abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104668846
quote:
Dat merkte ik ook bij de auto van mijn vriend :Y
Maar daarom moet je zelf ook altijd nog opletten natuurlijk
pi_104668898
Er zijn trouwens ook heel veel auto's met maar 1 licht! }:|
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104668925
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja dat komt niet vaak voor volgens mij, hele dagen en nachten mist achter elkaar. en gisteren in een kwartiertje rijden telde ik 15 auto's zonder lichten aan! sukkels!
Nederland heeft nu lang achter elkaar mist door een weerblokkade, eigenlijk is die dichte mist meer normaal voor een landklimaat.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_104669031
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_104669070
Die onzekerheid van die F. ik kan me daar alles bij voorstellen. Echt heel heel naar.
En ik weet ook dat de politie niet altijd veel kan, zitten aan protocollen en restricties gebonden, zal ook wel te maken hebben met het soort land waar hij zat? Is er niet een speciaal team voor die buitenlandse opsporingen? Ambassade proberen?

Mn werk had alweer mn gewone tel en mn mobiel gebeld en ik kijk net in mijn werkmail, allerlei vragen daar :D
Kort geantwoord en of een oplossing bedacht, of gedelegeerd, dat heb ik echt moeten leren deze afgelopen maanden, maar ik ben daar nu erg goed in geworden *)
pi_104669075
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef Felagund het volgende:

[..]

Nederland heeft nu lang achter elkaar mist door een weerblokkade, eigenlijk is die dichte mist meer normaal voor een landklimaat.
van mij mag het weg, zorgt alleen maar voor kou en kilheid. niemand wil naar buiten.
pi_104669136
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Bluezz het volgende:

Mn werk had alweer mn gewone tel en mn mobiel gebeld en ik kijk net in mijn werkmail, allerlei vragen daar :D
Kort geantwoord en of een oplossing bedacht, of gedelegeerd, dat heb ik echt moeten leren deze afgelopen maanden, maar ik ben daar nu erg goed in geworden *)
Je hebt dus echt heel veel geleerd! *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104669169
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:35 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Je hebt dus echt heel veel geleerd! *O*
Als ik terugkijk, ja eigenlijk heel veel *O*

Is het bij jou nog steeds een klein stijgend lijntje?
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:36:54 #84
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_104669180
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef krakkemieke het volgende:
Beide net zo irritant. Zeker omdat het ene lampje ineens als een groot licht gaat gedragen :').

Net zo irritant is het onnodig voeren van mistlampen. Het is niet dat de regels zo onduidelijk zijn daarover. < 50 m zicht (dus als je het volgende hectometer paaltje niet meer ziet) achtermistlamp(en) aan. < 200 m zicht mag je voor ook al voeren (dat is dus als je het 2de hectometer paaltje ongeveer niet meer kan zien).
pi_104669201
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:29 schreef krakkemieke het volgende:
Nou ja zeg! Dan ligt dat dus niet aan mij of Drenthe. De afgelopen 2 weken of zo begon het me op te vallen hoe ongelofelijk veel auto's er momenteel maar 1 licht aan hebben :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_104669248
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Als ik terugkijk, ja eigenlijk heel veel *O*

Is het bij jou nog steeds een klein stijgend lijntje?
Vandaag heb ik wat minder energie dan gisteren, maar het belangrijkste is dat ik me weer 'normaal' voel. *O*
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104669311
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:33 schreef Bluezz het volgende:
Die onzekerheid van die F. ik kan me daar alles bij voorstellen. Echt heel heel naar.
En ik weet ook dat de politie niet altijd veel kan, zitten aan protocollen en restricties gebonden, zal ook wel te maken hebben met het soort land waar hij zat? Is er niet een speciaal team voor die buitenlandse opsporingen? Ambassade proberen?

top Bluezz want je bent niet voor niks vrij maar ik snap ook wel dat er nu veel vragen zijn in de beginfase van het nieuwe systeem.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104669330
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja zeg! Dan ligt dat dus niet aan mij of Drenthe. De afgelopen 2 weken of zo begon het me op te vallen hoe ongelofelijk veel auto's er momenteel maar 1 licht aan hebben :?
Ik heb altijd wel de neiging om uit te stappen en ze ervan op de hoogte te brengen, je hebt het zelf gewoon vaak niet door!
pi_104669357
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:38 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Vandaag heb ik wat minder energie dan gisteren, maar het belangrijkste is dat ik me weer 'normaal' voel. *O*
dat is top Krak, houden zo even ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb altijd wel de neiging om uit te stappen en ze ervan op de hoogte te brengen, je hebt het zelf gewoon vaak niet door!
ik ook haha of flink seinen
pi_104669440
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:40 schreef FutureFairytale het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn jullie bang voor een 'dubbelleven' ? En waarom was ie daar alleen?
pi_104669775
Hoppa dat was weer een telefoontje van mijn werk :o
Ik weet echt niet wat me overkomt, ik ben ineens belangrijk _O-
pi_104669933
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:54 schreef Bluezz het volgende:
Hoppa dat was weer een telefoontje van mijn werk :o
Ik weet echt niet wat me overkomt, ik ben ineens belangrijk _O-
Onmisbaar! :+
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_104669946
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:36 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Beide net zo irritant. Zeker omdat het ene lampje ineens als een groot licht gaat gedragen :').

Net zo irritant is het onnodig voeren van mistlampen. Het is niet dat de regels zo onduidelijk zijn daarover. < 50 m zicht (dus als je het volgende hectometer paaltje niet meer ziet) achtermistlamp(en) aan. < 200 m zicht mag je voor ook al voeren (dat is dus als je het 2de hectometer paaltje ongeveer niet meer kan zien).
Dit had ik trouwens ook nog nooit gehoord, dat van dat hectometerpaaltje, ik las het gisteravond :@
pi_104670037
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:58 schreef krakkemieke het volgende:

Onmisbaar! :+
Dat kan ook :P
Het zijn voornamelijk problemen met of vragen over de rasters/roosters die ik gemaakt heb.
Dus ik begrijp helemaal dat ze mij bellen.... weet alleen niet of ik blij moet zijn dat mijn 06 nu bij 2 poli's bekend blijkt te zijn ;)
Maar ach, dit is beter dan een hele dag werken en ik schrijf wel weer ergens een uurtje :)
pi_104670347
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 10:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je lokt de ongelovigen met lekker eten! :o
Zo, dáár ben je snel achter :P
pi_104670502
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens mij gaan ze met dit weer ook sneller stuk oid, het zijn er altijd meer in de herfst :)
En dan voor de wintercheck iedereen weer een nieuw lampje :)

Hier is het overigens maar licht mistig, en pas sinds zondagavond ;)
Wij waren zondag overdag naar vrienden aan het rijden, reden Friesland binnen en na 2 KM zei ik: Mistbankje! We reden er in, boem, minder dan 100 meter zicht en het bleef zo.
Wij allebei echt: huh :?
En op de terugreis werd het daar ook weer een stuk lichter, al bleef het nevelig.
pi_104670556
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ze had net weer gebeld en weer een uur gepraat. even spoileren:
SPOILER
heb je gelezen dat er een NLer in Peru is aangehouden met drugs? hier

Niet om je verder ongerust te maken..
pi_104670711
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:16 schreef Jagärtrut het volgende:

heb je gelezen dat er een NLer in Peru is aangehouden met drugs? hier

Niet om je verder ongerust te maken..

:o
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:47:44 #99
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_104671448
Wat een heerlijke dag zo O+ Jaarplan even bijzonder gelikt in INK format in elkaar gedraaid nav sessie van vorige week, blij dat ik door overmacht even een dag bureautijd heb genomen *O*
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:48:53 #100
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_104671475
INK format?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')