Niet nadat je na 2 jaar samenwonen weer thuis komt wonen, dan mogen ze je wel met rust latenquote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef stefanhaan het volgende:
daar heeft cactus wel gelijk, ouders horen bemoeizuchtig en irritant te zijn
Ze zijn handig in mijn financiële onderhoud en zo zie ik tenminste nog wat mensen.quote:
Dat is normaal, maar daar gaat het helemaal niet om. Het gaat simpelweg om niet houden van, niet met bemoeien of wat dan ook. Ik kan dat niet begrijpen.quote:Op maandag 21 november 2011 21:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar zijn het je ouders voor. Die horen irritant en bemoederend te zijn en je te ergeren
Nee hoor, dan moet je maar lekker op jezelf blijven wonenquote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Joysa het volgende:
Niet nadat je na 2 jaar samenwonen weer thuis komt wonen, dan mogen ze je wel met rust laten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Tjah. Help je meebetalen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoor, dan moet je maar lekker op jezelf blijven wonen
Soms kan dat nietquote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoor, dan moet je maar lekker op jezelf blijven wonen
Neehoor. Dan hebben ze juist het recht te zeiken.quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niet nadat je na 2 jaar samenwonen weer thuis komt wonen, dan mogen ze je wel met rust laten
Zo klink je echt als een verwend en egoistisch kindquote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
Ze zijn handig in mijn financiële onderhoud en zo zie ik tenminste nog wat mensen.
Bovendien zou het meer gezeur opleveren me tegen ze af te zetten dan maar gewoon alles bij het oude te laten.
Het is su casa, niet alleen tu casaquote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet meer bij ze woon.quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef stefanhaan het volgende:
daar heeft cactus wel gelijk, ouders horen bemoeizuchtig en irritant te zijn
quote:Op maandag 21 november 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
Ik heb iets leuks.Whehe, dat levert idd nogal een aparte mental picture op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is behoorlijk fucked up. Knap dat je overend bent blijven staanquote:Op maandag 21 november 2011 21:15 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder haat ik niet. Mijn vader haat ik wel. Ik haat wel bepaalde keuzes van mijn moeder en neem het haar nog steeds kwalijk dat ze bepaalde zaken nogsteeds ontkent, als ze gewoon haar fouten zou inzien zou ik er een stuk makkelijker mee kunnen leven.
In mijn eentje kan ik niet rondkomen hoor.quote:Op maandag 21 november 2011 21:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zo klink je echt als een verwend en egoistisch kind
Ik heb al een bijbaanquote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ga samen maar een bijbaantje zoeken, studiebeurs aanvragen en op kamers
Ik (nu wel)quote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Wie heeft er hier een goeie band met zijn ouders? Ondanks het gezeur over bemoeien
Met mijn moeder wel. Vader niet. Was ooit wel anders.quote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Wie heeft er hier een goeie band met zijn ouders? Ondanks het gezeur over bemoeien
Ik wel, met mijn moeder niet altijd geweldig. Kan haar soms wel echt schieten, maar ze staan echt wel altijd voor me klaar (ook ongewild helaas) en ik ook voor hun.quote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
Als ik geen ruzie met ze heb, gaat het wel. Ze zijn best goed als gezelschap.quote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |