Nice, dikke lineupquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:07 schreef TC_Artemis het volgende:
Ik drop ons initiatief hier.. ik hoop dat drum 'n bass/dubstep lievend Nederland lekker komt feesten!!
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/events/101991923254007/
LBC PRESENTS BASSLINES 4 MAMA
Het Glazen Huis is opgedoken in Leiden, en bij LVC rollen de vetste initiatieven naar buiten. De LBC kan natuurlijk niet ontbreken en heeft Neerlands finest benaderd voor hun support. Het resultaat? Een massive line-up, gehost door MC SWIFT, bestaande uit
- ICICLE [Shogun//RAM//Renegade Hardware]
- NYMFO[Commercial Suicide//RAM//Metalheadz]
- LENZMAN [Metalheadz//Subtitles//Soul:R]
- BLACK SUN EMPIRE [BSE Recordings//Obsessions]
- BRUTUZZ & GOMES [Oi!]
- DION CASSIUS [Oi!]
- ZWART LICHT [TopNotch]
100% van de opbrengst gaat dus naar de serious request actie! Voor elk verkochte ticket kan een gezin EEN WEEK LANG eten of ANDERHALF JAAR schoon water drinken.. haal ze op lvc.nl, feest mee voor een betere wereld!
Cluekid.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:48 schreef Tompsen het volgende:
Hey mensen,
Wat is nou goeie dubstep? Ik kom wel eens een leuk nummertje tegen, maar met de dubstephype die heerst op het moment is er ook zoveel rommel.
En leuk is voor iedereen anders, maar wat worden over het algemeen de beste dubstepartiesten gevonden?
Hey, welkomquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:48 schreef Tompsen het volgende:
Hey mensen,
Wat is nou goeie dubstep? Ik kom wel eens een leuk nummertje tegen, maar met de dubstephype die heerst op het moment is er ook zoveel rommel.
En leuk is voor iedereen anders, maar wat worden over het algemeen de beste dubstepartiesten gevonden?
qftquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef TripleP het volgende:
Als je al een account op fok gemaakt ik neem ik automatisch aan dat je tijd te veel hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:31 schreef MineraalWater het volgende:
Daar staan inderdaad een aantal hele leuke namen tussen ja. Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien ideetje voor in de OP?
Skrillex, no doubt.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:48 schreef Tompsen het volgende:
Hey mensen,
Bravebart is schrijver van het boek "Voorspelbaar 101" (2010, Too Much publishers).quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:21 schreef TripleP het volgende:
Als je al een account op fok gemaakt ik neem ik automatisch aan dat je tijd te veel hebt.
Burialquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef mr.flame het volgende:
Las net dat Burial ook weer met een nieuwe EP gaat uitkomen (Burial - Kindred EP)
![]()
Nog een keer zoiets iets posten en ik post een fucking baksteen.quote:
Doe niet zo elitair en al helemaal niet over burial's muziek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 01:46 schreef TripleP het volgende:
[..]
Nog een keer zoiets iets posten en ik post een fucking baksteen.
christusquote:Op zaterdag 10 december 2011 11:59 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Doe niet zo elitair en al helemaal niet over burial's muziek.
Goeie comments er ook wel bijquote:
quote:@Paulmaxrobert I know this is dubstep because of the bpm which is around 140 and the fact that it says so in stores.
MrSuicideSheep 2 days ago
Hehe inderdaad, MrSuicideSheep is overigens wel een top-channelquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Goeie comments er ook wel bij
[..]
Ik vind van wel, dus post nog maar meer van dit soort tracksquote:
Welke stijl houd je van?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga me hier ook eens melden.
Ben nog niet zo bekend in de scene en alleen bekend met commerciële dubstep (Doctor P, Skrillex) maar vind het dusdanig bruut dat ik door dit topic wel meer in aanraking met deze bazenmuziek wil komen
Ben groot fan van hardcore/hardstyle dus de wat hardere/nasty dubstep spreekt me ook aan, maar ik ben absoluut niet vies om andere dingen te luisteren. Verbreden van je muziekkennis is nooit verkeerdquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:31 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Welke stijl houd je van?(of welke andere genres vind je leuk?)
Dit vind ik bijvoorbeeld ook superchillquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef mr.flame het volgende:
Voor de trance/dubstep-liefhebbers,
De nieuwe van Blackmill.![]()
Dubstep met een flinke veeg trance-invloeden.
Edit:
Z'n tweede album komt binnenkort ook uit:
Album "Miracle" Release Date: 21st of December
Deze tracks hebben wel wat invloeden van hardcore/hardstyle als je 't mij vraagtquote:Op zondag 11 december 2011 03:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben groot fan van hardcore/hardstyle dus de wat hardere/nasty dubstep spreekt me ook aan, maar ik ben absoluut niet vies om andere dingen te luisteren. Verbreden van je muziekkennis is nooit verkeerd
[..]
Dit vind ik bijvoorbeeld ook superchill
Leuk nummer om live te horen, alleen moet die kerel echt eens wat dikkere basslines eronder gooien. Snap niet waarom bij veel 'brostep' de bassline vrij zwak is.quote:
Persoonlijk vind ik dat ook een stuk relaxter ja, zeker om thuis te luisterenquote:Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef AlexanderC het volgende:
Technisch is dat wel mogelijk. Sowieso brostep![]()
![]()
Dubstep moet gewoon diep, langzaam en mysterieus zijn vind ik.
Klopt, ik vind vaak de opbouwen van een nummer live net zo lekker als de drop die daarop volgtquote:Op zondag 11 december 2011 14:01 schreef AlexanderC het volgende:
Op een feest vind ik het ook kut als er de hele tijd alleen harde dubstep word gedraaid zonder enige opbouw of onderbreking. Ik vind dat er wat dynamiek in mag zitten.
Ik zou ook wel willen dj'en![]()
Die vind ik ook wel nicequote:Op zondag 11 december 2011 13:57 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Deze vind ik dan nog wel geslaagd, beetje combinatie tussen beide varianten![]()
Ik weet niet hoe ik moet beginnen. Misschien gewoon setjes draaien op de computer met virtualDJ ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |