgende:
Is het een bewuste keus om ze apart te houden of kwam het toevallig zo uit?
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:24 schreef MamaPurk het volgende:
Eline wat ben je al groot en wat ben je snel!!
Hier werd Sarah zomaar pas om 7.30 wakker... Vond het wel spannend, het was dat we de ademhaling door de babyfoon hoorden, want ja ze lag ook nog eens in haar eigen bed!! Anders was ik echt vast en zeker bij haar gaan kijken!! Heerlijk helemaal omdat ik er zelf al op tijd in lag gister dus erg goede nacht gemaakt!
Ik weet ook niet wat beter is hoor, maar als het bewust was, was ik wel benieuwd naar de reden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:25 schreef Aoraki het volgende:
[..]
Nee, geen bewuste keuze. Er was geen plek in de groep van thomas. Wij moeten namelijk de dinsdag en donderdag hebben, dat is niet zo makkelijk. We waren blij dat hij een plekje had. Maar omdat het maar een kleine locatie is, kennen alle leidsters alle kinderen uit de twee groepen.
Ach, ik weet ook niet wat 'beter' zou zijn. Als het horizontale groepen waren geweest hadden ze ook niet bij elkaar gezeten.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:53 schreef Vanyel het volgende:
[..]Hier was het opeens 6.30 na een week of wat 5.30. Was ik ook al heel blij mee.
haha idd! ligt ze met haar buik op mijn borst en dan af en toe opeens floep hoofdje omhoog en dan ook echt mooi rechtopquote:Op dinsdag 22 november 2011 09:02 schreef Susie het volgende:
Van harte Sirfilas! Ja, erg is dat die krampjes, hier nog eentje. Mijn dochter is 2 dagen jonger dan de jouwe en ook al een sterk nekje, schrik me af en toe te pletter als ze d'r hoofd omhoog gooit!
Klinkt als een heerljk ontspannen weekendquote:Op dinsdag 22 november 2011 10:24 schreef Juud79 het volgende:
Wij zijn terug van een fijn weekendje weg! Heerlijk huis, met ligbad (waar Lientje fijn in kon spetteren). Lekker kunnen wandelen, winkelen, lunchen en koffie drinken her en der en naar de Hunebedden geweest, we waren in Drenthe.
En we zijn ook voor het eerst gaan zwemmen met Lientje, ik vond haar nu met ruim 5 maanden wel groot genoeg om het eens te proberen en ze vond het helemaal geweldig. Dus dat gaan we de komende tijd maar eens in het weekend doen met haar, heerlijk!
Ik sluit me hierbij aan Mevr-Musquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:49 schreef Nirak het volgende:
Niet te snel drukmaken mevr mus, misschien moet Simin gewoon even wennen. Je zegt zelf al dat hij normaal wel oogcontact maakt
Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik vind het inderdaad ontzettend spannend om m'n kind zomaar weg te halen uit zijn veilige omgeving thuis. Thuis heeft hij twee mensen die onvoorwaardelijk van hem houden en krijgt hij alle warmte en geborgenheid die hij nodig heeft. Ik denk dat deze kinderopvang echt een fijne plek is de wereld verder te verkennen maar ondanks dat vind ik het loslaten moeilijk... moeilijker dan ik van tevoren gedacht had.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:54 schreef Claudia_x het volgende:
Och Mevr_Mus, wat vervelend om te horen! Het is best spannend om je kind voor het eerst in een vreemde omgeving achter te laten. Hoe gaat hij functioneren, hoe gaat hij sociale contacten aan met anderen? Bij Ivan die ruim 1 jaar oud was toen hij voor het eerst naar het kinderdagverblijf ging vond ik dat ook wel eens lastig, vooral omdat hij zich zo aan één leidster vastklampte. Ik wou alleen maar dat hij zich elders geborgen genoeg voelde om zichzelf te zijn.
Het heeft een tijd gekost maar Ivan is echt opgebloeid op het kinderdagverblijf. Het had tijd nodig. Nu zijn de situaties niet vergelijkbaar omdat Ivan volop in de eenkennigheids- en verlatingsangst fase zat. Maar het is nog echt te vroeg om iets uit zo'n opmerking af te leiden! Misschien was de opmerking ook luchtiger bedoeld dan je nu opvat, meer als een rapportage en minder als een 'diagnose'?
Je zegt al dat het thuis snor zit, dus het komt op het kinderdagverblijf ook vast goed! Wel fijn dat de leidster zo goed oplet!
Snap helemaal wat je bedoeld, kijk ze nou samenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:01 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Nirak en Faithz geniet ervan. Ik kan ook zo onwijs genieten van de aanblik van Lief met Floris, dat ik bijna uit elkaar spat van geluk
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Snap helemaal wat je bedoeld, kijk ze nou samen
[ afbeelding ]
http://www.borstvoeding.c(...)hema/nederlands.htmlquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:40 schreef ferrari_rood het volgende:
Heeft iemand nog een keer het overzicht van kleintjes voor mij?
Ean huilde gisteren en vandaag van de honger. Dat heeft ze echt al heel lang niet meer gedaan haar fles was ook zo leeg. Heb toen nog maar wat pap gegeven maar wil even kijken wat ze allemaal mag hebben.
Precies die momentjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Snap helemaal wat je bedoeld, kijk ze nou samen
[ afbeelding ]
Je bollo!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:55 schreef wickie het volgende:
Ff snel tussendoor. Wies is gewoon goed gegroeid. 5,8 kilo alweer. Nu ff kleertjes shoppen voor de kids om t te vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |