Ja, werkt prima hier (PC versie)...quote:Op maandag 21 november 2011 18:11 schreef Isabeau het volgende:
Zeg, iemand al geprobeerd bij het enchanten van een item de naam van het item te veranderen? Want dat werkt bij mij dus niet hè.
Misschien een andere Red Eagle, hier heb je toch ook meerdere mensen die Jan van Dijk hetenquote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja, werkt prima hier (PC versie)...
Ik heb een andere bug, ik had allang Red Eagle's Sword gevonden, en nu las ik een boekje waardoor die quest weer actief is. Dat zwaard ligt dus gewoon in mijn kast thuis, maargoed
SPOILER: Another wanderer...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.
quote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef Necrodeath het volgende:
Terecht, verdommeSPOILER: Another wanderer...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etterbakken verpesten de sfeer met hun gedrag!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Welke mod is dat?SPOILER: Another wanderer...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Dat is serieus zo'n rotjoch heSPOILER: Another wanderer...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn held.SPOILER: Another wanderer...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik denk pas nadat je het ook echt bent. Duurt een paar dagen volgens mij.quote:Op maandag 21 november 2011 18:31 schreef Seam het volgende:
Vraagje: Kun je onmiddellijk nadat je besmet bent vampirisme dit zien bij active effects?
Ditquote:Op maandag 21 november 2011 18:13 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ja, werkt prima hier (PC versie)...
Ik heb een andere bug, ik had allang Red Eagle's Sword gevonden, en nu las ik een boekje waardoor die quest weer actief is. Dat zwaard ligt dus gewoon in mijn kast thuis, maargoed
Ik zei tegen m'n vriend dat er een mod uit is waarmee je kinderen kan doden. Dus ik zeg: welk kind zou jij doden?SPOILER: Another wanderer...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij: dat kutkind van de jarl.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik heb ingesteld dat als ik m'n scrollwiel naar rechts tik, hij quicksaved, damn handig!quote:Op zondag 20 november 2011 17:35 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Als er één ding is wat ik heb geleerd in Skyrim, is het dat je elke 2 minuten minstens moet quicksaven.
JAAA!! loop ik daar in mn nightingale armor, daedric daggers vast, rond te zoeken naar wat loot.. "you must be a new servant.."quote:Op maandag 21 november 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei tegen m'n vriend dat er een mod uit is waarmee je kinderen kan doden. Dus ik zeg: welk kind zou jij doden?
Allebei die kutkinderen. En die mongool die in Whiterun bij de fontein staat te spreken, die moet ook doodquote:Op maandag 21 november 2011 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei tegen m'n vriend dat er een mod uit is waarmee je kinderen kan doden. Dus ik zeg: welk kind zou jij doden?
Je blijft van Heimskr af!quote:Op maandag 21 november 2011 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Allebei die kutkinderen. En die mongool die in Whiterun bij de fontein staat te spreken, die moet ook dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |