abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104638081
Kan iemand me adviseren waar ik het best geld kan lenen tegen de laagste rente?

Ik bijv wil rond de 5.000 euro lenen wanneer zilver inelkaar zakt.

Wat ik nodig heb is dus:
Relatief lage rente( niet 16% zoals bij wehkamp)
Snelle beschikkingsmogelijkheid, dezelfde dag nog het geld uitgeven wanneer je het leent.
Aflossing tijd en bedrag is niet zo belangrijk voor me.

Of kan ik dan t best naar een creditcard kijken?

Ik zit zelf bij de rabobank, en heb een een netto inkomen van rond de 815 eu.

Waar kan ik het best kijken?
Alvast bedankt.

Graag ontopic blijven, en niet over of het dom of slim is om zilver te kopen enz.
pi_104638235
Met dat netto-inkomen? Nergens voor een lage rente.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104638701
FF geen onzin comments graag.

Lening kan ik weldegelijk krijgen? Bij wehkamp bijv, maar dat is met 16% rente wat ik te hoog vind.

Mijn moeder hebt nog een lager inkomen en heeft een creditcard dus dat kan iedergeval.
  maandag 21 november 2011 @ 18:11:11 #4
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_104638816
En hoeveel rente denk je dat je op je creditcard betaald? :')
pi_104638871
Geen idee, ik dacht onder de 10% zowiezo, could be wrong.
pi_104639006
Een dringend advies van de denkende medemens: NIET DOEN
All management is Strategic Management.
pi_104639134
Wil je het zilver fysiek inslaan of speculeren via de beurs? Dat laatste maakt het namelijk mogelijk om tegen zeer schappelijke tarieven (LIBOR) te lenen. Ik vrees echter dat zelfs voor de mini-silver contracten na een crash nog steeds ruim $4000 gevraagd als inital margin. Een beetje doorsparen dus.
One man's trash, another man's treasure.
pi_104639602
Ik wil het zilver fysiek kopen zoals ik al eerder gedaan heb.

GEEN reacties van niet doen enz. Of ik weet het beter. Maar bedankt voor het sentiment.

Alleen ONTOPIC reacties met betrekking op waar ik het best geld kan lenen graag.
Ik kan voor de rest voor mezelf denken dank u.
pi_104639788
als je al eerder gedaan hebt, dan weet je toch ook waar je het geld vandaan moet halen?
pi_104639796
Als je zo'n stoere jongen bent die het allemaal beter weet, bel de bank of ccmaatschappij op!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_104639975
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:28 schreef doradora456 het volgende:
als je al eerder gedaan hebt, dan weet je toch ook waar je het geld vandaan moet halen?
Dat was toen hij nog geld had, maar dat is gruwelijk misgegaan. Dat lijkt me wel duidelijk. En als een echte gokker ga je dan extra lenen om je verliezen goed te maken.
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 18:32:15 #12
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_104639982
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef KaleOssan het volgende:

GEEN reacties van niet doen enz. Of ik weet het beter. Maar bedankt voor het sentiment.

Alleen ONTOPIC reacties met betrekking op waar ik het best geld kan lenen graag.
Zo agressief en betweterig...en dan verwachten dat mensen springen om je te helpen. :')
Are you fokking to me?
pi_104640020
Toen had ik geld gespaard. Nu een mogelijk crash van zilver komt, wil ik weer inslaan. Maar nu heb ik niks meer over van contant geld. En nu is niet mis gegaan ik wil simpelweg meer zilver.

En ja ik zal wel de bank ofzo bellen van de week. maar er zijn toch meer mogelijkheden/aanbieders?

Marie30
Niet aggressief dat is jou interpertatie, het was gewoon duidelijk bedoeld. Mensen gaan hier zooo vaak offtopic.
  maandag 21 november 2011 @ 18:49:33 #14
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_104640846
Geld lenen om geld te verdienen (hoop je), begrijp ik dit goed?
pi_104640936
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef KaleOssan het volgende:

Als je het al eerder hebt gedaan heb je dus genoeg geld om nieuw zilver te kopen.
pi_104640991
Nee geld lenen, omdat vroeg of laat de hele wereldeconomie in elkaar zal zakken. Niet een vraag "of" maar een vraag wanneer. En dan wil ik zilver op voorraad hebben wat omhoog zal schieten.

Maar WEER offtopic..

Derakker beter lezen ik heb niks contant.
  maandag 21 november 2011 @ 18:54:19 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_104641101
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:52 schreef KaleOssan het volgende:
Nee geld lenen, omdat vroeg of laat de hele wereldeconomie in elkaar zal zakken. Niet een vraag "of" maar een vraag wanneer. En dan wil ik zilver op voorraad hebben wat omhoog zal schieten.

Ik denk eerder dat jouw eigen economietje in elkaar zal storten. Je hebt geen cent te makken, hoe kun je nou aflossen en de rente betalen?
pi_104641344
Geen cent te makken deze maand nee, maar heb toch een vast inkomen? En nu ff ontopic oke? Zijn hier geen mods?

Alleen advies waar ik het beste kan lenen dank u.
pi_104641381
Geld lenen doen de meeste mensen bij een bank...

Maarehm, wat voor rendement verwacht je dan wel niet te halen?? Meegerekend wat je betaald aan rente voor je lening.
pi_104641613
Ik hoor altijd ook advertenties op TV van hier leen dit en zus zo, en advertenties in tijdschriften ofzo dus lijkt me dat er meer opties zijn dan bank?

Kan het wel allemaal gaan uitzoeken. Maar dacht dat hier iemand vast wel het weet wat duur en goedkoop is zegmaar.

Ik dacht dat je rond de 7% wel kon lenen bijv, volgens mij ooit eens ergens gezien.. maar dat kan jaren terug zijn I dont know.
  † In Memoriam † maandag 21 november 2011 @ 19:05:39 #21
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_104641741
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:33 schreef KaleOssan het volgende:

Marie30
Niet aggressief dat is jou interpertatie, het was gewoon duidelijk bedoeld. Mensen gaan hier zooo vaak offtopic.
Offtopic waarschuwing: :')

Dat is inderdaad mijn perceptie. Je praat toch tegen ons (dus ook mij...). Kan wel met een beetje fatsoen. Je werkt jezelf ontzettend in de nesten, en ik denk niet dat veel mensen zomaar weten waar je tegen van die absurde rentes kan lenen, omdat de meest weldenkende mensen dat ook niet doen.

Jammer dat je in een benarde situatie zit, maar geld opdoen dat je niet kan missen om misschien meer geld mee te maken, dat is gewoon een heel heel slecht idee. En geloof mij ik zie alle dagen mensen die niets meer hebben en in schuldbemiddeling zitten, het begint met dit soort ideeën.
Are you fokking to me?
pi_104657485
quote:

Maar WEER offtopic..

Derakker beter lezen ik heb niks contant.
Je denkt dat mensen zilver willen wanneer de economie in elkaar gestort is?
Kan je beter aandelen in schoon drinkwater, voedsel enz. kopen.

Wanneer niemand te eten/drinken heeft en op straat staat gaan mensen echt niet investeren in wat zilver :')
pi_104663922
Een beetje bank met hersens weet dat jij de aflossing niet kan betalen TS, met je 850 euro netto/maand :')

Maar er zijn vast mensen die je graag geld uitlenen, alleen die sturen af en toe zo'n gast met een knuppel bij zich, om de maandelijkse aflossing op te eisen.

Succes, vraag eens in de kroeg rond, en regel een goede ziektekostenverzekering ^O^

PS: valt mij nog mee dat GoogleAds geen "goedkoop lenen" advertentie's plaatst :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104664138
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 november 2011 03:34 schreef Godshand het volgende:

PS: valt mij nog mee dat GoogleAds geen "goedkoop lenen" advertentie's plaatst :)

GoogleAds ziet dit ook al als een kansloos iets.
Of TS moet bedoelen dat hij 815 euro vrij te besteden heeft elke maand.
In dat geval kan zijn huisbank hem prima verder helpen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_104664148
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 06:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

GoogleAds ziet dit ook al als een kansloos iets.
Of TS moet bedoelen dat hij 815 euro vrij te besteden heeft elke maand.
In dat geval kan zijn huisbank hem prima verder helpen.
Met 815 in de maand vrij te besteden hoeft TS ook niet te lenen lijkt me :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104664170
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 06:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Met 815 in de maand vrij te besteden hoeft TS ook niet te lenen lijkt me :+
Wel als hij ieder moment 5000 euro ter beschikking wil hebben.
pi_104664186
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 06:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Wel als hij ieder moment 5000 euro ter beschikking wil hebben.
Mwoah, met zo'n vrij te besteden bedrag niet kunnen sparen zou vrij absurd zijn.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_104664197
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 06:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Mwoah, met zo'n vrij te besteden bedrag niet kunnen sparen zou vrij absurd zijn.
TS wil er direct over kunnen beschikken.
Sparen kost hem 6 maanden
pi_104664245
quote:
Misschien willen de broertjes Hunt wel in je investeren.
pi_104664291
Ga werken en verdien echt geld. Maar nee uitkering trekken thuis bij mammie verdient de voorkeur.
pi_104664393
Kan dit troll-topic niet gesloten worden? Straks zit de TS bij Hart van Nederland.
pi_104664792
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2011 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan dit troll-topic niet gesloten worden? Straks zit de TS bij Hart van Nederland.
Deze is nog erger, waar ts uitlegt niet te willen werken, ook niet vrijwillig. Banking - the Greatest Scam on Earth
pi_104664899
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 08:26 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Deze is nog erger, waar ts uitlegt niet te willen werken, ook niet vrijwillig. Banking - the Greatest Scam on Earth
Aha, het hek van BNW staat weer open.
pi_104665359
Doe het nou niet TS.
pi_104667934
Volgend jaar een topic:

HELP ik heb 5000 euro geleend om zilver te kopen en nu is de koers 2x de helft waardoor ik de schuld niet terug kan betalen, wie weet waar ik snel geld kan lenen om de schuld alvast af te kunnen lossen.

Thnx

PS goud was toch beter geweest
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:25:44 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_104668756
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:00 schreef muhahaha het volgende:
Volgend jaar een topic:

HELP ik heb 5000 euro geleend om zilver te kopen en nu is de koers 2x de helft waardoor ik de schuld niet terug kan betalen, wie weet waar ik snel geld kan lenen om de schuld alvast af te kunnen lossen.

Thnx

:D :D Zeker weten!

TS is verdacht stil trouwens. Zou hij zijn lening ergens geritseld hebben? (Nou ja lening... schenking wordt het waarschijnlijk.)
pi_104668836
TS gaat met groot geld spelen :P
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:28:43 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_104668878
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:27 schreef muhahaha het volgende:
TS gaat met groot geld spelen :P
Dat is dan jammer voor de geldschieter. TS heet 'KaleOssan' en van een kale kip kun je niet plukken.
pi_104668881
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2011 08:26 schreef Apekoek het volgende:

[..]

TS is goed bezig, wat je noemt een aanwinst voor onze maatschappij _O- :')
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_104668969
Dus TS werkt niet eens en denkt nu met Zilver binnen te komen? Hij weet zeker niet dat de overheid subsidies stopzet bij mensen met een vermogen boven de 10.000 euro :')

Echt he, het is een gave om dom te zijn.

Veel success ts, van mij krijg je al genoeg geld aangezien ik wel meedraai in de corruptie (beter dat dan je handje ophouden bij de mensen die je feitelijk verafschuwt :') )
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:33:24 #41
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_104669049
Dat wordt een enkeltje schuldsanering voor TS _O-
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:55:50 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_104669843
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Geld lenen om geld te verdienen (hoop je), begrijp ik dit goed?
Geld lenen om te speculeren lijkt me een correctere omschrijving.

Nooit beleggen/speculeren met dat wat je niet kunt missen, dus zeker niet met dat wat je niet hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:03:32 #43
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_104670116
En over 5 jaar heeft de bank het weer gedaan! :D

Maar is je google kapot TS? Je kan zo naar de kredietshopper oid :')

P.S. Bij de ribank (oid) kun je niets lenen... :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_104670538
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
En over 5 jaar heeft de bank het weer gedaan! :D

Maar is je google kapot TS? Je kan zo naar de kredietshopper oid :')

P.S. Bij de ribank (oid) kun je niets lenen... :D
Ach over 5 jaar is het systeem toch al gevallen, dan hoeft hij het bedrag volgens hem toch niet meer terug te betalen. Kalleossan denkt, wie het laatst lacht lacht het hardst. Echter wat er ook gebeurt, een relatief normaal functionerende economie zal toch wel blijven bestaan. Zijn denk patroon is totale waanzin. Zie bijvoorbeeld ook argentinie, die zijn na een faillietsement er aardig boven op gekomen, ook daar bestaan de banken en het systeem nog gewoon.
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:28:29 #45
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_104670909
Bij je bank.
Als ze je niet willen lenen zou je eens moeten nadenken over de waarom-vraag, in plaats van op zoek te gaan naar een andere financier... (Die vast wel te vinden is, maar die een hele dikke rente zal rekenen.)
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_104670952
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:28 schreef _Flash_ het volgende:
Bij je bank.
Als ze je niet willen lenen zou je eens moeten nadenken over de waarom-vraag, in plaats van op zoek te gaan naar een andere financier... (Die vast wel te vinden is, maar die een hele dikke rente zal rekenen.)
dat zou getuigen van logica....
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:38:16 #47
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_104671176
Maar je kan nog beter je spaargeld gebruiken. Dat is goedkoper.
Wat? Oh, wat zeg je? Geen spaargeld? Wederom doorverwijzing naar de waarom-vraag.

Maar als ik het topic nu eens teruglees heh;
Je hebt nu dus zilver en je verwacht een crash. Waarom verkoop je je zilver nu dan niet voor een goede prijs en koop je weer als het gecrashed is? Dat lijkt me de logische weg voor een handelaar.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_104671424
Ik heb zo'n 565 vrij te besteden per maand.

En jullie weten er nog minder af dan ik heb ik het idee :S want er zijn duidelijk WEL aanbieders die mij lenen, zoals bijv wehkamp, maar dat is dan de enige die ik ken er zijn er vast wel meer.

En ga nou eens NIET OFFTOPIC. Weer een handjevol mensen rapporteren.
pi_104671435
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef KaleOssan het volgende:
Ik heb zo'n 565 vrij te besteden per maand.

En jullie weten er nog minder af dan ik heb ik het idee :S want er zijn duidelijk WEL aanbieders die mij lenen, zoals bijv wehkamp, maar dat is dan de enige die ik ken er zijn er vast wel meer.

stel je niet aan, je gedraagt je als een dwaas met je rapporteren.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:48:59 #50
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_104671480
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef KaleOssan het volgende:

Ik hoop dat er nu helemaal niemand meer inhoudelijk reageert. :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')