Ben je morgen niet in Roffaquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:56 schreef Etsu het volgende:
Koud in Jordys huis en hij is er niet omg
Jammorrr WANT morgen ga ik Rotjeknor onveilig makenquote:
Oftewel overal neervallen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 00:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Jammorrr WANT morgen ga ik Rotjeknor onveilig maken![]()
JAquote:
Neenquote:
Nee, uitgaan in Rotterdam is moeilijk duur en omdat we natuurlijk maar skirre studenten zijn, hebben we ons niet kaal kunnen huffen.quote:
Whut, whut en whut...?!quote:Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, uitgaan in Rotterdam is moeilijk duur en omdat we natuurlijk maar skirre studenten zijn, hebben we ons niet kaal kunnen huffen.
Lastig vent.quote:Op zondag 11 december 2011 15:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee, uitgaan in Rotterdam is moeilijk duur en omdat we natuurlijk maar skirre studenten zijn, hebben we ons niet kaal kunnen huffen.
Wat vraagt om uitleg?quote:
Ja, maar voordeel nu is, is dat ik niet brak ben ondanks de krappe vier uur aan slaap.quote:
Nice nice.quote:Op zondag 11 december 2011 17:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat vraagt om uitleg?
[..]
Ja, maar voordeel nu is, is dat ik niet brak ben ondanks de krappe vier uur aan slaap.
quote:Op maandag 12 december 2011 00:09 schreef ThaTim het volgende:
Mensen, ik ben terug. Wat is met deze TT?
Mensen die hun vwo diploma keer op keer niet halen ook.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef ThaTim het volgende:
Mensen die TTT niet eens halen zijn wel erg triest he.
TTT überhaupt doenquote:Op vrijdag 16 december 2011 16:10 schreef ThaTim het volgende:
Mensen die TTT niet eens halen zijn wel erg triest he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |