Nee, eigenlijk weet ik gewoon nog niets.. is het zo raar om via internet alvast wat antwoorden proberen te krijgen dan?quote:Op maandag 21 november 2011 14:02 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Je vriend heeft geen advocaat die op al jouw vragen een antwoord heeft?
(Of je hoopt dat die advocaat hier ook post?)
Nee opzich niet, maar je bent nogal op zoek naar antwoorden die iemand hier niet zo 1 2 3 kan geven.quote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef KittyOnFire het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk weet ik gewoon nog niets.. is het zo raar om via internet alvast wat antwoorden proberen te krijgen dan?
Ik hoopte op wat richtlijnen, aangezien ik zelf niet zoveel kan vinden en er ook geen verstand van heb, heb nog nooit met justitie te maken gehadquote:Op maandag 21 november 2011 14:06 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Nee opzich niet, maar je bent nogal op zoek naar antwoorden die iemand hier niet zo 1 2 3 kan geven.
Hij is geen foute man, integendeel, maar hij heeft wel een fout gemaakt.quote:Op maandag 21 november 2011 14:05 schreef babipangang het volgende:
Fijne vent heb je
Maarja veel vrouwen vallen ook op foute mannen natuurlijk
Als alles klip en klaar is staat ie met 3 dagen waarschijnlijk weer buiten/quote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef KittyOnFire het volgende:
[..]
Ik hoopte op wat richtlijnen, aangezien ik zelf niet zoveel kan vinden en er ook geen verstand van heb, heb nog nooit met justitie te maken gehad
En zo is het. Niemand is perfect en iedereen maakt wel eens een fout. Zo heb ik ooit eens, in een dronken bui, een plasje tegen de kerk gepleegd.quote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef KittyOnFire het volgende:
[..]
Hij is geen foute man, integendeel, maar hij heeft wel een fout gemaakt.
In mijn mening zit daar wel een verschil in :-)
Oké, dank je wel voor de info!quote:Op maandag 21 november 2011 14:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Als alles klip en klaar is staat ie met 3 dagen waarschijnlijk weer buiten/
Dat kan geloof ik nog verlengd worden met nog eens 3 dagen en als ze dan nog niet alles helder hebben met 30 dagen.
Verder weet ik niet want daar heb ik geen persoonlijke ervaring mee
Ik denk het wel. Hij moet dan wel nog voorkomen natuurlijk hequote:Op maandag 21 november 2011 14:09 schreef KittyOnFire het volgende:
[..]
Oké, dank je wel voor de info!
Dus als hij mee blijft werken kan het zijn dat hij over 3 dagen gewoon naar huis mag?
Dit valt naar mijn mening niet meer onder een fout. Hier is voorbereiding en alles aan vooraf gegaan en hij heeft genoeg tijd gehad om zich te bedenken, dus gewoon crimineel gedrag.quote:Op maandag 21 november 2011 14:07 schreef KittyOnFire het volgende:
[..]
Hij is geen foute man, integendeel, maar hij heeft wel een fout gemaakt.
In mijn mening zit daar wel een verschil in :-)
Ja, dat begrijp ik.quote:Op maandag 21 november 2011 14:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Hij moet dan wel nog voorkomen natuurlijk he
quote:Op maandag 21 november 2011 14:08 schreef KittyOnFire het volgende:
Hé jongens, beetje flauw hoor, serieus antwoorden mag ook...
Ja ik loop ook altijd met een mes en alarmpistool rond.quote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef gescheurdtafelkleed het volgende:
Niet oordelen; misschien is hij gewoon met iemand op de vuist gegaan wat altijd wel kan gebeuren!
een poolse trucker beroven...quote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef gescheurdtafelkleed het volgende:
Niet oordelen; misschien is hij gewoon met iemand op de vuist gegaan wat altijd wel kan gebeuren!
Nah, als iemand voorbereid en al in een vrachtwagen inbreekt, en daarbij wapens heeft, én ook nog een schiet, dan zal het redelijk snel gebeuren. Al met al hoop ik dat hij een paar jaar mag brommen maar dat zal wel niet.quote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef woozi het volgende:
Vervolgens wordt er gewoon een zaak aangespannen die tot de bodem onderzocht wordt en een jaar later krijg je waarschijnlijk pas iets te horen wanneer je voor moet komen ...
Kerel, kun jij lezen?quote:Op maandag 21 november 2011 14:11 schreef gescheurdtafelkleed het volgende:
Oké, dus dat zou inhouden dat hij met wat geluk over 3 dagen of misschien wat eerder weer naar huis mag, beschikbaar moet blijven voor justitie en bericht krijgt wanneer de zaak voorkomt?quote:Op maandag 21 november 2011 14:12 schreef woozi het volgende:
Vervolgens wordt er gewoon een zaak aangespannen die tot de bodem onderzocht wordt en een jaar later krijg je waarschijnlijk pas iets te horen wanneer je voor moet komen ...
Sjeen, ik vind het echt niet leuk dat ik hierop niet met een heel gevat antwoord mag komen. Verder ben je een lieve mod. Kusjequote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef KittyOnFire het volgende:
Bedankt dat er nog mensen serieus antwoorden.
Mijn vriend heeft een hele grote fout gemaakt en in een impulsieve bui. Hij heeft niets voorbereid, die bevestiging heb ik niet omdat ik hem niet gesproken heb maar dat weet ik gewoon.
De straf die hij krijgt verdient hij, klaar.
Maar ondertussen zit ik natuurlijk thuis en ik wil gewoon richtlijnen.. weten wat er mogelijk kan gebeuren en wat de gevolgen zijn voor hem, en de kleine.
O die wapens had hij toevallig bij en hij zag een vrachtwagen staan en dacht: ach waarom niet?!quote:Op maandag 21 november 2011 14:13 schreef KittyOnFire het volgende:
Bedankt dat er nog mensen serieus antwoorden.
Mijn vriend heeft een hele grote fout gemaakt en in een impulsieve bui. Hij heeft niets voorbereid, die bevestiging heb ik niet omdat ik hem niet gesproken heb maar dat weet ik gewoon.
Correct.quote:Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef KittyOnFire het volgende:
[..]
Oké, dus dat zou inhouden dat hij met wat geluk over 3 dagen of misschien wat eerder weer naar huis mag, beschikbaar moet blijven voor justitie en bericht krijgt wanneer de zaak voorkomt?
Die vrachtwagenchauffeur is GELUKKIG met de schrik vrij gekomenquote:Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar kitty ben je nog benieuwd naar de vrachtwagenchauffeur of boeit dat je niet zo?
Justitie zal dat waarschijnlijk heel anders zien.quote:Hij heeft niets voorbereid, die bevestiging heb ik niet omdat ik hem niet gesproken heb maar dat weet ik gewoon.
Ik bedoel de aftermath uiteraard, die man loopt met een trauma rond voor de rest van zijn leven...quote:Op maandag 21 november 2011 14:14 schreef KittyOnFire het volgende:
[..]
Die vrachtwagenchauffeur is GELUKKIG met de schrik vrij gekomen
Begrijp ik, dit is mijn persoonlijke opvatting he, begrijp me niet verkeerd.quote:Op maandag 21 november 2011 14:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Justitie zal dat waarschijnlijk heel anders zien.
Hij had ook het mes en pistool weg kunnen leggen en dan in breken.
Dat heeft hij niet gedaan; hij heeft die 2 bewust mee genomen op zn rooftocht en dat zal hem gewoon aangerekend worden; ongeacht wat jij denkt te weten
JAMAAR HIJ BEDOELDE HET NIET ZO HOOR!@!!!!quote:Op maandag 21 november 2011 14:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik bedoel de aftermath uiteraard, die man loopt met een trauma rond voor de rest van zijn leven...
Poging tot valt altijd wel mee.quote:Op maandag 21 november 2011 14:17 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk trouwens dat hem wel eens poging tot zware mishandeling ten laste kan worden gelegd, het schieten met een alarmpistool op iemand is geen klein vergrijp.
En inbraak, verboden wapenbezit.quote:Op maandag 21 november 2011 14:17 schreef Scorpie het volgende:
Ik denk trouwens dat hem wel eens poging tot zware mishandeling ten laste kan worden gelegd, het schieten met een alarmpistool op iemand is geen klein vergrijp.
Hij is dus op pad gegaan met een mes en een alarmpistool op zak om in te breken in een vrachtwagen.quote:Op maandag 21 november 2011 14:04 schreef KittyOnFire het volgende:
Hij heeft ingebroken in een vrachtwagen, waarin de chauffeur lag te slapen.
Hij had een mes bij zich en een alarmpistool en heeft tijdens het wegrennen met het alarmpistool geschoten. (In een dronken bui). Zo heb ik het verhaal begrepen. Ik ken hem inmiddels 6 jaar en zo is hij normaal gesproken niet, weet ook zeker dat hij zichzelf voor z'n kop slaat nu. Net goed.
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |