Kreeg TS maar een salaris van het UWV, dan kon hij vast wel lenen, maar hij krijgt geen salaris van het UWV, hij krijgt een uitkering.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:21 schreef draaijer het volgende:
Gast! haha
Wanneer gaat het tot je doordringen dat je niks moet kopen als je het geld niet hebt! Wie gaat er nu speculeren met geld van een bank?! Alsof een bank met zo'n salaris in verhouding veel geld zal willen uitlenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door monkyyy op 23-11-2011 18:53:40 ]You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op woensdag 23 november 2011 17:47 schreef monkyyy het volgende:
Gewoon bij een bank vragen?
En mijn fisie op fysiek goud/zilver:Fisie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
Typo.quote:
quote:
Ik weet niet of het al gemeld is, maar je praat onzin.quote:Op maandag 21 november 2011 18:33 schreef KaleOssan het volgende:
Toen had ik geld gespaard. Nu een mogelijk crash van zilver komt, wil ik weer inslaan. Maar nu heb ik niks meer over van contant geld. En nu is niet mis gegaan ik wil simpelweg meer zilver.
En ja ik zal wel de bank ofzo bellen van de week. maar er zijn toch meer mogelijkheden/aanbieders?
Marie30
Niet aggressief dat is jou interpertatie, het was gewoon duidelijk bedoeld. Mensen gaan hier zooo vaak offtopic.
Meneer de econoom, waarom zou die prijs dan omhoog schieten?quote:Op maandag 21 november 2011 18:52 schreef KaleOssan het volgende:
Nee geld lenen, omdat vroeg of laat de hele wereldeconomie in elkaar zal zakken. Niet een vraag "of" maar een vraag wanneer. En dan wil ik zilver op voorraad hebben wat omhoog zal schieten.
Maar WEER offtopic..
Derakker beter lezen ik heb niks contant.
Niet raar he , als je met jou mini inkonen geld wil lenen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef KaleOssan het volgende:
www.geldlenen.nl
Hier leningen met 5%, alleen zeggen deze dat ik op basis van mijn inkomen niks kan lenen. Wat me raar lijkt als ik elke maand dik 500 euro overhou, moet ik toch wel wat kunnen lenen :S
Wehkamp doet het wel, alleen dan tegen 16% rente..
Die voorbeelden matchen niet aan elkaar. De markt werkt op vraag en aanbod. Er is veel werk in de randstad daarom willen veel mensen daar in de buurt wonen: gevolg huizen worden gewilder en stijgen sneller in prijs. Als er een overschot aan huizen is of huizen zijn te duur (kijk naar Spanje of Ierland dan verkopen de huizen niet en dalen ze in prijs).quote:Op woensdag 23 november 2011 23:11 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Meneer de econoom, waarom zou die prijs dan omhoog schieten?
We dachten ook dat huizen altijd meer waard werden.
Dat wordt door sommigen ook van zilver/goud gedacht, waardevast zogenaamd.
Echter koopt iedereen deze zaken al. Er komt op een gegeven moment een overschot, de economie stort in, en jou zilver is geen reet waard.
Je betaald wel voor extra diensten. En als je niet op tijd terug betaald, dan moet je een X bedrag boete betalen. Afbetalen is binnen 7 dagenquote:
kun je net zo goed niks lenen en ff wachten tot je 7 dagen later zelf je loon of weet ik t wat krijgtquote:Op vrijdag 25 november 2011 13:39 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Je betaald wel voor extra diensten. En als je niet op tijd terug betaald, dan moet je een X bedrag boete betalen. Afbetalen is binnen 7 dagen.
Nee kijk maar, hier een voorbeeldlening:quote:Op vrijdag 25 november 2011 13:39 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Je betaald wel voor extra diensten. En als je niet op tijd terug betaald, dan moet je een X bedrag boete betalen. Afbetalen is binnen 7 dagen.
jij doet dit zelf ook 3wekelijks ofzo?quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:25 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee kijk maar, hier een voorbeeldlening:
Lening: ¤150,-
Looptijd: 21 dagen
Kosten: ¤0,-
Ja joh, even naar voorschotje.nl, gratis geld ophalen.quote:Op vrijdag 25 november 2011 15:26 schreef Summertje010 het volgende:
[..]
jij doet dit zelf ook 3wekelijks ofzo?
Ja, en als hij de bietenbrug opgaat dan kan hij lekker op kosten van de maatschappij (dat ben jij dus) z'n schuld vrijwel niet afbetalen, maar na 3 jaar op een houtje bijten is hij dan wel van z'n schuld af.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:41 schreef chrisssj2 het volgende:
Als die gast het nou zeker weet, laat hem lekker.
Haha, nieuwe mobiel "nodig"quote:Hoe werkt een aanvraag bij Betaaldag.nl?: U ontvang op de 22ste van de maand uw loon, maar u heeft op de 4e van de maand ¤250 nodig voor bijvoorbeeld een nieuwe mobiel. U verkoopt aan Betaaldag een deel van uw loon voor ¤ 317 waarna Betaaldag direct ¤250 stort op uw rekening indien u aan de voorwaarden voldoet.
Je zal het maar net nodig hebbenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef HetKlusKonijn het volgende:
"Goedkoop" en "geld lenen" in één zin is een contradictio in terminis maar dat is kennelijk nog steeds niet tot iedereen doorgedrongen.
Wat fijn 600 euro op jaarbasis omdat je je financien niet geregld krijgt dat is juist die maand huur die men tekort komt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 10:00 schreef Dark0z het volgende:
[..]
Je zal het maar net nodig hebben, maar de overheid zit er dicht op om mensen die met tunnelvisie een lening afsluiten (niet wetende dat het geld kost) te wijzen op de nadelen. Ondanks dat worden nog veel leningen afgesloten. Dus het zal voor die mensen toch zo ze voordelen hebben. Wellicht om conflicten te voorkomen met achterstand van huur. Liever ¤ 50 extra kosten dan bijvoorbeeld een notitie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |