Mijn antwoord :quote:Op maandag 21 november 2011 00:51 schreef Tarado het volgende:
Noem de 3 spelers die de meeste keer aanvoerder waren van Oranje in willekeurige volgorde of met aantal wedstrijden aanvoerder mocht je dat weten
Alleen Ruud Krol is goed, hij komt op de 2e plaatsquote:Op maandag 21 november 2011 09:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn antwoord :
Jan Peters Johan Cruijff Ruud Krol ?
De 'White Horse Final' op Wembley in 1923?quote:Op maandag 21 november 2011 10:53 schreef tong80 het volgende:
Van de eerste helft van de vorige eeuw zijn er weinig voetbalbeelden. Wat is de bekendste foto en van wie uit die tijd ?
Excuses voor het niet instellen van de reeks dat vergeet ik steeds.quote:Op maandag 21 november 2011 15:03 schreef fanneke het volgende:
[..]
De 'White Horse Final' op Wembley in 1923?
Maar er waren in die tijd al duizenden voetbalfoto's.
De kopbal van Beb Bakhuijs?quote:Op maandag 21 november 2011 20:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ik bedoelde een nederlandse voetbalfoto
Juistquote:
Correctquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Da's toch Puck van Heel? Duurde iig heel lang voordat die verbroken werd, maar zit te twijfelen of dat nou Krol was.
Bafetimbi. Ik heb mijn eega afgesproken dat wanneer we een dochter krijgen zij de naam mag uitkiezen. Als we een zoon krijgen dan noem ik hem denk ik Bafetimbi. Wat een masterlijke naam.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Alderweireld
En Gomis geloof ik.
Die kan dan heel zijn leven zijn naam gaan spellen aan mensen die r naar vragenquote:Op woensdag 23 november 2011 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bafetimbi. Ik heb mijn eega afgesproken dat wanneer we een dochter krijgen zij de naam mag uitkiezen. Als we een zoon krijgen dan noem ik hem denk ik Bafetimbi. Wat een masterlijke naam.
Mbokani heeft ook wel een mooie voornaamquote:Op woensdag 23 november 2011 17:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bafetimbi. Ik heb mijn eega afgesproken dat wanneer we een dochter krijgen zij de naam mag uitkiezen. Als we een zoon krijgen dan noem ik hem denk ik Bafetimbi. Wat een masterlijke naam.
ik denk dat het afgekort wordt naar Baf.quote:Op woensdag 23 november 2011 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die kan dan heel zijn leven zijn naam gaan spellen aan mensen die r naar vragen
De eerste keer dat een Nederlandse club een Engelse club versloeg ?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mbokani heeft ook wel een mooie voornaam
Wat was er bijzonder aan de wedstrijd Feyenoord - Bolton Wanderers op 27 november 1957?
Nee het werd 0-3quote:Op woensdag 23 november 2011 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
De eerste keer dat een Nederlandse club een Engelse club versloeg ?
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 10:15 schreef Caland het volgende:
Eerste wedstrijd in Nederland met kunstlicht.
Eigen goal van Geli?quote:Op donderdag 24 november 2011 16:08 schreef Caland het volgende:
Wie scoorde voor Liverpool het winnende doelpunt in de met 5-4 gewonnen UEFA-cup finale tegen Alavés in 2001?
Juistquote:
Nee, die heeft 'slechts' 4 eredivisieclubs gehad (en nog PSV maar daar heeft ie nooit gespeeld). Wel een hele rits eerste divisieclubs.quote:
Neequote:
Y.H.quote:
Knap Bos als die het isquote:
Ik wist alleen uit mijn hoofd dat Dekker bij En AZ en Fortuna heeft gespeeld.. Daardoor ging er een belletje rinkelen.quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Knap Bos als die het is
Moet je voor de gein eens naar het CV van Quincy kijken.
Mijn fout. Ik was op Leeds geconcentreerd waar ie landskampioen mee werd.quote:
Je bedoelt in het jaar 1982 of een speler die geboren is in 1982?quote:Op zondag 27 november 2011 19:52 schreef samuel94 het volgende:
Ok dan....
Wie was de duurste speler van 1982??
de duurste transfer in 1982quote:Op zondag 27 november 2011 20:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt in het jaar 1982 of een speler die geboren is in 1982?
met dubbel 'n'?quote:
Nieuwe spelling.quote:
Iemand anders en toepasselijker.quote:
Ik begrijp je associatie.quote:
Mader in de jaren 80 ik dacht 87 tegen FC Bayernquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:10 schreef Caland het volgende:
Porto. Jaren '90. Europacup finale.
Wie en welke tegenstander ben ik dan weer kwijt
Jaren 80.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:10 schreef Caland het volgende:
Porto. Jaren '90. Europacup finale.
Wie en welke tegenstander ben ik dan weer kwijt
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mader in de jaren 80 ik dacht 87 tegen FC Bayern
Ik voel me oud als ze die van Madjer vergetenquote:
Je bent ook best oud toch.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik voel me oud als ze die van Madjer vergeten
Cruijff wilde hem naar Ajax halen omdat iemand die dat doet zeldzaam is.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je bent ook best oud toch.
Ik denk dat iedereen de hakbal van Madjer wel kent. Alleen is het inderdaad al een poosje geleden. Daarnaast was het toentertijd een beetje een unicum en het gebeurde ook nog eens in een Europese finale.
31-0 Neuw ZeeelandSamoa ?quote:Op woensdag 30 november 2011 19:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Wat is de vreemdste uitslag ooit in een voetbalwedstrijd?
Naja, een opmerkelijke uitslag.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Wat versta je onder vreemd? de een vindt 34-0 vreemd en de ander 7-7
quote:Tijdens een wedstrijd in Paraíba in Brazilië knapte de naad van de voetbal uitgerekend bij een vrije trap, die door de spits van de thuisploeg werd genomen. De ballon die normaal gesproken in de bal zit, belandde in het doel, maar het leer schoot erlangs. De scheidsrechter besloot toen dat het een ‘half doelpunt’ was en de wedstrijd eindigde in 0,5:0.
Madjerquote:Op woensdag 30 november 2011 21:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zeg tong, kijk eens hier
[..]
Jonathan Reisquote:Op donderdag 1 december 2011 09:56 schreef tong80 het volgende:
Noem 10 voetballers die tijdens of na hun carriere een verslaving hadden.
Goeie voorbeelden.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jonathan Reis
Adrian Mutu
George Best
Paul Gascoigne
Diego Armando Maradona
Bij Mutu twijfel ik of hij echt verslaafd is geweest. Hij heeft wel (meervoudig) drugs en doping gebruikt..quote:
En P...M.... van Arsenal ?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bij Mutu twijfel ik of hij echt verslaafd is geweest. Hij heeft wel (meervoudig) drugs en doping gebruikt..
Twee mooiequote:
Juist en J... N....quote:
Rene de achterneef van Henniequote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef tong80 het volgende:
R... H.... die inviel tijdens de finale van 78 voor Argentinië
De held van Maradona.
Houseman.quote:
Gelemaal goed.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef Stevenzenl het volgende:
Fernando Ricksen?
Gerd Muller
Patrick Pothuizen
Martin Drenth
Fritz Korbach
?
Ik kwam 10 jaar later pas op deze aardkloot, dus nee, ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 1 december 2011 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelemaal goed.
Ken je J...P..... en J...N..... nog uit de WK-78 ?
Twee middenvelders die later trainer werden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:20 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik kwam 10 jaar later pas op deze aardkloot, dus nee, ik heb geen flauw idee
Juistquote:
Van Wonderen is één. Zat samen met Jantje Michels in zijn instructiefilms.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Kees van Wonderen sowieso. Jantje Michels ook, maar die heeft Oranje nooit gehaald.
Dick Nanninga ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Wonderen is één. Zat samen met Jantje Michels in zijn instructiefilms.
Ik zoek nog 2 spelers uit de jaren 70/80 die bekend werden door kappen en draaien.
Mogen er 3 zijn mar de derde is minder bekend.
En ik zoek een bonkige spits uit de jaren 70 die internationale werd op latere leeftijd door de trainingen van Coerver.
Juist.quote:
Frans Thijssenquote:
Juist.quote:
Tuurlijk Fannekequote:
Je moet Tostao vervangen. Die speelde op het WK-70quote:Op zondag 4 december 2011 19:17 schreef Bos81 het volgende:
dat is vandaag natuurlijk wel een paar keer voorbijgekomen, maar toch moet ik enigszins gokken.
Zico, Socrates, Falcao en Tostao ?
Latoquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:34 schreef tong80 het volgende:
Welke topscorer op een WK had één letter nodig om fylosoof te zijn ?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:02 schreef tong80 het volgende:
Wie was de scheidsrechter die niet floot ?
Is goed. Zonder puntjes.quote:
Kloptquote:Op woensdag 7 december 2011 09:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Bal die hij, na een blessure van een medespeler, terug wilde spelen op de keeper, maar die er in viel.
Volgens mij was dat tegen Cambuur?
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt
Ook mooi was dat ze als goedmakertje Cambuur een goal wilde gunnen door ze gewoon vrij toegang tot de goal gaven, dit nog bijna misging ook
Nope. Hij heeft er meer gescoord in minder interlands.quote:
Ging te laat naar Ajax.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:18 schreef Lange_Lans het volgende:
Antwoord is 6 in 6 interlands. Vond ik destijds wel apart.
Die man had zoveel meer interlands kunnen spelen, maar bonjourde net iets te graag.
Norman Whitesidequote:Op vrijdag 9 december 2011 17:40 schreef tong80 het volgende:
Welke Noord-Ier was jarenlang de jongste voetballer op een WK ?
Milla? of toch iemand anders?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Wie was de oudste speler ooit op een WK voetbal?
Roger Milla?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Wie was de oudste speler ooit op een WK voetbal?
Dat vermoedde ik al. Daarom zei ik ook Henry, toeval dat dat beide Gunners zijn/warenquote:Op zondag 11 december 2011 14:31 schreef tong80 het volgende:
Nee.
Ik bedoel het record van de gehele premier league
Juistquote:Op zondag 11 december 2011 14:43 schreef fanneke het volgende:
Alan Shearer, zag ik gisteravond in MotD.
o.a. Uwe Seelerquote:Op zondag 11 december 2011 16:13 schreef tong80 het volgende:
Welke West-Duitser scoorde ooit 3 keer tegen Oranje ?
Misschien weet iemand er nog één.quote:
Shit natuurlijk. Het is al laatquote:
Stond een aantal dagen geleden op sport.fok.nl.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 december 2011 09:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke voormalig prof voetballer was jaren kicker bij de Amsterdam Admirals?
Diliberto?quote:Op maandag 12 december 2011 09:22 schreef Lange_Lans het volgende:
Welke voormalig prof voetballer was jaren kicker bij de Amsterdam Admirals?
Hans Werdekkerquote:Op maandag 12 december 2011 09:34 schreef Tarado het volgende:
noem een andere ex prof die kicker werd (eigenlijk Diliberto's voorganger)?
Oh ja die ook nog.quote:
Ik dacht zo'n beetje gelijkertijd met Werdekkerquote:Op maandag 12 december 2011 09:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oh ja die ook nog.
Burgsmüller was de eerste
quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:11 schreef Bos81 het volgende:
Tonnie van Leeuwen overleed erg jong. Was een veelbelovende doelman. Zijn troffee ging naar de minst gepasseerde doelman, daar zal het wel mee te maken hebben
Het WK voor echte mannen in '86 uiteraard maar dat zal je niet bedoelen, -20 in '79 denk ikquote:Op woensdag 14 december 2011 17:45 schreef tong80 het volgende:
Wat en wanneer won Maradona zijn eerste WK ?
Juistquote:Op woensdag 14 december 2011 18:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het WK voor echte mannen in '86 uiteraard maar dat zal je niet bedoelen, -20 in '79 denk ik
Correctquote:Op donderdag 15 december 2011 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Saviola en Messi?
Saviola stond eergisteren op VI.nl. Messi kan natuurlijk niet missen.
Erwin Sanchez?quote:Op donderdag 15 december 2011 11:12 schreef Lange_Lans het volgende:
Wie wordt er over het algemeen gezien als beste Boliviaanse voetballer aller tijden?
Die was ook niet slecht.quote:
Etcheverry is idd goed. Volgens mij was Sanchez niet heel erg gelukkig in Portugal en is zodoende Etcheverry ook nooit naar Europa verhuisd.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik twijfelde tussen hem en Marco Etcheverry, maar omdat Sanchez dus in Portugal heeft gebald, gokte op hem en wilde niet meteen met 2 namen komen.
Der Lotharquote:Op donderdag 15 december 2011 19:13 schreef tong80 het volgende:
Wie smeerde Arnesen en Gascoigne een fatale kaart aan op een WK ?
Nieuwer als mij iig. En je denkrichting is goedquote:
Ik bedoel meer dat winkeldiefstal geval, niet het te jong overlijdenquote:Op zaterdag 17 december 2011 15:50 schreef tong80 het volgende:
Kipiani overleed door een auto-obeluk
an bedoel je de voetballer an het jaar uit 1986. Toen anderen dan europeanen geen euopees voetballer konden worden. Belanov ?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat winkeldiefstal geval, niet het te jong overlijden
quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
an bedoel je de voetballer an het jaar uit 1986. Toen anderen dan europeanen geen euopees voetballer konden worden. Belanov ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |