Nogmaals het gaat hier om achtermistlampen, niet om je pimpen '89 C200 met inbouw xenon en mislichten aan de voorzijde.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:21 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Oeehh hij doet zijn mistlamp aan dat mag niet..ik ga maar met grootlicht seinen dat ie uit moettt![]()
sukkel
quote:Op woensdag 23 november 2011 11:01 schreef JeMoeder het volgende:
Mensen die met mistachterlichten rijden, rijden trouwens met genoeg zicht ook maar 50kmu op een weg waar je 80 mag
Ze moeten zulks mensen het rijbewijsch afnemen.
Dat probeer ik ook ja, maar als je in de file achter zo iemand staat met mistlamp op ooghoogte dan is het behoorlijk hinderlijk.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:37 schreef _VoiD_ het volgende:
ach, ik maak me er niet zo druk meer om.
Maak je eigen topic aan. Man, 400 videos! Doe er wat mee.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:43 schreef plankie het volgende:
Om te laten zien hoeveel mensen er met mist-achterlicht rijden met een zicht van 200m+
Hier een kleine compilatie van mistlicht-terroristen die ik gister onderweg mocht tegenkomen...
Sommige lichten zijn echt zo fel dat je echt verblind kunt worden. Een lasbril zou niet voldoende helpen!
wel als je zoals ik niet zo goed tegen fel licht kunt... en een zonnebril onder mist dragen is niet echt een optiequote:Op woensdag 23 november 2011 11:37 schreef _VoiD_ het volgende:
ach, ik maak me er niet zo druk meer om. Wel apart om te zien dat mensen massaal het mistachterlicht aangooien, maar dan nog gewoon 120 kunnen rijden.
Als er echt een gegronde reden is om mistachterlicht te voeren dan rijd je net aan 50, want dan zie je echt geen reet meer.
Waar maak je je in godsnaam druk omquote:Op woensdag 23 november 2011 05:41 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Mooi zo!
Maar eigenlijk is het heel simpel. Het is verboden om bij goed zicht mistverlichting te voeren, voor of achter. Toen jij je hangtekening op je rijbewijs zette heb je daarmee de Nederlandse wegenverkeerswet in zijn totaliteit geaccepteerd en dus ook deze regel. Dat jij het zogenaamd mooi vindt terwijl je het zelf niet eens kan zien is irrelevant en een ronduit zwakzinnig excuus.
Het zijn ook opvallend vaak 107tjes, Aygo's en al die kleine kut bakken met van die zenuwachtige moedertjes er in.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:01 schreef JeMoeder het volgende:
Mensen die met mistachterlichten rijden, rijden trouwens met genoeg zicht ook maar 50kmu op een weg waar je 80 mag
Ze moeten zulks mensen het rijbewijsch afnemen.
Als je net zo rijdt als je leest is het droevig met je, ik had het over voorste mistlampen oftewel breedstralers oftewel lager afgesteld dan dimlichten.quote:Op donderdag 24 november 2011 00:41 schreef HighLander het volgende:
En vanavond natuurlijk met een beetje mist weer talloze mensen die geen afstanden kunnen schatten. Teveel idioten die bij een minste of geringste flardje mist menen met mistachterlicht te moeten blijven rijden.
Dus ja op zich levert het wel overlast op.
Om te beginnen valt het remmen minder op wegens wegvallen contrast aan 1 zijde.
het maakt het lastiger afstanden in te schatten, het kan zelfs verwarrend werken.
Als ze zoiets simpels al niet kunnen, kunnen ze dan verder wel rijden of zit er kans in dat ze onvoorspelbare fratsen uithalen als ze ' schrikken' omdat ze stijf staan van de zenuwen
En het is verboden met een redenje weet wel, wet
Dus ja, behalve dat deze mensen zich gedragen als een idioot, rijden als een dioot en blijkbaar zich ook uitlaten als een idioot is er niets aan de hand. Maar " ey ik doe iets wat niet mag, daar heb je toch geen last van wat boeit jou het"..
Is echt het zwakste lapje tekst van die lengte in dit topic.
" on godsnaam druk maken " <> een andere mening hebben![]()
not the same thing buddy.
Tja, als het een beetje regent, of een beetje mistig is dan schaam ik me als belg gewoon kapot. Het is hemeltergend hoeveel mensen onnodig hun mistachterlichten voeren. En in Belgie is het zelfs nog makkelijker om zichtafstanden in te schatten op de snelwegen want om de 50 meter staat in de middenberm zo'n dikke lantaarnpaal. Met andere woorden, zie je 3 van die dingen, dan zie je genoeg. (In Belgie mag je mistlichten voeren vanaf minder dan 100m). Maar het minste neveltje en daar gaan we. En bij regen is het ronduit gevaarlijk door het strooilicht zie je geen drol. Maar er wordt gewoon NIET tegen opgetreden en het eerste en laatste dat je van de regelgeving meekrijgt is misschien een van de vragen op je theorie examen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:55 schreef CafeRoker het volgende:
Gisteren was ik in belgie. Dat is echt regelrechte horror met dit weer
mwah, zag ook genoeg dikke karren met de mistlichten aan angstig voortkruipenquote:Op donderdag 24 november 2011 10:14 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Het zijn ook opvallend vaak 107tjes, Aygo's en al die kleine kut bakken met van die zenuwachtige moedertjes er in.
Richtingaanwijzers op rotondes is net zoiets. EN als je in het zuiden van nl rijdt herken je de belgen aan hun mistlicht dat bij minder dan 4 km zicht al aan staat.quote:Op maandag 21 november 2011 15:43 schreef Dennis101 het volgende:
Het juist voeren van verlichting is helaas voor heel veel mensen zeer moeilijk. Of het nou gaat om mistlampen, richtingaanwijzers of dimlichten, het schijnt voor een aanzienlijk deel van de verkeersdeelnemers te moeilijk te zijn.
Zegt de persoon die een troll opmerking maakt over z'n voorste mistlampen in een topic over de rode variant achter...quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je net zo rijdt als je leest is het droevig met je, ik had het over voorste mistlampen oftewel breedstralers oftewel lager afgesteld dan dimlichten.
Als je midden in de nacht in de polder moet rijden werkt het prima.quote:Op maandag 21 november 2011 22:07 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
[..]
mijn seat heeft dat ook. Ik vind het niet veel toevoegen eigenlijk
Ja, dat zou veel moeite zijn inderdaad. Veel meer dan een halve pagina rotzooi typen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef HighLander het volgende:
[..]
Zegt de persoon die een troll opmerking maakt over z'n voorste mistlampen in een topic over de rode variant achter...
Wat is er nou droeviger, of wie leester nou het slechtst....
Ik ga toch niet die troll opmerking anderhalve bladzij lang onthouden van je.
Je blijft maar zeggen dat je het mooi vind maar dat is gewoon onzin omdat je het zelf niet ziet en dat weet je donders goed. Je hoopt gewoon dat mensen denken "wow, moet je kijken man, die heeft z'n mistlichten aan. Da's echt wel stoer, dat moet wel een hele snelle vette bak zijn!" Normale mensen vinden het echter helemaal niet mooi omdat er niks mooi aan te vinden is. Je doet het omdat je hoopt dat andere zwakzinnige mensen die het om dezelfde reden doen het zien. Je zoekt gewoon acceptatie van je mede fucktards.quote:Op woensdag 23 november 2011 20:04 schreef Barcaconia het volgende:
Waar maak je je in godsnaam druk omJe probeert wat te schelden en te tieren omdat ik verlichting voer die volgens de wegenverkeerswet niet mag. Je hebt er geen last van hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |