abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_319422
Mac Donalds ,weg ermee zou ik zeggen
Ik heb vanavond daar voor de laatste keer gegeten.
Het is elke keer raak,nooit klopt een bestelling,maar dan ook nooit he
Ben je thuis met je bestelling ,godverdomme geen fritsaus erin gepleurd,en terug rijden voor wat fritsaus doe je niet he.
Vanavond was het weer raak,gelukkig zou ik die shit op de parkeerplaats opeten anders was ik er weer te laat achter gekomen.
Waar zijn mijn Mc chicken en 4*fritsaus?
ik naar binnen:"ja sorry meneer ik sta hier al 6 uur
"Kan mij dat verroten ,ik heb honger en het is toch geen werk waar je je verstand bij moet gebruiken of wel"?

Als ze weer een actie hebben met krasloten is het ook altijd raak
:"nee menner u probeert de boel te flashen u heeft 2 vakjes open gekrast"(ik had dat kaartje een week in mijn zak en er was een miniscuul stukje van het foute vakje af,alleen te zien met microscoop)

Die mcdrive is ook waardeloos uren sta je daar te wachten,
terwijl mensen die gewoon naar binnen gaan ,allang en breed weer thuis voor de tv zitten

En dan die reclames om te kotsen zo gemaakt,ik zag die mc amerika op tv ,ik denk ziet er lekker uit en niet echt duur
Jezus man,dat ding is 10 keer zo klein als op tv

concluderend resumerend:Mc donalds raus

wie is voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bad to tha bone
  donderdag 31 augustus 2000 @ 00:31:22 #2
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_319429
quote:
Op 31 augustus 2000 00:24 schreef craziest het volgende:
En dan die reclames om te kotsen zo gemaakt,ik zag die mc amerika op tv ,ik denk ziet er lekker uit en niet echt duur
* PingPong denkt dat craziest in het bezit is van een breedbeeldtelevisie
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_319439
Agossie...
Nou ga dan maar lekker naar de Febo jonkie gooi er 2 guldenkies in, in die gleuf, trek aan het hendeltje en et voila een satékroket!

Voor een burgertje met chilisaus dezelfde handeling maar o wee o wee heb je geen kleingeld? Wel het gaat makkelijk als je een vijfje hebt kijk je hebt daan een geldwisselmachine staan daar gooi je dan je vijfje in en er gebeurt iets miracaleus het wisselt! Alleen guldens in dit geval maar nu gooi je een van de vijf guldens erin en je hebt kwartjes! Ideaal voor die 2,50,- burgers. Geweldig nie? Niks geen wachtrijen het is godver nèt Kijkshoppen bij de Febo.

Alleen 1 nadeel voor een patje of iets vettigs a la speciale moet je even naar de patatbakkster ook voor het wisselen van papiergeld.

Maar verder jonkie...
vergeet de Mac ga Kijkshoppen bij de Febo!

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  donderdag 31 augustus 2000 @ 00:52:44 #4
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_319445
hahaha, kijkshoppen

maar die McAmerika was wel zwaar yummy

nu nog ff de McAzie proberen

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_319446
quote:
Op 31 augustus 2000 00:45 schreef Priscella het volgende:

vergeet de Mac ga Kijkshoppen bij de Febo!

nee dank je:
-pindasaus is niet lekker bij de febo
-werken geen aantrekkelijke mokkels bij de febo(in grunn tenminste)
-ze zeggen daar geen meneer tegen je
-en ze hebben nooit kras acties
en als een ding leuk is ,is dat wel krassen krassen krassen
bad to tha bone
  donderdag 31 augustus 2000 @ 00:54:26 #6
5260 Stewie
March on down the field !
pi_319447
Ik geef je helemaal gelijk , ze zeggen dat ze je Big Mac nabrengen , en als je na 5 minuten vraagt waar die blijft weten ze niet meer wie je bent , terwijl ze je net nog geholpen hebben... als er een BK hier was zou ik voortaan daarheen gaan....
  donderdag 31 augustus 2000 @ 01:07:08 #7
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_319456
Tja, groningen... dat ligt niet aan de Mac maar aan de plaats waar ie zit
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_319460
Hebben ze bij de Mac pindasaus?

Jottem!!!

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_319465
hé Aaargh nu je hier toch bent los dat biosprobleempje even voor me op in D & S je bent een slimme nerd toch?
  donderdag 31 augustus 2000 @ 01:26:13 #10
5260 Stewie
pi_319477
dat ligt wel aan de mac, want hetzelfde verschijnsel doet zich voor in (onder andere)Den Haag, Zandvoort, Zwolle, Epe, Strand Horst, Barneveld, Rotterdam. Amsterdam, Assen, Bodegraven en zelfs in Parijs en Londen.... nou is Groningen uiteraerd een extreem boerengat zonder enige klasse whatsoever, maar een Mac is toch een Mac en dan mag je toch wel iets verwachten dacht ik...
pi_319485
Tja, ga zelf eens een maandje bij de McDonald's werken, dan praat je heel anders
Hatsjoe!
  donderdag 31 augustus 2000 @ 01:47:23 #12
5260 Stewie
pi_319493
quote:
Op 31 augustus 2000 01:41 schreef Ali Salami het volgende:
Tja, ga zelf eens een maandje bij de McDonald's werken, dan praat je heel anders
ik dacht dat jij alleen in pizzaria's werkte?
bad to tha bone
pi_319517
Het leuke van mcDonalds is dat je altijd het voordeel van de twijfel krijgt. Probeer het maar eens. Gewoon zeggen dat je 4 big mac menu's besteld had en dat er 1 big mac ontbrak. Het is niet netjes natuurlijk, maar kinderarbeid en gekke koeienziekte en mensen opsluiten in vriezers is ook niet netjes..
oh ja. Zeggen dat er de vorige keer een kapot speeltje in je happymeal zat.. voila.. een mooi chinees speledingetje voor u
pi_319537
of je big mac, of wat je dan ook eet, bijna helemaal opeten, op 2 happen na, terug gaan en dan zeggen: dit is niet wat ik besteld had. Wat krijg: je een heerlijke (?) verse (?) nieuwe (?) big mac
pi_319538
Mac Donald's moet blijven!!!! (meer heb ik niet te zeggen)
True friendship is like sound healthy; the value of it it seldom known until it is lost...
pi_319648
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  donderdag 31 augustus 2000 @ 12:06:31 #18
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_320051
Het is idd altijd een hele grote zooi bij de mac, omdat het voltalige personeel naar boven likt en naar onderen schopt, maar je kan er wel mooi misbruik van maken en gratis eten
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 31 augustus 2000 @ 12:11:49 #19
862 Arcee
Look closer
pi_320057
quote:
Is me echt nog NOOIT gebeurd. Echt niet. Zal wel aan jou liggen dus.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_320176
quote:
Die mcdrive is ook waardeloos uren sta je daar te wachten, terwijl mensen die gewoon naar binnen gaan, allang en breed weer thuis voor de tv zitten
Ik zou best bij Mc Donalds willen wonen. Er is altijd genoeg speelgoed en soms mag je zelf pannekoeken bakken. Het is ook erg spannend om daar te eten. Wat je ook bestelt, het blijft altijd een verrassing wat je krijgt. Ze zijn er erg beleefd. Zelfs tegen mijn moeder zeggen ze 'Meneer'.

Het lijkt me nog leuker als ze Mc Febo's uitvinden. Dat ze dat glas voor die snacktrekvakjes afplakken, zodat je nooit weet wat je uit de muur gaat sjorren. Of dat ze die snackmuur combineren met een gokkast, zodat je ineens 40 kroketten voor een knaak krijgt, of dat je een hongerige zwerver zijn laatste gulden er in ziet gooien en dat ie dan niets krijgt. Hi hi.

En het mooiste snoepje wint een kruiwagen vol chocolade.
pi_320340
McMurder is evil
pi_321230
Ik krijg honger van deze topic.. Ik ga nu effe lekker langs de MAC (2 minuten hier vandaan... )
... na vijf jaar
pi_321263
Je HOEFT er niet te eten hoor!
En zijn die andere snacktenten veel beter? Nee, ik denk dat het eens tijd wordt voor wat meer concurrentie op dit gebied. Waar blijft Wendy's Arby's en whatever?

Overigens hangt mij die slappe smaak van de mek me inmiddels wel een beetje de keel uit. Nee dan de burger king. Heeft tenminste nog een beetje smaak. Hoewel, het is wel errug vet en zo.

Nou ja, nu ik erover nadenk, denk ik dat ik maar eens een fijne bak rauwkost ga eten. Mjammjam, lekkur. Hoewel....

pi_321267
Ik hou meer van Sloppy Joe's
pi_321273
Nu je het zegt.... *rommel* HONGER! maarja om nu nog naar de Mac te gaan. Ik ga maar gewoon slapen.

Trsuet beste fokkers en dat we morgen maar veel biggies mogen eten

vrijdag 1 september 2000 @ 02:53:08 #26
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_321655
En niemand die de naam ook goed schrijft. Het is namelijk McDonald's, 't is maar even dat je het weet!

[Dit bericht is gewijzigd door Ali Salami op 02-09-2000 16:48]

Hatsjoe!
pi_322148
quote:
Ben je thuis met je bestelling ,godverdomme geen fritsaus erin gepleurd,en terug rijden voor wat fritsaus doe je niet he.
Vanavond was het weer raak,gelukkig zou ik die shit op de parkeerplaats opeten anders was ik er weer te laat achter gekomen.
"Kan mij dat verroten ,ik heb honger en het is toch geen werk waar je je verstand bij moet gebruiken of wel"?

:"nee menner u probeert de boel te flashen u heeft 2 vakjes open gekrast"(ik had dat kaartje een week in mijn zak en er was een miniscuul stukje van het foute vakje af,alleen te zien met microscoop)

terwijl mensen die gewoon naar binnen gaan ,allang en breed weer thuis voor de tv zitten

DUS ECHT WEL HE DAT IK HET DAARMEE EENS BEN!!!!

Mc Donalds

Service met een

Goed denk je dan, ik ben een luie ouwe pooier dus laat ik daar eens ff met mijn maitresse eten gaan halen. (Puckzzz dus )

Geven een hele bestelling op voor een gigantische vreetorgie, klopt inderdaad meer dan 75% niet. (Goh, woont de poster ook in het Noorden?! Grunn is dus net zo kut als de Mc Donalds in Emmen) Dus belt Puckzzz even op en willen ze God mag weten waarom het weer lijmen met 4 sunday ijsjes. Tuurlijk lijkt dat op 75% van je bestelling NOT. Goed denken wij, die sunday ijsjes lijken ons s'avonds wel lekker dus okay om een uurtje of 11 zijn we klaar met de nieuwe Big Mother filmpjes te filmen etc en gaan we er heen. Sunday ijsjes halen denken we Komen we daar om tegen een dichte deur aan te lopen (staat op de site dus dat ze net als elke Mc Donalds tot 12 uur geopend zijn he? Maar bij hen wordt er dus op de horloge gewezen) en van narigheid rijden we maar door de drive in heen. Word ons gezegd:

Ja, zelfs een mongooltje weet dat we om 11 uur gesloten zijn.

Ik had moeite die gast geen rooie neus te slaan omdat ik met mijn bek en nummerplaat op de camera's stond en heb dus een klacht in gedient tegen die Mc Donalds in kwestie, dit kun je doen op: dvdbogaart@nederland.mcd.com

Of:

McDonald's Hoofdkantoor
Paasheuvelweg 14
1105 BH Amsterdam Z.O.
The Netherlands

Tel: 020-5642642
Fax: 020-5642723
Klanten Service: 020-5642666

Klachten daar indienen en de mc donalds in kwestie noemen.

Update: Hoor net dat onze klacht al in behandeling is genomen en dat er aktie is ondernomen. Zou vandaag of morgen een brief in de bus liggen wat.

GEZALLICH!!!!

P.S. Ulx ik ken dat HardRock nummer Mc Murderer ook die is cool

[Dit bericht is gewijzigd door MiRRoRMaN op 01-09-2000 13:11]

pi_323116
Ik heb liever dat de Burger King weggaat. Gisteren op het station dacht ik: laat ik mezelf eens verwennen met een whoppermeal. Nou, gadverdamme wat een doffe ellende. De patat was een vette kleffe hap en de whopper was om te huilen. Ik heb het maar weggegooid en normaal eet ik altijd alles wel op, maar nee ik kon het niet meer aan. Maar ik moet toegeven, de bediening was wel snel (ik weet niet of dat gebruikelijk is bij BK?). Bij McDonals laat de service wel eens veel te wensen over ja.
Wat ik ook zo leuk vind bij de McDonalds is als je met z'n tweetjes iets bestelt, dat de één z'n maaltijd krijgt en de ander mag er nog een eeuwigheid op wachten zodat je in je eentje zit te eten. Lekker een soort van gezellig ofzo.
Maar de Big Mac is wel een mooie uitvinding.

Toedeloe, Ruby

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_323296
quote:
Op 02 september 2000 06:59 schreef ruby het volgende:
Ik heb liever dat de Burger King weggaat. Gisteren op het station dacht ik: laat ik mezelf eens verwennen met een whoppermeal. Nou, gadverdamme wat een doffe ellende. De patat was een vette kleffe hap en de whopper was om te huilen. Ik heb het maar weggegooid en normaal eet ik altijd alles wel op, maar nee ik kon het niet meer aan. Maar ik moet toegeven, de bediening was wel snel (ik weet niet of dat gebruikelijk is bij BK?). Bij McDonals laat de service wel eens veel te wensen over ja.
Wat ik ook zo leuk vind bij de McDonalds is als je met z'n tweetjes iets bestelt, dat de één z'n maaltijd krijgt en de ander mag er nog een eeuwigheid op wachten zodat je in je eentje zit te eten. Lekker een soort van gezellig ofzo.
Maar de Big Mac is wel een mooie uitvinding.
Ik eet persoonlijk liever bij de MC... Ik was ook eerst helemaal BK gek, maar na een tijdje daar gegeten te hebben ben ik het helemaal zat. De patat is nog erger dan de MCdonalds.. smerig gewoon. De service is bar en bar slecht... chagerijnige koppen altijd vanchter de toonbank, vergeleken met dat is McDonalds de vriendelijkheid zelve. En het is altijd één grote, smerige troep bij de BK... de tafels zijn altijd vies en de vloer plakt ook altijd. En laast hadden ze me een koude hamburger gegeven... Ik eet daar nooit meer.. bah!
... na vijf jaar
pi_323298
quote:
Op 02 september 2000 06:59 schreef ruby het volgende:

De patat

friet.
  zondag 3 september 2000 @ 11:50:36 #31
1197 DiEr
inspiratieloos
pi_323833
Ik krijg meestal bij de mc drive geen servetje bij mijn bestelling. Lekker altijd die saus op het stuur. En omdat ik BK toch lekkerder vind mogen er heel wat meer langs de weg geplaatst worden van mij. Nu heb je meestal geen keuze.
"They that can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety." Benjamin Franklin
pi_324153
Ik mis persoonlijk een Kentucky Fried Chicken in het Noorden maar misschien is dat wel beter ook anders zou ik nu 100.000 kilo wegen. Ik weet niet wat KFC in die hot wings gooit maar volgens mij het cocaine want je blijft terug komen.

9 speciale geheime kruiden my ass, volgens my zijn het drugs okee geintje dus, maar KFC is wel heel lekker eten, goeie service en stukken goedkoper dan de Mac. Danny Cheng in Utrecht vind ik ook wel roeleren trouwens.

zondag 3 september 2000 @ 17:30:29 #33
2915 Fiep
bikkel b.d.
pi_324224
Inderdaad: afschaffen die meuk en lekker aan de andijviestamp. Jammie...
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
pi_324247
quote:
Op 03 september 2000 16:37 schreef MiRRoRMaN het volgende:
...anders zou ik nu 100.000 kilo wegen. Ik weet niet wat KFC in die hot wings gooit maar volgens mij het cocaine...
kletskoek,

coke is een prima afslankmiddel

pi_325404
quote:
Op 03 september 2000 16:37 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik mis persoonlijk een Kentucky Fried Chicken in het Noorden maar misschien is dat wel beter ook anders zou ik nu 100.000 kilo wegen. Ik weet niet wat KFC in die hot wings gooit maar volgens mij het cocaine want je blijft terug komen.

9 speciale geheime kruiden my ass, volgens my zijn het drugs okee geintje dus, maar KFC is wel heel lekker eten, goeie service en stukken goedkoper dan de Mac. Danny Cheng in Utrecht vind ik ook wel roeleren trouwens.

Dat is Charly tsjoe meerhoer, zo,n chineese mac
Ik ben online
pi_325409
Hawkwind & Ulx: Dubbel *LOL* Hehehehe....
pi_325923
Tijd om een frisse wind te laten waaien door deze topic:

MCDONALD`S MOET BLIJVEN!!!

Want: je voelt je altijd, of het nou in Parijs, Londen, Tokyo of Johannesburg is, een beetje thuis. Immers, de maaltijden zijn er precies hetzelfde als hier! Mooi toch? Een oase van rust in een vreemde omgeving! En bovendien, je moet je zo af en toe toch even op laten gaan in stompzinnigheid... dan weet je namelijk wat er wel mooi en goed is. En trouwens, zo slecht is het eten bij de McD. nog helemaal niet, tenminste, zolang ik er niet over nadenk wat die gasten achter de balie allemaal doen (zoals in de clip van Eminem). Neen, ik breek hierbij een lans voor de McDonald`s!

(Alleen moet die verrotte clown met ingang van zo snel mogelijk geëxecuteerd worden)

It is much easier to be critical than to be correct.
  dinsdag 5 september 2000 @ 02:49:43 #38
1607 Ali Salami
Altijd actueel
pi_326338
*stil*
mooi...

Hatsjoe!
  dinsdag 5 september 2000 @ 03:01:14 #39
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_326345
quote:
Op 04 september 2000 21:59 schreef Meneer_Aart het volgende:
-knipper de knip-
(Alleen moet die verrotte clown met ingang van zo snel mogelijk geëxecuteerd worden)
nee joh, da's leuk voor op het dak van je studentenhuis. hmm .. hoe vervoer je zo'n ding
  maandag 7 juli 2003 @ 22:16:36 #40
60302 McDonals
][ MY MEKKA ][
pi_11629780
Niet zo'n grote mond tegen McDonalds. Ben een grote fan van. De meesten klagen erover maar gaan zelf er heen. Snap er niks van, is je eigen schuld dan
TBG-CLAN | We control the internet
pi_11629880
sukk0l 3 jaar oud
  Milf maandag 7 juli 2003 @ 22:22:35 #42
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_11629910
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:20 schreef Tunerd het volgende:
sukk0l 3 jaar oud
kwou net zeggen
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 7 juli 2003 @ 22:22:42 #43
60507 Jetset
Bon vivant!
pi_11629912
Gadver de McDonalds. Daar kwam ik altijd alleen omdat bepaalde schoolvriendinnen dat lekker vonden. Zelf vind ik het echt de meest ranzige tent. Het is ten eerste ongezond, ten tweede is het er gewoon smerig en het is zelfbediening (jaja lekker restaurant als je zelf met je blad moet lopen en mag afruimen enzo). Het liefst ga ik er nooit meer heen. Als ik ga winkelen ga ik liever lekker naar een sushibar. Of wijn met stokbrood en Franse kaas. Van de McDonalds word je alleen maar VET en het is vies. Om nog maar niet te spreken van al die zwervers die daar lopen te bedelen.
We are living in a material world and I am a material girl
pi_11630224
of je gaat even een fosiel topic omhoog kicken

pi_11630269
quote:
Op donderdag 31 augustus 2000 00:24 schreef craziest het volgende:

Je hoeft er niet heen te gaan hoor. Bespaart je weer irritatie en bandbreedte op internet voor het zoveelste anti McDonaldstopic

Ik ga er ook niet heen en kijk hoe blij ik ben ------->

pi_11630301
moraal van dit verhaal... als je het niks vind dan moet je er niet heen gaan...

Ben benieuwd wat ze in 2005 er van vinden als dit topic weer gekickt wordt.

Je IP-Adres is 66.119.34.39. Bij misbruik kunnen wij je provider op de hoogte stellen.
  maandag 7 juli 2003 @ 22:38:23 #47
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_11630303
wow, Ali Salami, Mirrorman, Meneer Aart... allemaal oldschool namen. Oude topics kicken roeleert
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 7 juli 2003 @ 22:41:09 #48
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_11630388
Het is niet alleen de Mac. Ook de lui bij BK kunnen er wat van (not). Ik heb nog nooit zoveel oliedomme, traag-van-begrip-zijnde, ongeinteresseerde idioten bij elkaar in 1 ruimte gezien. 9 van de 10 keer dat ik er bestel, klopt de bestelling inderdaad niet. En langzaam dat ze werken, echt onvoorstelbaar. Echt, de meeste medewerkers kunnen maar 1 handeling tegelijk. Het wisselgeld klopt vaak ook niet.
Maar hey, wat wil je ook. Het lijkt mij persoonlijk ook een hel om er fulltime te werken. Wat kan het je ook schelen dat je iemand een goede service biedt? Voor dat salaris zou ik ook geen vinger liften.
Ik ben voor het instellen van een tipcultuur zoals in de USA. Dan word je tenminste een beetje normaal bediend.
  maandag 7 juli 2003 @ 22:44:37 #49
25737 spookie
Banaantje?
pi_11630499
Ga dan naar burger king
oops ohh my ...
pi_11630698
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:44 schreef spookie het volgende:
Ga dan naar burger king
Als ik gezond wil eten dan ga ik wel naar een 5 sterren restaurant.

[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 07-07-2003 22:52]

X
X
X
pi_11630737
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:44 schreef spookie het volgende:
Ga dan naar burger king
vieze troep
pi_11631969
wat verwacht je dan ook van zo'n tent?
echt duur is het niet, en het is meestal toch wel wat sneller dan een normaal restaurant dacht ik zo.
Wat ik wel jammer vind is dat er hier in Nederland zo weinig aan variatie wordt gedaan wat betreft de menu's...
In Duitsland heb je echt veel vaker speciale burgers en zo, loempia's of gefrituurde stukjes camembert met warme kersensaus (klinkt gek maar is superlekker!).
Er wordt in Nederland gewoon niet genoeg gedaan aan de menukeuze!
  maandag 7 juli 2003 @ 23:48:04 #53
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_11632126
Ik hou niet van pindakaas. Woei! Afschaffen die hap!
Krekker is de bom!
pi_11632419
mek is idd niet lekker
en bovendien DUUR!
haal eens met 2 vrienden een menu
15 euro haal je zonder moeite (33 gulden!!) voor dat geld kan je je 3 keer volvreten bij een frietboer
  dinsdag 8 juli 2003 @ 09:58:38 #55
57546 Masta-t
King and Queen of Cheese
pi_11635913
En die nieuwe burger, de naam weet ik effe niet; 3.25 euro...

Hallo... da's een aanbieding? voor wat? Loonsverlaging?

Disclaimer: Alles wat hierboven staat is onzin. De steen des aanstoots zit in je hoofd. Degene die aanstoot neemt is kortzichtig. Respect is belangrijk. Onnodig kwetsen is slecht. Per ongeluk is niet erg. De Blauwe Banaan HEEFT echt het antwoord!
pi_11636465
Mc donalds kut bedrijf. Mede verantwoordelijk voor het kappen van regenwoud. Mc Donalds uithangbord van het verwerpelijke kapitalisme en de decadente American way of Life. Verbieden die hap
** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
  dinsdag 8 juli 2003 @ 11:19:18 #57
52242 meisjemeisje
!!feil si moT
pi_11637483
quote:
Op maandag 4 september 2000 21:59 schreef Meneer_Aart het volgende:
Tijd om een frisse wind te laten waaien door deze topic:

MCDONALD`S MOET BLIJVEN!!!

Want: je voelt je altijd, of het nou in Parijs, Londen, Tokyo of Johannesburg is, een beetje thuis. Immers, de maaltijden zijn er precies hetzelfde als hier! Mooi toch? Een oase van rust in een vreemde omgeving! En bovendien, je moet je zo af en toe toch even op laten gaan in stompzinnigheid... dan weet je namelijk wat er wel mooi en goed is. En trouwens, zo slecht is het eten bij de McD. nog helemaal niet, tenminste, zolang ik er niet over nadenk wat die gasten achter de balie allemaal doen (zoals in de clip van Eminem). Neen, ik breek hierbij een lans voor de McDonald`s!

Inderdaad, bovendien is het McDonald's eten een prima anti-kater middel!!!!
[url=http://www.shortfused.nl]desuF trohS[/url]
  dinsdag 8 juli 2003 @ 11:24:38 #58
30231 Trancemaster
*vakantie nodig heeft!
pi_11637590
Sinds Burger King in Enschede zit, is de Mac verleden tijd voor mij
The whole thing is based on respect, respect to the music respect to the djs respect to the crowd We have to remain in constant contact but look around yourself No one's style is better than the other no one's style is trueer than the other It's all Music
  dinsdag 8 juli 2003 @ 11:25:42 #59
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_11637616
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 10:32 schreef Butt_Plugg het volgende:
Mc donalds kut bedrijf. Mede verantwoordelijk voor het kappen van regenwoud. Mc Donalds uithangbord van het verwerpelijke kapitalisme en de decadente American way of Life. Verbieden die hap
blablabla, waarom woon je hier dan nog? .

Dat slappe links radicale gelul altijd,net als Mano chau op lowlands, tief op!

je leeft er anders prima van, met je huisje, pc-tje en internet, van die verachtelijke samenleving.....

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_11637730
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 11:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

blablabla, waarom woon je hier dan nog? .

Dat slappe links radicale gelul altijd,net als Mano chau op lowlands, tief op!

je leeft er anders prima van, met je huisje, pc-tje en internet, van die verachtelijke samenleving.....

Vreemd ik wordt meestal extreem rechts genoemd
Ha ha dat van die linkse had ik nog niet gehoord
Ik leef niet van de Mc Donalds
Ik heb een hekel aan Lowlands
Ik woon hier omdat ik het recht heb hier te wonen
** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
  dinsdag 8 juli 2003 @ 11:32:26 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_11637801
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 11:29 schreef Butt_Plugg het volgende:

[..]

Vreemd ik wordt meestal extreem rechts genoemd
Ha ha dat van die linkse had ik nog niet gehoord
Ik leef niet van de Mc Donalds
Ik heb een hekel aan Lowlands
Ik woon hier omdat ik het recht heb hier te wonen

lowlands regeert. Mcdonalds is niet mijn favoriete eten, maar die standaard redenen die jij noemt wekken bij mij van die antiglobalisten beelden op. Rellen in genua, McDonaldsje slopen, lekker idealistisch hoor.. mooi dat de ME er KEIHARD inging daar....

En je mag hier ook best wonen, maar dat geklaag over kapitalisme blablabla slaan natuurlijk helemaal nergens op.... Cuba is ook leuk hoor! .

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_11637853
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 11:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

lowlands regeert. Mcdonalds is niet mijn favoriete eten, maar die standaard redenen die jij noemt wekken bij mij van die antiglobalisten beelden op. Rellen in genua, McDonaldsje slopen, lekker idealistisch hoor.. mooi dat de ME er KEIHARD inging daar....

En je mag hier ook best wonen, maar dat geklaag over kapitalisme blablabla slaan natuurlijk helemaal nergens op.... Cuba is ook leuk hoor! .

Ik ga toch eerder voor Duitsland dan Cuba
Ik vind anti-globalisme helemaal niets voor linksen, die zingen toch de internationale, die willen dat toch zo graag.
pi_11638225
Ik snap je probleem niet hoor, de mac is super! Ik rij het hele land door om overal mac's te testen Enige mac waar ik bijna een meid voor de bek heb geslagen is in Apeldoorn ( Centrum ) maar die is inmiddels afgefikt *ben onschuldig* zal vast een zeker dat domme mens zijn geweest ofzo die de zaak in de fik heeft gezet.

Voor de rest ben ik uber-tevreden met de mac en sinds ik net de hele topic heb doorgelezen heb ik weer honger en ik heb alleen maar brood bij me *zucht*

Kijken of ik vanav weer eens richting doetichem kan sjeezen

MAC IS GOED!

They execute an american tourist, we tactically nuke an entire city...
pi_11638410
De Mc is niet goed

Het is Mc niet Mac

Mc Donalds promoot ongezond eten, buit hun medewerkers uit, dood dieren, is slecht voor het milieu en ze stelen van de armen.

http://www.publicsphere.net/philosophy/essays/antimacs.htm

pi_11638411
Het is alleen McDonalds in nederland, in Italie zijn ze veel mooier (goud ipv rood en geel) en het eten is er ook een stuk beter
pi_11685975
Ook ik ben voor het boycotten van de Mc.
Het is altijd koud, vergeten vaak wat en hebben nooit salades!
Medewerkers zijn (sinds een jaartje of 2) steeds sacherijniger!
Elke keer bedenk ik na het eten bij de Mc dat ik het nooit meer doe!
Totdat ik de volgende smerige maaltijd naar binnen heb gewerkt!
a smile a day keeps captain iglo away
pi_11718033
quote:
Op maandag 7 juli 2003 22:38 schreef MikeyMo het volgende:
wow, Ali Salami, Mirrorman, Meneer Aart... allemaal oldschool namen. Oude topics kicken roeleert
O, ben ik al old school.
pi_11718050
Briljante verhalen staan er trouwens in dit topic.
  zaterdag 12 juli 2003 @ 00:07:56 #69
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_11720052
Bij de Mac eten is gewoon een feest...

Vandaag was er door een technisch probleem geen cola te krijgen bij de Mac in Barendrecht...
Dus we (k was met een vriend) vroegen dus express om een cola en we hebben de filiaalhouder om uitleg gevraagd.

Vervolgens gingen we het personeel bekritiseren, vaste prik. Kijken wie er nog werkt sinds de vorige keer en wie er weg is.

En als er wat ontbreekt gelijk naar de kassa lopen en diezelfde filiaalhouder weer verrot schelden dat zn personeel niet goed werkt.

Bij het weggaan laten we standaard het dienblad staan. Voor de prijs die we magge betalen mogen ze dat best wel komen halen... Tis al erg zat dat ik het zelf moet gaan halen...
En dan noemen ze zich nog een restaurant ook...

Maar ja, je moet toch ergens je geld aan uitgeven, dus we maken er maar wat van hè

So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')