Het werd uiteindelijk 3 kwartier slapen, dus dat worden 3 dutjes vandaag, soms ook twee lange.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:03 schreef Susie het volgende:
[..]
Euhh.. Anouk is hier al sinds vanmorgen 8:00 wakker met hazeslaapjes van een kwartier er tussen. Ik krijg haar niet in slaap. Als ze een flesje op heeft (valt tijdens het geven al in slaap bijna!), dan blijf ik nog even met haar zitten tot ogen dicht zijn... ik leg haar neer en hupsa, ogen weer open.
Hier dus weer een dag nog niet gedoucht, maar ben helemaal 'zen', doet me niets, papa komt straks thuis en ga ik maar es douchen
Heb je een draagdoek? Dat wil wel eens helpen, of haar in een omslagdoek wikkelen?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:44 schreef Susie het volgende:
Snap niet dat ze zelf niet ontzettend moe is, wel gapen als ze bij mij ligt of in de box, maar niet in slaap vallen... of ze is nu al goed in powernaps
Jawel, maar als ik haar neer leg, dan is ze er dus weer na 10 a 15 minuten.quote:
Ze is nu ook weer wakker! Echt hoor, ze doet aan powernaps!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:06 schreef Leandra het volgende:
Dan blijf je toch lekker met je slapende baby bankhangen?!
Soneal heeft het eerste halfjaar bijna niet anders gedaan dan overdag op mij slapen.
Dat is ook zo!quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:14 schreef Leandra het volgende:
Waarom zou dat niet goed zijn?
Ik denk dat je je daar helemaal niet druk om moet maken, ook niet als allerlei oma's gaan beweren dat je haar dan verwent, want dat doe je echt niet.
Je kindje wil bij jou zijn en er is niets mis mee daar gewoon aan toe te geven.
Juist nu je het (nog) kunt doen omdat je nog niet aan het werk hoeft en er geen peuter rondscharrelt die ook aandacht wil heb je de kans om haar lekker haar mamahonger te laten stillen.
Hier slaapt Danne overdag waar hij wil slapen.. We hebben ook steeds bedje geprobeerd maar dat was draamaa. Ook omdat we dachten dat het zo hoorde. Maar we lazen hier dat we ook gewoon mochten 'verwennen'quote:Op vrijdag 25 november 2011 16:03 schreef Susie het volgende:
[..]
Jawel, maar als ik haar neer leg, dan is ze er dus weer na 10 a 15 minuten.
Maar 3 uur met een baby op je arm? Dat red ik echt niet hoor, wel qua knufflgehalte, maar niet qua gewicht!quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:58 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah slaapt soms nog steeds bij mij op de arm en die is al bijna 9 maanden![]()
Maar ja als ze dan wel slaapt dan vind ik het best, maar het heeft bij mij ook lang geduurt hoor voordat ik er vrede mee had, ik vond ook dat slapen in een bed moest en aangeszien de oudste altijd netjes in haar bed sliep, dacht ik dat gaat bij de tweede precies zo en niet anders
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |