Omdat ze vernederd is door hemquote:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil een poll die TS van deze wereld afstemt.
dan maak je maar je eigen topicquote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Ik wil een poll die TS van deze site afstemt.
Niets ruzie joh, tis gewoon Zweetteef. Haar username zegt genoegquote:Op maandag 21 november 2011 15:19 schreef gescheurdtafelkleed het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe deze ruzie er is ontstaan ?
Ben nieuw op fok! sinds vandaag
Excuses UDOWUquote:Op maandag 21 november 2011 15:19 schreef gescheurdtafelkleed het volgende:
Kan iemand me uitleggen hoe deze ruzie er is ontstaan ?
Ben nieuw op fok! sinds vandaag
je weet niet waarom ik die heb!quote:Op maandag 21 november 2011 15:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
Niets ruzie joh, tis gewoon Zweetteef. Haar username zegt genoeg.
Gelukkig nietquote:Op maandag 21 november 2011 15:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
je weet niet waarom ik die heb!
doe aan wielrennen daar komt het vanquote:Op maandag 21 november 2011 15:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Iets met too much info enzo
behalve de rijdende rechter natuurlijkquote:Op maandag 21 november 2011 15:30 schreef aight1 het volgende:
stevenmac moet elke mod op FOK! vervangen, hij kan alles in z'n eentje aan. Tevens zou er dan nooit meer sprake zijn van onrecht want niemand is rechtvaardiger dan stevenmac26
Jaaa TS oerbeer is fetcoeewwllquote:Op maandag 21 november 2011 15:37 schreef Oerbeer het volgende:
Je druk maken over mij._!
Ga lekker FOK!ken, schrijf wat in je dagboektopic voor mij part en get over it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |