Ja natuurlijk zijn er aanbieders die je geld lenen, alleen geen aanbieders die het tegen een redelijke rente doen! Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef KaleOssan het volgende:
En jullie weten er nog minder af dan ik heb ik het idee :S want er zijn duidelijk WEL aanbieders die mij lenen, zoals bijv wehkamp, maar dat is dan de enige die ik ken er zijn er vast wel meer.
Holleeder kan ook nog wel wat missenquote:Op dinsdag 22 november 2011 12:51 schreef SicSicSics het volgende:
Ik zou het bij Tony Gambino proberen!
Net als heel Occupy is hij tegen totdat hij wel geld heeftquote:Op dinsdag 22 november 2011 13:00 schreef drijfhout het volgende:
Hey TS, jij bent toch tegen banken en het hele financiele systeem, en vind dat de welvaart volledig verspreid en verdeelt moet worden, daarom werk je ook niet?
Vergeet je dan niet om jouw zilverkapitaal na de crash ook met iedereen te delen? Boter bij de vis graag, dank u!
Nee, als je elke maand die 500 euro daadwerkelijk had overgehouden, had je nou niet hoeven lenen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef KaleOssan het volgende:
www.geldlenen.nl
Hier leningen met 5%, alleen zeggen deze dat ik op basis van mijn inkomen niks kan lenen. Wat me raar lijkt als ik elke maand dik 500 euro overhou, moet ik toch wel wat kunnen lenen :S
Dik 500 overhouden, man dat is 1 avond stappen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef KaleOssan het volgende:
www.geldlenen.nl
Hier leningen met 5%, alleen zeggen deze dat ik op basis van mijn inkomen niks kan lenen. Wat me raar lijkt als ik elke maand dik 500 euro overhou, moet ik toch wel wat kunnen lenen :S
Wehkamp doet het wel, alleen dan tegen 16% rente..
Als je maandelijks dik 500 overhoudt mag het geen probleem zijn die 5000 even bij elkaar te sparen voor de grote crash.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef KaleOssan het volgende:
www.geldlenen.nl
Wehkamp doet het wel, alleen dan tegen 16% rente..
Met een beetje pech zijn het zelfs 2 uitkeringen op 1 adres, daar moeten ze ook eens wat aan doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:25 schreef muhahaha het volgende:
Hoe kun je op amper 900 euro per maand 500 euro overhouden, woon je ook nog eens thuis bij je ouders?
Faaltroll dat je der bent
Je zilver verkopen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:27 schreef KaleOssan het volgende:
Nee omdat ik me gespaarde geld al gebruikt hebt eerder. Maar wat als ik DEZE maand nog eens 5000 wil? Snapje?
Dan moet je 500 euro 9 keer kopieren. Snapje?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:27 schreef KaleOssan het volgende:
Nee omdat ik me gespaarde geld al gebruikt hebt eerder. Maar wat als ik DEZE maand nog eens 5000 wil? Snapje?
De boel gaat deze maand dus nog klappen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:27 schreef KaleOssan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |