Ik vind van wel, dus post nog maar meer van dit soort tracksquote:
Welke stijl houd je van?quote:Op zaterdag 10 december 2011 18:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ga me hier ook eens melden.
Ben nog niet zo bekend in de scene en alleen bekend met commerciële dubstep (Doctor P, Skrillex) maar vind het dusdanig bruut dat ik door dit topic wel meer in aanraking met deze bazenmuziek wil komen
Ben groot fan van hardcore/hardstyle dus de wat hardere/nasty dubstep spreekt me ook aan, maar ik ben absoluut niet vies om andere dingen te luisteren. Verbreden van je muziekkennis is nooit verkeerdquote:Op zaterdag 10 december 2011 19:31 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Welke stijl houd je van?(of welke andere genres vind je leuk?)
Dit vind ik bijvoorbeeld ook superchillquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef mr.flame het volgende:
Voor de trance/dubstep-liefhebbers,
De nieuwe van Blackmill.![]()
Dubstep met een flinke veeg trance-invloeden.
Edit:
Z'n tweede album komt binnenkort ook uit:
Album "Miracle" Release Date: 21st of December
Deze tracks hebben wel wat invloeden van hardcore/hardstyle als je 't mij vraagtquote:Op zondag 11 december 2011 03:26 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ben groot fan van hardcore/hardstyle dus de wat hardere/nasty dubstep spreekt me ook aan, maar ik ben absoluut niet vies om andere dingen te luisteren. Verbreden van je muziekkennis is nooit verkeerd
[..]
Dit vind ik bijvoorbeeld ook superchill
Leuk nummer om live te horen, alleen moet die kerel echt eens wat dikkere basslines eronder gooien. Snap niet waarom bij veel 'brostep' de bassline vrij zwak is.quote:
Persoonlijk vind ik dat ook een stuk relaxter ja, zeker om thuis te luisterenquote:Op zondag 11 december 2011 13:51 schreef AlexanderC het volgende:
Technisch is dat wel mogelijk. Sowieso brostep![]()
![]()
Dubstep moet gewoon diep, langzaam en mysterieus zijn vind ik.
Klopt, ik vind vaak de opbouwen van een nummer live net zo lekker als de drop die daarop volgtquote:Op zondag 11 december 2011 14:01 schreef AlexanderC het volgende:
Op een feest vind ik het ook kut als er de hele tijd alleen harde dubstep word gedraaid zonder enige opbouw of onderbreking. Ik vind dat er wat dynamiek in mag zitten.
Ik zou ook wel willen dj'en![]()
Die vind ik ook wel nicequote:Op zondag 11 december 2011 13:57 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Deze vind ik dan nog wel geslaagd, beetje combinatie tussen beide varianten![]()
Ik weet niet hoe ik moet beginnen. Misschien gewoon setjes draaien op de computer met virtualDJ ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |