Door dit klinkt het in mijn oren als een (beginnende) ontsteking. Nou heb ik daar helemaal geen verstand van hoor... Maar ik vind het niet als stuwing klinken in ieder geval, want dan ben je juist heel opgelucht na het kolven.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:24 schreef Poezebeest het volgende:
Voel me sinds vanochtend ook niet helemaal lekker, een grieperig gevoel, hoofdpijn en wat hogere temp, maar geen koorts.
Lief dat je meedenkt! Ik heb die al eens gehad. Toen gaf ik nog geen borstvoeding, maar ik dacht: het is ideaal voor lekkage s nachts (ik was toen nog niet bevallen). Maar s nachts broeide dat toch te erg en s ochtends was het dan helemaal rood. Dus ik heb zo'n idee dat als ik het overdag ga gebruiken en ik ben zo erg aan het lekken, dat het dan te erg afsluit. En dat ik zeg maar solliciteer naar een borstontsteking. Maar ik heb er wel over gedacht om het dan alleen tijdens het voeden op de borst te doen waar niet uit gedronken wordt.... Dus wie weet koop ik ze weerquote:Op donderdag 24 november 2011 15:39 schreef Kursor het volgende:
Fee-nix: ik heb de eerste periode wegwerpcompressen gebruikt, maar na twee maanden ofzo ben ik overgestapt naar Lilipadz. Ik vond het erg prettig (maar één keer echt lekkage gehad), maar anderen vinden het helemaal niets.
Als hij huilt en het is geen vuile luier, kun je gewoon aanleggen, is hij dorstig of hongerig zal hij drinken, is het verveling of pijn dan zal hij eerder met de borst/tepel gaan spelen na een paar slokjes, dan dat hij echt gaat drinken.quote:Op vrijdag 25 november 2011 17:16 schreef Zana het volgende:
vandaag bij het cb advies gekregen om toch maar een (flesje met) pap te geven, omdat de cb gewichtslijn ietsje afbuigt, zoontje nog niet doorslaapt en nog vaak (7-8 keer) om voeding vraagt
trouwens als ik op borstvoeding.com kijk, volgt die gewoon zijn lijn
zoontje heeft 6 maanden de borst gekregen en wij zijn nu net sinds een week met bijvoeding bezig (ik probeer volgens Rapley, maar denk dat ik heel erg plakkerig spul toch maar met een lepel geef)
eerlijk gezegd weet ik niet, wat nu goed is om te doen
bv afkolven en in de laatste fles rijstebloem (het mocht ook iets met granen) geven of op een ander moment van de dag?
de arts van het cb had het erover om 200 ml te geven, maar ik denk niet dat ik zoveel kan kolven in één keer 's avonds
in principe wil ik natuurlijk doorgaan met bv op verzoek, ook 's nachts, maar eerlijk gezegd dat "op verzoek" is een beetje lastig om te zien, ik doe nu maar wat, als ik denk dat die honger zou kunnen hebben leg ik hem aan, maar omdat die nu tandjes krijgt heult die ook vaker en weet ik soms niet of het honger, of de tandjes of verveling is...
DJMO heeft al ergens de tip gegeven om voor het eetmoment te voeden, dat probeer ik ook te doen, maar wanneer nu de pap, ik heb gelezen dat het soms niet helpt voor het doorslapen, misschien invloed heeft op mijn productie als ik 's nachts niet meer voedt en baby's ook snel te dik worden van pap
Ja de lk is maandag geweest, die zei dat het spruw was. Aanleggen lukt - denk ik dan - prima, zowel liggend als zittend als rugby. De kraamverzorgster en de lk hadden er in elk geval niets op aan te merken. Het is ook echt alleen maar links hè, met rechts is er niets aan de hand, geen greintje pijn of wat dan ook.quote:Op vrijdag 25 november 2011 11:48 schreef DaviniaHR het volgende:
innepin, heb je al een LK gesproken? Met goed aanleggen gaan de kloven weg en de pijn ook.
Hoezo hypochonder?
even kijken of het lukt,quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:43 schreef DJMO het volgende:
Zana: ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de curve van je kleine. Zou je (die van bv.com) een kunnen opslaan en uploaden en dan hier posten? Gewoon pure nieuwsgierigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |