SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was toen hij nog geld had, maar dat is gruwelijk misgegaan. Dat lijkt me wel duidelijk. En als een echte gokker ga je dan extra lenen om je verliezen goed te maken.quote:Op maandag 21 november 2011 18:28 schreef doradora456 het volgende:
als je al eerder gedaan hebt, dan weet je toch ook waar je het geld vandaan moet halen?
Zo agressief en betweterig...en dan verwachten dat mensen springen om je te helpen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef KaleOssan het volgende:
Ik wil het zilver fysiek kopen zoals ik al eerder gedaan heb.
GEEN reacties van niet doen enz. Of ik weet het beter. Maar bedankt voor het sentiment.
Alleen ONTOPIC reacties met betrekking op waar ik het best geld kan lenen graag.
Ik kan voor de rest voor mezelf denken dank u.
Als je het al eerder hebt gedaan heb je dus genoeg geld om nieuw zilver te kopen.quote:Op maandag 21 november 2011 18:25 schreef KaleOssan het volgende:
Ik wil het zilver fysiek kopen zoals ik al eerder gedaan heb.
GEEN reacties van niet doen enz. Of ik weet het beter. Maar bedankt voor het sentiment.
Alleen ONTOPIC reacties met betrekking op waar ik het best geld kan lenen graag.
Ik kan voor de rest voor mezelf denken dank u.
Ik denk eerder dat jouw eigen economietje in elkaar zal storten. Je hebt geen cent te makken, hoe kun je nou aflossen en de rente betalen?quote:Op maandag 21 november 2011 18:52 schreef KaleOssan het volgende:
Nee geld lenen, omdat vroeg of laat de hele wereldeconomie in elkaar zal zakken. Niet een vraag "of" maar een vraag wanneer. En dan wil ik zilver op voorraad hebben wat omhoog zal schieten.
Offtopic waarschuwing:quote:Op maandag 21 november 2011 18:33 schreef KaleOssan het volgende:
Marie30
Niet aggressief dat is jou interpertatie, het was gewoon duidelijk bedoeld. Mensen gaan hier zooo vaak offtopic.
Je denkt dat mensen zilver willen wanneer de economie in elkaar gestort is?quote:Op maandag 21 november 2011 18:52 schreef KaleOssan het volgende:
Nee geld lenen, omdat vroeg of laat de hele wereldeconomie in elkaar zal zakken. Niet een vraag "of" maar een vraag wanneer. En dan wil ik zilver op voorraad hebben wat omhoog zal schieten.
Maar WEER offtopic..
Derakker beter lezen ik heb niks contant.
GoogleAds ziet dit ook al als een kansloos iets.quote:Op dinsdag 22 november 2011 03:34 schreef Godshand het volgende:
PS: valt mij nog mee dat GoogleAds geen "goedkoop lenen" advertentie's plaatst
Met 815 in de maand vrij te besteden hoeft TS ook niet te lenen lijkt mequote:Op dinsdag 22 november 2011 06:24 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
GoogleAds ziet dit ook al als een kansloos iets.
Of TS moet bedoelen dat hij 815 euro vrij te besteden heeft elke maand.
In dat geval kan zijn huisbank hem prima verder helpen.
Wel als hij ieder moment 5000 euro ter beschikking wil hebben.quote:Op dinsdag 22 november 2011 06:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met 815 in de maand vrij te besteden hoeft TS ook niet te lenen lijkt me
Mwoah, met zo'n vrij te besteden bedrag niet kunnen sparen zou vrij absurd zijn.quote:Op dinsdag 22 november 2011 06:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wel als hij ieder moment 5000 euro ter beschikking wil hebben.
TS wil er direct over kunnen beschikken.quote:Op dinsdag 22 november 2011 06:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mwoah, met zo'n vrij te besteden bedrag niet kunnen sparen zou vrij absurd zijn.
Misschien willen de broertjes Hunt wel in je investeren.quote:Op maandag 21 november 2011 18:52 schreef KaleOssan het volgende:
Deze is nog erger, waar ts uitlegt niet te willen werken, ook niet vrijwillig. Banking - the Greatest Scam on Earthquote:Op dinsdag 22 november 2011 07:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan dit troll-topic niet gesloten worden? Straks zit de TS bij Hart van Nederland.
Aha, het hek van BNW staat weer open.quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Deze is nog erger, waar ts uitlegt niet te willen werken, ook niet vrijwillig. Banking - the Greatest Scam on Earth
quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:00 schreef muhahaha het volgende:
Volgend jaar een topic:
HELP ik heb 5000 euro geleend om zilver te kopen en nu is de koers 2x de helft waardoor ik de schuld niet terug kan betalen, wie weet waar ik snel geld kan lenen om de schuld alvast af te kunnen lossen.
Thnx
Dat is dan jammer voor de geldschieter. TS heet 'KaleOssan' en van een kale kip kun je niet plukken.quote:
TS is goed bezig, wat je noemt een aanwinst voor onze maatschappijquote:Op dinsdag 22 november 2011 08:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Deze is nog erger, waar ts uitlegt niet te willen werken, ook niet vrijwillig. Banking - the Greatest Scam on Earth
Geld lenen om te speculeren lijkt me een correctere omschrijving.quote:Op maandag 21 november 2011 18:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Geld lenen om geld te verdienen (hoop je), begrijp ik dit goed?
Ach over 5 jaar is het systeem toch al gevallen, dan hoeft hij het bedrag volgens hem toch niet meer terug te betalen. Kalleossan denkt, wie het laatst lacht lacht het hardst. Echter wat er ook gebeurt, een relatief normaal functionerende economie zal toch wel blijven bestaan. Zijn denk patroon is totale waanzin. Zie bijvoorbeeld ook argentinie, die zijn na een faillietsement er aardig boven op gekomen, ook daar bestaan de banken en het systeem nog gewoon.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:03 schreef SicSicSics het volgende:
En over 5 jaar heeft de bank het weer gedaan!![]()
Maar is je google kapot TS? Je kan zo naar de kredietshopper oid
P.S. Bij de ribank (oid) kun je niets lenen...
dat zou getuigen van logica....quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:28 schreef _Flash_ het volgende:
Bij je bank.
Als ze je niet willen lenen zou je eens moeten nadenken over de waarom-vraag, in plaats van op zoek te gaan naar een andere financier... (Die vast wel te vinden is, maar die een hele dikke rente zal rekenen.)
stel je niet aan, je gedraagt je als een dwaas met je rapporteren.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef KaleOssan het volgende:
Ik heb zo'n 565 vrij te besteden per maand.
En jullie weten er nog minder af dan ik heb ik het idee :S want er zijn duidelijk WEL aanbieders die mij lenen, zoals bijv wehkamp, maar dat is dan de enige die ik ken er zijn er vast wel meer.
En ga nou eens NIET OFFTOPIC. Weer een handjevol mensen rapporteren.
Ik hoop dat er nu helemaal niemand meer inhoudelijk reageert.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:46 schreef KaleOssan het volgende:
En ga nou eens NIET OFFTOPIC. Weer een handjevol mensen rapporteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |