quote:Op maandag 21 november 2011 10:57 schreef WupWup het volgende:
Wil iemand de laatste posts uit het vorige topic plakken? Zit op telefoon...
quote:Op maandag 21 november 2011 08:54 schreef innepin het volgende:
Hoi, ik kom even binnenvallen.
Bv loopt in principe best goed. Dag 2 was drama, bv-marathon want niks anders hielp (van 3 uur 's middags tot 8 uur 's ochtends, geen slaap) waardoor vooral linkerborst pijn deed. Die pijn trok wel weer weg...
maar nu is de pijn in mijn linkerborst terug. De tepel is deels wit verkleurd. Soms voelt het alsof d'r een spijker inzit, echt zo'n lange rechte lijn pijn naar binnen toe, daarnaast doet de tepel gewoon pijn, zeker met aanhappen.
Bovendien lukt het voeden links helemaal niet zo goed, ze heeft nooit genoeg aan alleen links (en wel aan alleen rechts).
Ik snap het niet, ik weet niet wat er is, maar prettig is anders. Herkent iemand dit?
quote:
quote:Op maandag 21 november 2011 09:04 schreef Twinkly het volgende:
Even kort, want via telefoon:
Innepin, dat klinkt als spruw, vooral die steek naar binnen toe.
Wanneer kleurt je tepel wit? Of is het constant?
Voor het aanhappen zou ik een lactatiekundige mee laten kijken, of misschien iemand van de VBN of de LLL, die doen dat soms.
PM-girl, wat fijn! Hopelijk kun je vanaf nu eindelijk gewoon lekker probleemloos voeden.
quote:Op maandag 21 november 2011 10:56 schreef WupWup het volgende:
Een wit verkleurde tepel klinkt mij meer als verkeerd aanleggen, vooral omdat het aan één kant is. Bij spruw verwacht je een (parelmoer) glanzende, roze, soms schilferende tepel en tepelhof. Ik raad je aan even te bellen met één vrijwilligster van de VBN of LLL (google).
Het duurt wel ff om dat te ontwikkelen, hoor!quote:Op maandag 21 november 2011 11:12 schreef innepin het volgende:
Spruw dacht ik niet omdat mn mup helemaal geen witte vlekjes heeft. en omdat het maar aan één kant zit.
Het witte is inderdaad constant, het trekt niet weg. Inmiddels zitten er na de laatste voeding ook wat rode bloedende stipjes op, joechei.
Heb na wat moeite een lactatiekundige in kunnen schakelen, die komt vanmiddag.
Ik zit natuurlijk heel snugger te googlen / bv.com te onderzoeken en ik hoop nu heel erg dat het 'gewoon' spruw ofzo is, en niet dit, want het ziet er wel precies zo uit
Ai ja daar was ik dus al bang voorquote:Op maandag 21 november 2011 16:16 schreef Twinkly het volgende:
Ik lekte er dwars doorheenEr zijn ook wasbare compressen met een waterdicht laagje, ik zal zo even zoeken van welk merk die ook alweer zijn.
Nou precies wat jij zegt!quote:Op maandag 21 november 2011 14:47 schreef PM-girl het volgende:
Innepin, ik had het ook aan 1 kant en zonder dat mijn baby last had. Ik heb ook wel eens getwijfeld bij dat plaatje, maar herkende mezelf er toch niet volledig in.
Succes met de lk!
je hebt ook van die dingen waarbij je de gelekte melk opvangt. Bouw je meteen een voorraadje opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |