Ach, als ik uitreken hoe weinig ik eigenlijk gebruik, nog geen 100 MB per maand. Zeker sinds ik in Opera Mini browse is het bijzonder weinig.quote:Op maandag 21 november 2011 14:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doen ze bijna allemaal niet
Bellen en dreigen dat je weg gaat wil nog wel eens in een betere aanbieding resulteren.
Aan de andere kant willen ze af van onbeperkt inet abo's
Ik zit op iets van 4/5 mb per dag. Maar niet iedereen heeft overal wifiquote:Op maandag 21 november 2011 14:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, als ik uitreken hoe weinig ik eigenlijk gebruik, nog geen 100 MB per maand. Zeker sinds ik in Opera Mini browse is het bijzonder weinig.
Zoals het hoort. Ik koop hem wel los.quote:Op maandag 21 november 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Edit: Hi doet niet aan klantenbinding en voor bestaande klanten is de telefoon daar met verlenging ¤300
Ik ook niet, kan op mn werk wel maar is met zo'n vervelende weblogin alhoewel ze daar wel iets aan schijnen te gaan doen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit op iets van 4/5 mb per dag. Maar niet iedereen heeft overal wifi
Thuis heb ik WiFi. Bij m'n ouders ook. Gebruik 3G alleen in de trein, geen idee hoeveel ik er dan doorheen jas.quote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit op iets van 4/5 mb per dag. Maar niet iedereen heeft overal wifi
Ben jij niet omkoopbaar?quote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef Ang3l het volgende:
Kane in de OP?
Ik doe ff mee met het zeiken over de TT dnawel de OP op de eerste pagina.
En jaaaaaa, eerste pagina, want neeeee ik heb niet alles op 1 pagina
quote:Hij kreeg alleen straf voor het verbergen van haar lijk onder een laag beton van het huis van zijn tweelingbroer.
Maar wel dat het beste van Goudtand-trash en KlemKaak-Arro niet goed genoeg was voor jou.quote:Op maandag 21 november 2011 14:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zingen niet over hoe tof ik ben
jezus mag dat ook al niet meer?quote:Op maandag 21 november 2011 14:53 schreef MNR het volgende:
Aangifte Nuenense arts tegen Peter R. de Vries
[..]
Dat kun je zien op je huidige telefoonrekeningquote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Thuis heb ik WiFi. Bij m'n ouders ook. Gebruik 3G alleen in de trein, geen idee hoeveel ik er dan doorheen jas.
Tuurlijk welquote:
Ik heb toch fucking overal wifiquote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ook niet, kan op mn werk wel maar is met zo'n vervelende weblogin alhoewel ze daar wel iets aan schijnen te gaan doen.
116,889 MBquote:Op maandag 21 november 2011 14:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat kun je zien op je huidige telefoonrekening
Hi had ook zo'n actie dat je sinds afgelopen jaar twee maanden voor het eind van het contract mocht verlengen. Moest je sms'en, dan werd dat 4 maanden. Ik heb ge-sms't, ik heb een bevestiging gehad, maar ik kon toch pas vanaf vandaag verlengen ipv septemberquote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
Lekker duidelijk, Vodafone site zegt dat je 2 maanden voor einde contract mag verlengen, andere sites zeggen 2 of 4 maanden...
Telfort 3 maanden (dat was tenminste vorig jaar zo, weet niet zeker of dat dat nog steeds zo is, dit jaar).quote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef stbabylon het volgende:
Lekker duidelijk, Vodafone site zegt dat je 2 maanden voor einde contract mag verlengen, andere sites zeggen 2 of 4 maanden...
Waren vast hele leuke auto's gisterquote:Op maandag 21 november 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
"There's a limit to your looooove, your love your love your love...."
Ff wegdromen op het werk
Wat was de reden dat ze het niet eerder deden ipv vandaag?quote:Op maandag 21 november 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hi had ook zo'n actie dat je sinds afgelopen jaar twee maanden voor het eind van het contract mocht verlengen. Moest je sms'en, dan werd dat 4 maanden. Ik heb ge-sms't, ik heb een bevestiging gehad, maar ik kon toch pas vanaf vandaag verlengen ipv september
Vooral heul duur en heul italiaans en zo.quote:
Ik ben wel leuk ja!quote:
Ik bel echt helemaal niets.quote:Op maandag 21 november 2011 14:58 schreef CherryLips het volgende:
Best wel zuur dat ik zo te zien elke maand 45 beltegoed heb en daar amper 20 euro van opmaak.
geen idee, ik had nog niet de behoefte om te verlengen dus ik heb er niet over gebeldquote:Op maandag 21 november 2011 14:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat was de reden dat ze het niet eerder deden ipv vandaag?
Dat kan bij geen enkele providerquote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik bel echt helemaal niets.Ik hoef alleen maar een databundel te hebben maar dat kan natuurlijk weer niet bij zo'n jaren 80-bedrijf als KPN.
Wacht maar tot je weer een snelle telefoon hebt, dan ga je meer gebruikenquote:Op maandag 21 november 2011 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Thuis heb ik WiFi. Bij m'n ouders ook. Gebruik 3G alleen in de trein, geen idee hoeveel ik er dan doorheen jas.
Als je je maar geen oor aan laat naaienquote:Op maandag 21 november 2011 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
geen idee, ik had nog niet de behoefte om te verlengen dus ik heb er niet over gebeld
Eeuuhmm, jawel hoor. Heb ik op mijn iPad.quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef Q. het volgende:
Ik bel echt helemaal niets.Ik hoef alleen maar een databundel te hebben maar dat kan natuurlijk weer niet bij zo'n jaren 80-bedrijf als KPN.
de andere providers zijn net middeleeuws volgens mij.quote:Op maandag 21 november 2011 15:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Maar dan kun je ook geen sms'jes krijgen van die paar mensen die geen smartphone hebbenquote:Op maandag 21 november 2011 15:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Eeuuhmm, jawel hoor. Heb ik op mijn iPad.
Mijn langste gesprek was met m'n voicemailquote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef Q. het volgende:
Leuk rapportje bij Hi, langste telefoongesprekken van het afgelopen jaar:
Eentje van een kwartier naar mn ouders en de rest allemaal onder de 1 minuut 30.
Hij wilde alleen een databundel. Dat kan, niet zeiken dat hij dan ook niet meer gebeld wordt.quote:Op maandag 21 november 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
Maar dan kun je ook geen sms'jes krijgen van die paar mensen die geen smartphone hebben
Je max is dan 1.000.000KB, right?quote:Op maandag 21 november 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
In November heb ik 1.256.650KB verbruikt.
Teveel volgens de nieuwe regeling (die nog niet is ingegaan voor mij).
Gebeld word ik op mn werk wel.quote:Op maandag 21 november 2011 15:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij wilde alleen een databundel. Dat kan, niet zeiken dat hij dan ook niet meer gebeld wordt.
Ja nou ie voor de belangrijskte vrienden en z'n ouders uit de kast is en z'n broers mag ik hem wel een keer bij z'n voornaam noemen toch?quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja nou ie voor de belangrijskte vrienden en z'n ouders uit de kast is en z'n broers mag ik hem wel een keer bij z'n voornaam noemen toch?
Ik bedoel, als zijn vrienden mij al gaan toevoegen op facebook dan zal 't wel in orde zijn.
Want facebook. Dat is het echte leven.
Hier is de mist helemaal opgetrokkenquote:Op maandag 21 november 2011 15:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik kan de provinciale weg die naast ons pand loopt niet eens zien
Gisteren in Eindhoven ook niets aan de hand, tót ik de snelweg op reed. Zag niets meer!
Ik mis nog steeds de optie om chronologische volgorde permanent aan te zetten. Ik bepaal zelf wat ik boeiend vind!quote:Op maandag 21 november 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
ik kan eindelijk on-sorteren op FB
Die optie heb ik sinds vandaag of dit weekend. Vorige week nog niet in ieder geval.quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds de optie om chronologische volgorde permanent aan te zetten. Ik bepaal zelf wat ik boeiend vind!
Control + F --> SORT (bij het lijntje bovenaan)quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds de optie om chronologische volgorde permanent aan te zetten. Ik bepaal zelf wat ik boeiend vind!
quote:Op maandag 21 november 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
Hier kan een horde ijsberen op 3 meter van het pand lopen, en ik zal ze niet zien.
Ja, maar dat is niet permanent!quote:Op maandag 21 november 2011 15:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Control + F --> SORT (bij het lijntje bovenaan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wha!quote:Op maandag 21 november 2011 15:36 schreef Cue_ het volgende:
faaltopic
vallen meisjes niet meer op lange gespierde jongens ofzo?
Zeker na de foto's
quote:Op maandag 21 november 2011 15:39 schreef Cue_ het volgende:
Maar z'n hyves nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 21 november 2011 15:39 schreef Cue_ het volgende:
Maar z'n hyves nietHahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je wat nou zo grappig is? Ik lees z'n OP en dan denk ik echt aan een gespierde kerel, zoals ik ze in de sportschool tegenkom, vind ik m best smal.....
You're never fully dressed until you wear a smile
Jongen, ga achter die ijsberen aan hollenquote:Op maandag 21 november 2011 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet permanent!
Dat was het probleem juistquote:Op maandag 21 november 2011 15:40 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Hahaha!
Weet je wat nou zo grappig is? Ik lees z'n OP en dan denk ik echt aan een gespierde kerel, zoals ik ze in de sportschool tegenkom, vind ik m best smal.....
Neh, want seks met een ijsbeer, das pas koud!quote:Op maandag 21 november 2011 15:41 schreef MNR het volgende:
[..]
Jongen, ga achter die ijsberen aan hollen
En waarom dan wel? Beest is niet koud van zichzelf en ik gok dat je het behoorlijk warm krijgt met zo'n beest in de buurt....quote:Op maandag 21 november 2011 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, want seks met een ijsbeer, das pas koud!
Mensen die oude flauwe grapjes niet kennenquote:Op maandag 21 november 2011 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waarom dan wel? Beest is niet koud van zichzelf en ik gok dat je het behoorlijk warm krijgt met zo'n beest in de buurt....
Even een paar seconden onder dat beest en je hebt het zo warm volgens mij.quote:Op maandag 21 november 2011 15:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En waarom dan wel? Beest is niet koud van zichzelf en ik gok dat je het behoorlijk warm krijgt met zo'n beest in de buurt....
Lekker warm vachtje.... prrrrr.quote:Op maandag 21 november 2011 15:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Even een paar seconden onder dat beest en je hebt het zo warm volgens mij.
Denk dat ik hier nog wel even zit inderdaad..quote:Op maandag 21 november 2011 15:49 schreef MNR het volgende:
Ow... en voor wie het wil weten, wordt dikke avondspits verwacht!
Succes met de vertragingen dan. Ik heb de vertraging zelf in de handquote:Op maandag 21 november 2011 15:57 schreef stbabylon het volgende:
Dikke avondspits? Geen last van in de trein
En met deze mist zie ik die file's niet eens
"He auto's ik heb door jullie vertraging.. ga eens aan de kant" ??quote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Succes met de vertragingen dan. Ik heb de vertraging zelf in de hand
itt de auto heb ik haast nooit vertragingquote:Op maandag 21 november 2011 16:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Succes met de vertragingen dan. Ik heb de vertraging zelf in de hand
Ik nooit.quote:Op maandag 21 november 2011 16:06 schreef stbabylon het volgende:
itt de auto heb ik haast nooit vertraging
Ik rij elke dag tussen Amsterdam en Rotterdam, dat zij ook niet bepaald trajecten zonder vertraging. Ik pas mijn werktijden op de file aan, op die manier sta ik vrijwel nooit in de file. Dus nee, daar dan ook niet.quote:Op maandag 21 november 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Op de trajecten waar ik dan zou moeten rijden, zou je dat wel hebben.
Hoe hou je jezelf nat die hele tijd?quote:Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef MNR het volgende:
Pom, pom, pom. Weer op een klantje aan het wachten via Marktplaats. Al 3 minuten te laat..
Kheb jou toch?quote:Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hoe hou je jezelf nat die hele tijd?
Wat ben je aan het verpatsen?quote:Op maandag 21 november 2011 16:34 schreef MNR het volgende:
Pom, pom, pom. Weer op een klantje aan het wachten via Marktplaats. Al 3 minuten te laat..
Is best leuk om te doen, ben ik achter gekomenquote:
Nee man, gekkie. Dat is mij teveel werkquote:Op maandag 21 november 2011 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Ben je zo'n MP'er die allemaal dure telefoons verkocht en toevallig al helemaal 1 dag actief is
Zo is CL! Een gekkiequote:Op maandag 21 november 2011 16:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee man, gekkie. Dat is mij teveel werk
Dat is de moderne automobilist: compleet het vermogen om de weg te vinden verloren.quote:Op maandag 21 november 2011 16:50 schreef MNR het volgende:
Whehe. Klantje kon de weg niet vinden want de TomTom kon de weg niet meer vinden. Dus toen is ze naar huis gegaan. Ze komt later deze week. hahahaha! Ik vind het wel een schattig verhaal
Dat wordt nog wat als alle GPS-satellieten worden vernietigd door alles verzengende zonnevlammen.quote:
Of de good old u es of a ze uit zet omdat we lastig doen.quote:Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als alle GPS-satellieten worden vernietigd door alles verzengende zonnevlammen.
Vroeger had men nog een redelijk nieuw stratenboek in de auto liggenquote:Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef Godtje het volgende:
Want vroeger wisten mensen het wel uit hun hoofd.
Ik rij altijd overal blind naar toe na goed de kaart te hebben bestudeerd.quote:Op maandag 21 november 2011 16:51 schreef Godtje het volgende:
Want vroeger wisten mensen het wel uit hun hoofd.
Ik zie niets buiten.quote:Op maandag 21 november 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik dacht even dat ik buiten m'n fiets voorbij zag komen
Ja, op de FIETS ja!quote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik rij altijd overal blind naar toe na goed de kaart te hebben bestudeerd.
Ja, dat heet nu Tomtom. Verschil is?quote:Op maandag 21 november 2011 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vroeger had men nog een redelijk nieuw stratenboek in de auto liggen
Nou ja, als de TomTom het niet kan vinden, staat het misschien wel in het stratenboekquote:Op maandag 21 november 2011 16:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, dat heet nu Tomtom. Verschil is?![]()
He stratenboek kenden aanzienlijk minder straten dus de kans dat dit ging gebeuren was vele malen groter
Toen ik nog een auto had ook. Maar ik had wel een stratenboek er bij just in case.quote:
Vaak genoeg toch?quote:Op maandag 21 november 2011 16:55 schreef CherryLips het volgende:
O, nu snap ik waarom ik altijd oproepen mis. De telefoon gaat maar vier keer over.
Ja, het is ook makkelijk om een fiets achterop je auto te hebben. Misschien gaat je auto stuk.quote:Op maandag 21 november 2011 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als de TomTom het niet kan vinden, staat het misschien wel in het stratenboek
Is ook bijna hetzelfde. Bijna.quote:Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, het is ook makkelijk om een fiets achterop je auto te hebben. Misschien gaat je auto stuk.
quote:Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, het is ook makkelijk om een fiets achterop je auto te hebben. Misschien gaat je auto stuk.
Wijf.quote:Op maandag 21 november 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet als de telefoon ergens onder in een tas ligt
Jij moet altijd aan CL denken?quote:
"Ik lig hier naast K3.."quote:
Noem je me nou zwakbegaafd?quote:
Zwakzinnigen.quote:Op maandag 21 november 2011 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou ook wel naast Josje willen liggenGaat die zwakzinnige er vandoor met Josje
En ze geven ook nog iedere morgen een kusje!quote:Op maandag 21 november 2011 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zou ook wel naast Josje willen liggenGaat die zwakzinnige er vandoor met Josje
quote:Op maandag 21 november 2011 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Iedereen komt genaaid te wereld.quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 17:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ] of
[ afbeelding ]
Nou, nu weten we in ieder geval hoe jij jezelf nat houdt!quote:
wie is josje dan?quote:Op maandag 21 november 2011 17:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nu weten we in ieder geval hoe jij jezelf nat houdt!
nee serieus? hoezo, is dat raar?quote:Op maandag 21 november 2011 17:50 schreef MNR het volgende:
[..]
HAhaha!
Are you serious? (or just kiddin'?).
Oh nee, ik zeg niet dat dat raar is. Ik vind het gewoon grappigquote:
oh k3. weet ik veel hoe die dames heten.quote:Op maandag 21 november 2011 17:56 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh nee, ik zeg niet dat dat raar is. Ik vind het gewoon grappig
Josje is 1 van de zangeressen uit K3. En K3 kun je op YouTube opzoeken. Maken over het algemeen liedjes voor kinderen, maar de laatste tijd hebben ze ook wat volwassenere muziek.
Josje! De rest doet er niet toequote:Op maandag 21 november 2011 17:57 schreef dawg het volgende:
[..]
oh k3. weet ik veel hoe die dames heten.
quote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Josje! De rest doet er niet toe
[ afbeelding ]
Of zijn daar geen lichte grapjes over te maken?quote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij een rare nier. Zo heeft iedereen iets.
mijn nier zie je niet. haar hoofd wel.quote:Op maandag 21 november 2011 17:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij een rare nier. Zo heeft iedereen iets.
tuurlijk wel.quote:Op maandag 21 november 2011 17:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Of zijn daar geen lichte grapjes over te maken?
Goede reden. Zal wel Fransje B hebben opgezetquote:Op maandag 21 november 2011 18:07 schreef MNR het volgende:
Dus onze Rotterdammer is vermoord door zijn 2 jaar jongere broertje omdat ze ruzie hadden over de radio die te hard stond (is nu de invulling). Aha.....!
Nee, volgens mij was hij eerder zo'n K3 typje!quote:Op maandag 21 november 2011 18:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goede reden. Zal wel Fransje B hebben opgezet
De film gaat niet over Doutzen he!quote:Op maandag 21 november 2011 18:17 schreef MNR het volgende:
Nee! Een film met Doutzen als hoofdrol? Dat ze een film weiden aan Madonna, dat snap ik, maar Doutzen? Come on. Beetje tegenvaller.
Occupy je stadhuis!quote:Op maandag 21 november 2011 18:20 schreef missbehavin het volgende:
Godver, wat is de gemeente toch een kutorganisatieNu voor de 2e keer dat ik 's ochtends bel, dat mens 'bezig' is en ik een terugbelverzoek achterlaat om vervolgens niet teruggebeld te worden. Prutsers.
quote:
Ja hey! Ik wist dat ik daar een opmerking over kon krijgen, omdat ik het niet zeker wist. Maar ben blij te horen dat het niet zo is. Maar dan nog.... tsss.quote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
De film gaat niet over Doutzen he!
De titel Nova Zembla gaf het niet al een beetje weg?quote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja hey! Ik wist dat ik daar een opmerking over kon krijgen, omdat ik het niet zeker wist. Maar ben blij te horen dat het niet zo is. Maar dan nog.... tsss.
Ej, ik ben ondertussen bezig met het lakken van m'n nagels jaquote:Op maandag 21 november 2011 18:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
De titel Nova Zembla gaf het niet al een beetje weg?
Een festival is idd het enige moment om in een tent te gaan liggen. I'll pass, thanksquote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik doe dat 1x per jaar (lowlands) meer dan genoeg, maar tent lenen?
quote:Op maandag 21 november 2011 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Neem je een caravan mee. Jij doet het gewoon anders!
quote:
Ik vind d'r een beetje eng.quote:
Ja sorryquote:
tondeuse er overheenquote:Op maandag 21 november 2011 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorryEn iets aan haar d'r haar doen zou ook geen kwaad kunnen.
Alleen dat?quote:Op maandag 21 november 2011 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het haar juist wel weer leuk zoquote:Op maandag 21 november 2011 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
It's a start.quote:
Wat?quote:
Je bent gewoon jaloersquote:
quote:
Yeah right.quote:
Geen ideequote:
U gaat door voor de wasmachine.quote:Op maandag 21 november 2011 19:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen ideemisschien omdat sommige mensen daarop vallen :p
Lekker gekquote:Op maandag 21 november 2011 19:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
Lekker gek is leuk, Te serieus is ook zoiets
quote:Op maandag 21 november 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lekker gekVreselijke term is dat toch.
quote:
hahaquote:Op maandag 21 november 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lekker gekVreselijke term is dat toch.
Dat is gek ja.quote:Op maandag 21 november 2011 19:53 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ach en wat is gek wil deze in woonkamer planten, http://link.marktplaats.nl/505337579
Creep.quote:Op maandag 21 november 2011 19:53 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ach en wat is gek wil deze in woonkamer planten, http://link.marktplaats.nl/505337579
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 20:15 schreef missbehavin het volgende:
Kom net niet op het goede plekje op mijn rug.
Ik moet smeren, niet krabbenquote:
Het komt je geloofwaardigheid ten goede als anderen dit es over je zouden zeggen in plaats van alleen jijzelf.quote:Op maandag 21 november 2011 20:17 schreef Q. het volgende:
Oh ja, niet "perfecte". Je hebt helemaal gelijk.
Ach laat tochquote:Op maandag 21 november 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het komt je geloofwaardigheid ten goede als anderen dit es over je zouden zeggen in plaats van alleen jijzelf.
Ik mag anderen graag met de neus op de feiten drukken.quote:
En tot welk nut behoort het om dat te doen?quote:Op maandag 21 november 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mag anderen graag met de neus op de feiten drukken.
Ik gun de anderen ook een keer rust.quote:Op maandag 21 november 2011 20:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het komt je geloofwaardigheid ten goede als anderen dit es over je zouden zeggen in plaats van alleen jijzelf.
Geen.quote:Op maandag 21 november 2011 20:46 schreef ayumu het volgende:
En tot welk nut behoort het om dat te doen?
er stapten gewoon drie leuke gozers met mij uitquote:
Heb je hun nummer nu? Heb je ze meegesleept je bed in?quote:Op maandag 21 november 2011 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
er stapten gewoon drie leuke gozers met mij uitik moet vaker de trein van vijf over acht nemen
Dan waren ze dus ook niet leuk.quote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Nee tuurlijk nietze hielpen me niet eens met m'n superzware tas
Tssss, En dat noem jij leuk?quote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Ze waren vast homo.quote:Op maandag 21 november 2011 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Of beide.quote:Op maandag 21 november 2011 21:24 schreef ayumu het volgende:
[..]
Of gewoon een stel arrogante eikels.
Die durven in haar buurt niet uit te stappenquote:
Mén, mijn gedachtegang net was dus, haai -> zeeroofdier -> orka -> zwaardwalvis -> Narwal. Kudos dat jij hem ook post.quote:
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 21:34 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mén, mijn gedachtegang net was dus, haai -> zeeroofdier -> orka -> zwaardwalvis -> Narwal. Kudos dat jij hem ook post.
Zonder de zon, maar ze lagen er lekker bij inderdaad.quote:Op maandag 21 november 2011 21:35 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zijn de vrouwtjes weer aan het zonnebaden?
Heb je ze nog mogen insmeren met wat olie?quote:Op maandag 21 november 2011 21:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonder de zon, maar ze lagen er lekker bij inderdaad.
Helaasquote:Op maandag 21 november 2011 21:40 schreef ayumu het volgende:
[..]
Heb je ze nog mogen insmeren met wat olie?
* ArTiC raapt de speld op en geeft hem terug.quote:Op maandag 21 november 2011 23:22 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori laat n speld vallen
Nee, niet nog meer naalden!quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je moet nog wel wat naalden hoor, zo half ingekleurd is geen porum
ikzag leuke bij de wehkampquote:Op maandag 21 november 2011 23:27 schreef missbehavin het volgende:
Oh ik kan niet wachten tot ze binnen zijn!
[ afbeelding ]
* missbehavin priktquote:Op maandag 21 november 2011 23:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom kom ik uitgerekend nu binnenvallen?
Ja ik zag zequote:Op maandag 21 november 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ikzag leuke bij de wehkampmaar die heb ik al op fb gepost
maar geld teveel?
quote:Op maandag 21 november 2011 23:28 schreef ArTiC het volgende:
You're pins, I'm needles...let's playyyy
Deftones
Here we are, you want this?quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 23:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik zag zeEn nee
Maar ze vielen mee hoor, iets meer dan ¤40
quote:
Oh hehequote:Op maandag 21 november 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ik plaag je maar
ik zit echt te twijfelenvind ze wel leuk
quote:Op maandag 21 november 2011 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
missb alweer n beetje happy enzo?
Dude!quote:Op maandag 21 november 2011 23:52 schreef ArTiC het volgende:
Tuuuuuududududududedudedudeduuuuuuuuu
Dudedudedudeduuuuuu
Don't worry, be happy
quote:Op maandag 21 november 2011 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Me not so happymaar kump wel weer goed
Heb me ook weleens prettiger gevoeldquote:Op maandag 21 november 2011 23:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Me not so happymaar kump wel weer goed
quote:Op maandag 21 november 2011 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Ouders waren hier zaterdag, beetje bwugh gevoel dat ik ze zo weinig zie
Scriptiestress, onderzoeksvraag schiet niet op
sowieso beetje studiemoe, maar laatste loodjes
en verkouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |