daar brandt ik ze niet af toch!quote:Op maandag 21 november 2011 19:11 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
''Ja het is de schuld van pim en Pizza bla bla bla bla bla''
Sorry, 5 letters maar nee hoor.
brandt ikquote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
daar brandt ik ze niet af toch!
Nou dan, we moeten haar meer uitschelden!quote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef pl4kkie het volgende:
Je weet dat de F(A)'s dit topic strak in de gaten houden? Hoe meer je gaat janken hoe langer je upcoming ban is.
Ja en jij nietquote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kijk jij met je mbo je kan spellen
Grammatica, en jij kan het niet.quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wat lul jequote:Op maandag 21 november 2011 19:12 schreef pl4kkie het volgende:
Je weet dat de F(A)'s dit topic strak in de gaten houden? Hoe meer je gaat janken hoe langer je upcoming ban is.
Oke, dit is gewoon te makkelijk. Doe je het er nou om of ben je echt zo zwakzinnig als een dode hond met aids.quote:
jij kan nog niet eens een woord spellen als het in koeienletters voor je neus staat.quote:Op maandag 21 november 2011 19:13 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dode hond met aidsquote:Op maandag 21 november 2011 19:14 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Oke, dit is gewoon te makkelijk. Doe je het er nou om of ben je echt zo zwakzinnig als een dode hond met aids.
quote:
Maar kijk Zweetzak, ik ben vooral pissig (en ik denk dat jij je hier wel kan inleven) omdat mijn favoriete reeks is gesloten (Ja, ik leesde altijd mee. stfu.) en het topic heet: Excuses en je je Excuses niet aanbied! Dat is het zelfde als zeggen dat iemand een chocolade reep krijgt, en hem hondenpoep in een zakje geven!quote:
"Leesde" zegtie!quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
[..]
Maar kijk Zweetzak, ik ben vooral pissig (en ik denk dat jij je hier wel kan inleven) omdat mijn favoriete reeks is gesloten (Ja, ik leesde altijd mee. stfu.) en het topic heet: Excuses en je je Excuses niet aanbied! Dat is het zelfde als zeggen dat iemand een chocolade reep krijgt, en hem hondenpoep in een zakje geven!
ik leesde?quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
[..]
Maar kijk Zweetzak, ik ben vooral pissig (en ik denk dat jij je hier wel kan inleven) omdat mijn favoriete reeks is gesloten (Ja, ik leesde altijd mee. stfu.) en het topic heet: Excuses en je je Excuses niet aanbied! Dat is het zelfde als zeggen dat iemand een chocolade reep krijgt, en hem hondenpoep in een zakje geven!
quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
[..]
Je kent zelf ook geen Nederlands. Busted.quote:Op maandag 21 november 2011 19:16 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
[..]
ja kunnen is ook iets anders dan kennenquote:Op maandag 21 november 2011 19:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kent zelf ook geen Nederlands. Busted.
busted big time! Yeaahhhh buddy!quote:Op maandag 21 november 2011 19:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ja, ik stuiter een beetje in rl, dus dan gaat dat niet lekker.quote:Op maandag 21 november 2011 19:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik leesde?![]()
je aanbied?![]()
het zelfde?
Dan nog, het was gesloten door jou. Nu is het weer open, maar het gaat om het principe. Je kon gewoon sorry zeggen, dan dat hele gezeik over Pizza en pimmetjequote:Op maandag 21 november 2011 19:17 schreef Zweetteef het volgende:
[..]doe je nou dom of ben je dom
. Die reeks is al lang weer open
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/480/quote:Op maandag 21 november 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja kunnen is ook iets anders dan kennen
ok, sorryquote:Op maandag 21 november 2011 19:19 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ja, ik stuiter een beetje in rl, dus dan gaat dat niet lekker.
[..]
Dan nog, het was gesloten door jou. Nu is het weer open, maar het gaat om het principe. Je kon gewoon sorry zeggen, dan dat hele gezeik over Pizza en pimmetje
Ik ben moe ja! En me spelling is nog steeds beter dan de gemiddelde FOK!ker, correctie: De gemiddelde PUB/ONZ/KLBerquote:Op maandag 21 november 2011 19:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
hmm okey sorryquote:Op maandag 21 november 2011 19:19 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/480/
vragen naar de bekende weg.quote:Op maandag 21 november 2011 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn jullie allemaal niet helemaal jofel in je bovenkamer? Stel je allemaal eens niet zo aan.
Dat waag ik te betwijfelen. Ik zie veel fouten voorbij komen, maar "leesde" zie je echt niet iedere dag.quote:Op maandag 21 november 2011 19:20 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Ik ben moe ja! En me spelling is nog steeds beter dan de gemiddelde FOK!ker, correctie: De gemiddelde PUB/ONZ/KLBer
vooral die ongedierte heeft een fikse aandoening!quote:Op maandag 21 november 2011 19:21 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn jullie allemaal niet helemaal jofel in je bovenkamer? Stel je allemaal eens niet zo aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |